Subaru Impreza 118kw - zvody
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 14.09.2021 11:14 Zdieľať na Facebook
Subaru Impreza 118kw - zvody
Zdravím všimol som si že dačo to o imprezach viete a preto sa obraciam na vás s otázkou. Mám iimprzu 2.0 118 kw sedan 2005 riešim problém, zvody ... chcel by som dosiahnuť klasický zvuk STI (viem uplny efekt nedosiahnem poprosím nechytať za slovička)jeden zvod kratší než ten druhý moje zvody sú rovnomerné a preto to znie skoro ako radový štvorválec a u subaru mi presne ten zvuk chýba hladal som nA race shope zvody ale netuším ktoré by boli pre moju imprezu vhodné vedel by ste mi pomôcť ?
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Veľmi zaujimavá,a povedal by som ,že aj užitočná tema.
Samozrejme,že vyfukové zvody od každého valca by mali byť rovnakej dlžky,možu byť pokrutené,ale musia byť rovnakej dlžky,tie zvody ovplyvňujú výkon motora,
preto majú niektoré štvorvalce už od výroby tzv.ladené vyf.zvody systemom 4-1 a nie klasické vyf.parohy...
Pri viac valcovych motoroch kde su dve vetvy vyf.potrubia sa tiež použiva tzv.X-pipe a H- pipe to si tiež treba naštudovať,aké su vyhody jedneho aj druheho systemu.
No a na zaver rezonatory a koncove tlmiče- muffler's...
Samozrejme,že vyfukové zvody od každého valca by mali byť rovnakej dlžky,možu byť pokrutené,ale musia byť rovnakej dlžky,tie zvody ovplyvňujú výkon motora,
preto majú niektoré štvorvalce už od výroby tzv.ladené vyf.zvody systemom 4-1 a nie klasické vyf.parohy...
Pri viac valcovych motoroch kde su dve vetvy vyf.potrubia sa tiež použiva tzv.X-pipe a H- pipe to si tiež treba naštudovať,aké su vyhody jedneho aj druheho systemu.
No a na zaver rezonatory a koncove tlmiče- muffler's...
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1240
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Dá sa to riešiť tak že nebude mať symetrickú dlžku zvodov a nie nebude to problém, pretože mnoho seriových áut ju nemá od výrobcu.
U Subaru sa dá rozdielna dlžka dosiahnuť lahko vdaka plochému motoru.
[img]http://streetsports.com/photo/vehicle/s ... header.jpg[/img]
Problém v jeho prípade u motoru EJ204 je KAT tesne za výstupom od motora a nie je tam moc priestor šachovať s dlžkou. Další problém je samotný KAT všeobecne, ktorý má výrazný vplyv na zvuk. Vyradiť ho nemôže, lebo neprejde EK, môže použiť športový (ak ho tam dostane) ale zasa je tam otázka či prejde cez EK.
[img]https://i.avtopro.es/img/mm/17/62/03-480x360.jpeg[/img]
U Subaru sa dá rozdielna dlžka dosiahnuť lahko vdaka plochému motoru.
[img]http://streetsports.com/photo/vehicle/s ... header.jpg[/img]
Problém v jeho prípade u motoru EJ204 je KAT tesne za výstupom od motora a nie je tam moc priestor šachovať s dlžkou. Další problém je samotný KAT všeobecne, ktorý má výrazný vplyv na zvuk. Vyradiť ho nemôže, lebo neprejde EK, môže použiť športový (ak ho tam dostane) ale zasa je tam otázka či prejde cez EK.
[img]https://i.avtopro.es/img/mm/17/62/03-480x360.jpeg[/img]
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní