Subaru Legacy 2,0i LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 12.10.2015 10:26 Zdieľať na Facebook
Subaru Legacy 2,0i LPG
Zdravim. Co hovorite na Subaru Legacy 2,0i+LPG 110kw 4x4 rv2007-2008 s manualnou prevodovkou? Ako je na tom to auto so spolahlivostou a dostupnostou nahradnych dielov? Kamarat ho chce kupit a nevie sa rozhodnut. Rocne robi do 17 000km. Viem ze podobna tema tu bola predtym ale tam sa vacsinou riesila prevodovka.. Oplati s a kupit taketo auto ked si ho chce nechat na min 6 rokov alebo radsej investovat do niecoho ineho? 4x4 chce kvoli chate a lyzovackam... Rozmyslal aj nad motorom 121kw. Co by ste odporucili?
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 108
- Dátum registrácie: 30.03.2010 10:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Je tam 16 hrnčekových zdvihátok, jedno stojí cca 25€ = 400€. Brúsiť sa dajú, ale treba brúsiť z vnútra v mieste kde tlačí na ventil, čo nikto zadarmo robiť nebude na keby len 10ks.
[img]http://auto-solar.com.ua/_sh/1508/150875.jpg[/img]
Tesnenia pod hlavu cca 70€ kus + nové tesnenia pod sanie, pod výfuk, pod veko ventilov, práca a si na 1000€, aj keby to bolo len 900€ tak je to pálka ako hrom.
Preto mám 2.5i ktorý je SOHC a nastavenie ventilov sa robí pomocou nastavovacej skrutky a zakontruje maticou. Samozrejme môže mať šťastie a kúpi kus kde to nastavenie nebude treba vykonať najbližších 100tkm, ale tomu nikto pri pohlade na fotky auta nezaručí. Kto chce auto s LPG tak by s tou investíciou pri motore 2.0R (110/116/118/121kW) mal počítať
[img]http://auto-solar.com.ua/_sh/1508/150875.jpg[/img]
Tesnenia pod hlavu cca 70€ kus + nové tesnenia pod sanie, pod výfuk, pod veko ventilov, práca a si na 1000€, aj keby to bolo len 900€ tak je to pálka ako hrom.
Preto mám 2.5i ktorý je SOHC a nastavenie ventilov sa robí pomocou nastavovacej skrutky a zakontruje maticou. Samozrejme môže mať šťastie a kúpi kus kde to nastavenie nebude treba vykonať najbližších 100tkm, ale tomu nikto pri pohlade na fotky auta nezaručí. Kto chce auto s LPG tak by s tou investíciou pri motore 2.0R (110/116/118/121kW) mal počítať
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 19.09.2013 21:28 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 108
- Dátum registrácie: 30.03.2010 10:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 21.08.2010 16:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 19.09.2013 21:28 Zdieľať na Facebook
A presne pre to tu mám teba... Konečne mi niekto ozrejmi v čom je taky strašne lepší jeden či druhý. Forestra som jazdil aj v terene a rovnako aj ravku...
Ak tu chceš začať blabotat o tom že forest ma redukciu či vdaka boxeru lepšie ťažisko, ja ti zas poviem o lepších nabehovych uhloch či vhodnosti na zastavbu LPG... všetko ma výhody a nevýhody... pre mna bola prijateľnejšia ravka. Tak že sem s tým teda, chcem vedieť o aký zavratny rozdiel ide a v čom je ten alebo ten tak strašne lepší...
Ak tu chceš začať blabotat o tom že forest ma redukciu či vdaka boxeru lepšie ťažisko, ja ti zas poviem o lepších nabehovych uhloch či vhodnosti na zastavbu LPG... všetko ma výhody a nevýhody... pre mna bola prijateľnejšia ravka. Tak že sem s tým teda, chcem vedieť o aký zavratny rozdiel ide a v čom je ten alebo ten tak strašne lepší...
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 18.05.2005 13:12 Zdieľať na Facebook
st170: ak nepoznas rozdiel medzi foresterom a rav4 pri prvom zatoceni volantom tak patris medzi stastlivcov ktorym je asi jedno v com sedia - mozes sa sustredit na auto s najlepsim komfortom, odhlucnenim najlacnejsim servisom...
pre zadavatela temy: odporucam podobne rocniky outback 2.5i ako uz bolo spominane jedna sa o SOHC motor tj. podstatne jednoduchsie nastavovanie ventilov + navyse motor nemusi pri stelovani z auta von, akurat treba davat pozor lebo ma rad olej - vyssie riziko ze ho niekto zabudol doliat, na tychto rocnikoch boli problemy s dvojhmotou, nie je problem kupit kit jednohmota + spojka stoji to cca 650-700 euro ak si dobre pamatam. Osobne by som isel do auta bez LPG a dal ho namontovat, nesetrit na splynovaci - nemusi to byt zrovna vialle kvapalna faza na 2,5i ma vcelku dobry pomer cena vykon teleflex, zatial na tom mam cca 30tis km a co sa tyka splynovaca a motora ziaden problem, mam este imprezu 2009 2,0 R ale prave kvoli DOHC motoru nad plynom neuvazujem
pre zadavatela temy: odporucam podobne rocniky outback 2.5i ako uz bolo spominane jedna sa o SOHC motor tj. podstatne jednoduchsie nastavovanie ventilov + navyse motor nemusi pri stelovani z auta von, akurat treba davat pozor lebo ma rad olej - vyssie riziko ze ho niekto zabudol doliat, na tychto rocnikoch boli problemy s dvojhmotou, nie je problem kupit kit jednohmota + spojka stoji to cca 650-700 euro ak si dobre pamatam. Osobne by som isel do auta bez LPG a dal ho namontovat, nesetrit na splynovaci - nemusi to byt zrovna vialle kvapalna faza na 2,5i ma vcelku dobry pomer cena vykon teleflex, zatial na tom mam cca 30tis km a co sa tyka splynovaca a motora ziaden problem, mam este imprezu 2009 2,0 R ale prave kvoli DOHC motoru nad plynom neuvazujem
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Re: Subaru Legacy 2,0i LPG
Kamarát chytil kvapavku a nevie jako to vysvetliť žene. Dá sa to dostať aj na záchodoch?blavacik33 napísal:... Kamarat ho chce kupit a nevie sa rozhodnut. ...?
To je kamarát negramotný, keď sa pýtaš ty?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 50 neregistrovaných