Subaru Forester 2.5 turbo
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
jurko00001 : len aby si nebol prekvapený, takých už bolo čo boli spokojný, ale ono to príde na každý jeden kus, ak teda nemíš aspon 2011+, lepšie povedané aspon 2012, lebo už človek čítal aj o 2011-kach
Lebo jednoducho sa tam urobia trhliny v bloku, zvačší sa vôla na uložení kluky a potom to už ide, prasknutá kluka, diera v bloku, pozohýbané ojnice...
A môžeš si nachystať 5000€, lebo z toho motora toho moc nepoužiješ
Lebo jednoducho sa tam urobia trhliny v bloku, zvačší sa vôla na uložení kluky a potom to už ide, prasknutá kluka, diera v bloku, pozohýbané ojnice...
A môžeš si nachystať 5000€, lebo z toho motora toho moc nepoužiješ
-
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 03.10.2010 16:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4915
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
jurko00001 : nemusíme si nič nahovárať, kludne si daj vyhladať niekde na mobile.de ojazdené Subaru a zaklikni aby ti vyhladávalo aj poškodené vozidlá a sám budeš vidieť kolko vozidiel je tam havarovaných všeobecne a kolko s poruchou motora a garantujem ti že tých áut kde je poškodený motor bude 95% dieslových
Za druhé som názoru že kachle nepatria do osobného auta, ja budem jazdiť benzínom aj keby som nemal mať Subaru
A ešte k tomu tvojmu nájazdu, to máš 60tkm od novoty, alebo si 60tkm najazdil na nejakej jazdenke čo už má teraz 200tkm?
Poviem ti to otvorene - ked ten motor prežije 200tkm tak načni šampanské, pretože budeš patriť medzi 10-tich štastlivcov zo 100
Tým menej šťastným sa rozletel ešte pred 100tkm, zúfalci chodili riešiť reklamácie do DE, lebo tu sa z toho každý vykrúcal
Za druhé som názoru že kachle nepatria do osobného auta, ja budem jazdiť benzínom aj keby som nemal mať Subaru
A ešte k tomu tvojmu nájazdu, to máš 60tkm od novoty, alebo si 60tkm najazdil na nejakej jazdenke čo už má teraz 200tkm?
Poviem ti to otvorene - ked ten motor prežije 200tkm tak načni šampanské, pretože budeš patriť medzi 10-tich štastlivcov zo 100
Tým menej šťastným sa rozletel ešte pred 100tkm, zúfalci chodili riešiť reklamácie do DE, lebo tu sa z toho každý vykrúcal
-
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 03.10.2010 16:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Dakedy tak kúpiš lebo nieje moc času na výber alebo sa šikne v lepšom stave akurát alebo máš tip od dakoho kto to auto pozná alebo ho máš po niekeom komu možeš veriť pod.
PS: Predošlé manželkine auto bol tiež chrochták lebo skrátka pomer dostupných bol 10:1. A tie benzínové čo sme pozerali mali skrátka iné nedostatky . Ale tiež zdielam názor že plyn sa nie vždy a každému oplatí. Alebo ak parkuješ pod barákom v spoločnej garáži. Nebudem riskovať že ma nejaký dobrý sused nabonzuje .
PS: Predošlé manželkine auto bol tiež chrochták lebo skrátka pomer dostupných bol 10:1. A tie benzínové čo sme pozerali mali skrátka iné nedostatky . Ale tiež zdielam názor že plyn sa nie vždy a každému oplatí. Alebo ak parkuješ pod barákom v spoločnej garáži. Nebudem riskovať že ma nejaký dobrý sused nabonzuje .
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
lubos, ja som len rad, ak je viac na plyn, ako na naftu a ani ich nechcem chapat - mozno su rodeni enviromentalisti.Trosku som aj ja, ked nemusim a jazdim aj na plyn. Este k tym boxer-dizlakom - do 2011 mali v motore chybu ulozenia jedneho loziska kluky, ktore malo ohromne presne ulozenie, ale velmi poddimenzovane mazanie a tym aj velmi slabe chladenie- bolo tam prilis na tesno a ked samozrejme vybehli prve tieto dizle s ovela mensou spotrebou, ako 2,0 a 2,5 a 3,0 litre benzin, zrazu to majitelia tocili ako divi a noha otazela ako z olova. Ten motor dostaval zabrat / dialnica a kopce a forester nema par kilov/ a samozrejme na lozisku horel olej, karbonovalo aj s okolim, zadrelo sa to tam, az praskol blok. Ten zvysok, co prezil doteraz/lebo su aj take/, to su obycajni pohodaci, ktori vlastne auto do teranu a do rychlosti nepotrebovali... potom to na prelome 2011-2012 upravili, lebo ako bolo spomenute, oprava po zadreti sa rovnala vymene motora...
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
A myslíš že máš stále pôvodný motor?jurko00001 napísal:60 000 km som spravil sam teraz ma 230 000 kupoval som ako jazdenku s mojim subaru forester 2.0 D som nad mieru spokojny
lorak777 : ja by som to kludne tipol na to že nebol problém z uložením kluky ako s poddimenzovaním bloku, kachle majú väčší kompresný pomer + pracujú v nižších otáčkach a podla mna to jednoducho nevydržal v prvom rade blokm kde ked sa vytvorili praskliny, následne sa zväčšila vôla pre uloženie kluky a už to tam potom ohýbalo kluku a následný scenár už každý pozná
Videl som fotky z motora kde ešte nedošlo k deštukcii, ložiská síce boli poškodené, ale v prvom rade niekolko trhlín v miestach uloženia kluky
A nmyslím si to preto lebo aj v prípade WRX a WRX STI je tiež rozdielny blok - každý z nich má iný limit výkonu a ak ten blok motora pre kachle navrhli pre "iba" 110kW a niekto ho občas ponahánal. Možno mu zrovna nevadilo to nahánanie ako jazda "šetrílka" ktorý neustále pozerá aktuálnu spotrebu a motor drží v nízkych otáčkach kde všetko trpí
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní