Subaru Impreza 2.0r
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 04.12.2020 22:44 Zdieľať na Facebook
Subaru Impreza 2.0r
Zdravím potreboval by som poradiť ohľadom kúpy Imprezy 2.0r r.v.2006. Auto som bol pozrieť, motoricky OK interiér OK, exteriér je na niektorých miestach pooškieraný, ale OK. Problém je hrdza na podvozku, sú chytené na ramená prednej nápravy, aj zadná náprava, brzdiče a nejaká hrdza je aj na pružinách, na niektorých miestach je hrdze na môj vkus až moc. Problémom je že som si auto nemal kde dvihnúť a skontrolovať to poriadne, každopádne mi bolo povedané, že japonské autá proste hrdzavejú, ale otázka znie prejde auto STK(je to dovoz a prihlásil by to súčasný majiteľ autobazáru), bude nutná výmena všetkých tých hrdzavých častí, má to zmysel?
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 04.12.2020 22:44 Zdieľať na Facebook
[img]https://i.imgur.com/ElcyxXf.jpg[/img] prirovnal by som to k niečomu takému, neurobil som si vlastné foto
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Tak až také hrdzavé by to určite nemalo byť.
Hrdzavý býva hlavne výfuk, môžu byť aj časti náprav, ale určite nie v takom rozsahu
Akú to má cenu ked to ešte treba prihlásiť, ved to sú autá čo majú hodnotu okolo 3500€
Neviem či si ty vhodný kandidát na vlastníctvo takého auta, skôr nie
Z hladiska servisných nákladov by som ti odporučil ked tak medzimodel rv04-05 s 2.0i 92kW, ten je servisne lacnejší ak by bolo treba nastaviť ventilové vôle
Hrdzavý býva hlavne výfuk, môžu byť aj časti náprav, ale určite nie v takom rozsahu
Akú to má cenu ked to ešte treba prihlásiť, ved to sú autá čo majú hodnotu okolo 3500€
Neviem či si ty vhodný kandidát na vlastníctvo takého auta, skôr nie
Z hladiska servisných nákladov by som ti odporučil ked tak medzimodel rv04-05 s 2.0i 92kW, ten je servisne lacnejší ak by bolo treba nastaviť ventilové vôle
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 04.12.2020 22:44 Zdieľať na Facebook
No neviem práve že sa mi zdá, že hej. Keby som to nemal 120km zbehol by som to nafotiť. Výfuk mal tiež potrubie chytené ale iba miestami a nie nejak strašne.
No a cena s prihlásením 3000.
Konkrétne
https://www.autobazar.sk/21546189/subar ... wagon-2-0/
No a cena s prihlásením 3000.
Konkrétne
https://www.autobazar.sk/21546189/subar ... wagon-2-0/
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 04.12.2020 22:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5454
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 04.12.2020 22:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 04.12.2020 22:44 Zdieľať na Facebook
Jj viem zisťoval som si o tom všetko možné nemožné.vola ventilov ale vraj nie je taká častá, ak nieje auto na plyn, ako napr lancer. Ja som toto auto videl teraz prvy krat v živote naživo. Je male to nemôžem povedať kufor takisto ale išiel som, alebo chcel som do toho ísť aj napriek tomu aj napriek vyššej spotrebe. Hlavne kvôli atmosfére a tomu že sa mi opticky páči. Už ma serie môj vybehaný passat variant tdi.zjedol už veľa eur a ešte stále neni koniec a už sa mi to neoplatí
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Si kúp Legacy, priestor aj komfort je inde a mnohé riešenia sú jednoduchšie ako na Impreze.
U Legacy máš u všetkých kolies náboje kus za kus, na Impreze máš ložiská a garantujem ti že bude sakra velký problém demontovať zadnú tehlicu, lebo spodná skrutka ramena dobrovolne von nepôjde. Je tam taká asi 20cm skrutka, ktorá je v strede odhalené a tam sa vytvorí hrdza a nebudeš to vedieť dostať von.
Ideálne riešenie je kúpiť rovno novú. Lebo s tou starou sa budeš zožierať 3 hodiny a bude stále na svojom mieste akurát domlátená od kladiva
[img]https://farm3.static.flickr.com/2143/18 ... a162_o.jpg[/img]
A to ešte stále sa môže "posrať" niečo na samotnej výmene ložiska / gufera a za 10tkm máš problém znovu. A nebol by si prvý...
U Legacy buchneš nový náboj čo stojí 50-60€ držia ho 4 skrutky a vybavené.
Prechádzať z auta velkosti Passat na Imprezu by si bol sklamaný, Legacy máš priamu náhradu s tým istým motorom. Ale aj niečo to stojí, určite viac ako 3000€ za faceliftový kus od 2006
Môžeš kúpiť aj socialku s 2.0i 101kW (vzadu má len jeden výfuk, všetky ostatné verzie majú vždy dva)
2.0i 101kW je klasika motor ako 2.0i 92kW v Impreze, kde nastavenie ventilov je vecou jedného vydlicového klúča 10, ktorý má doma každý
U Legacy máš u všetkých kolies náboje kus za kus, na Impreze máš ložiská a garantujem ti že bude sakra velký problém demontovať zadnú tehlicu, lebo spodná skrutka ramena dobrovolne von nepôjde. Je tam taká asi 20cm skrutka, ktorá je v strede odhalené a tam sa vytvorí hrdza a nebudeš to vedieť dostať von.
Ideálne riešenie je kúpiť rovno novú. Lebo s tou starou sa budeš zožierať 3 hodiny a bude stále na svojom mieste akurát domlátená od kladiva
[img]https://farm3.static.flickr.com/2143/18 ... a162_o.jpg[/img]
A to ešte stále sa môže "posrať" niečo na samotnej výmene ložiska / gufera a za 10tkm máš problém znovu. A nebol by si prvý...
U Legacy buchneš nový náboj čo stojí 50-60€ držia ho 4 skrutky a vybavené.
Prechádzať z auta velkosti Passat na Imprezu by si bol sklamaný, Legacy máš priamu náhradu s tým istým motorom. Ale aj niečo to stojí, určite viac ako 3000€ za faceliftový kus od 2006
Môžeš kúpiť aj socialku s 2.0i 101kW (vzadu má len jeden výfuk, všetky ostatné verzie majú vždy dva)
2.0i 101kW je klasika motor ako 2.0i 92kW v Impreze, kde nastavenie ventilov je vecou jedného vydlicového klúča 10, ktorý má doma každý
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 45 neregistrovaných