Subaru Legacy 2,0i LPG

Diskusia ohľadne vozidiel značky Subaru

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

blavacik33
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 12.10.2015 10:26
Zdieľať na Facebook

Subaru Legacy 2,0i LPG

Príspevok od používateľa blavacik33 »

Zdravim. Co hovorite na Subaru Legacy 2,0i+LPG 110kw 4x4 rv2007-2008 s manualnou prevodovkou? Ako je na tom to auto so spolahlivostou a dostupnostou nahradnych dielov? Kamarat ho chce kupit a nevie sa rozhodnut. Rocne robi do 17 000km. Viem ze podobna tema tu bola predtym ale tam sa vacsinou riesila prevodovka.. Oplati s a kupit taketo auto ked si ho chce nechat na min 6 rokov alebo radsej investovat do niecoho ineho? 4x4 chce kvoli chate a lyzovackam... Rozmyslal aj nad motorom 121kw. Co by ste odporucili?
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Oba motory sú DOHC a u oboch stojí nastavenie ventilových vôli 1000€. To či ich bude treba nastaviť ti nikto dopredu nepovie

ND by som neriešil, dá sa kúpiť všetko, horšie je to s plecharinou, musí sa kupovať cez PL, lebo tam majú všetko

Pri MT sa treba zaujímať aj o dvojhmotu aby nebola vyhrkaná
nani33
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 30.03.2010 10:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nani33 »

Nastavenie ventilov 1000 eu ...???
...no nechcem kaziť kšefty tvojmu mechanikovi, ale ak zakaždým rozmýšľaš prečo je vždy taký vysmiaty keď ťa vidí ísť na servis, tak to asi nebude kvôli tvojím pekným očiam :40bd:
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Je tam 16 hrnčekových zdvihátok, jedno stojí cca 25€ = 400€. Brúsiť sa dajú, ale treba brúsiť z vnútra v mieste kde tlačí na ventil, čo nikto zadarmo robiť nebude na keby len 10ks.
[img]http://auto-solar.com.ua/_sh/1508/150875.jpg[/img]
Tesnenia pod hlavu cca 70€ kus + nové tesnenia pod sanie, pod výfuk, pod veko ventilov, práca a si na 1000€, aj keby to bolo len 900€ tak je to pálka ako hrom.

Preto mám 2.5i ktorý je SOHC a nastavenie ventilov sa robí pomocou nastavovacej skrutky a zakontruje maticou. Samozrejme môže mať šťastie a kúpi kus kde to nastavenie nebude treba vykonať najbližších 100tkm, ale tomu nikto pri pohlade na fotky auta nezaručí. Kto chce auto s LPG tak by s tou investíciou pri motore 2.0R (110/116/118/121kW) mal počítať
st170
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 19.09.2013 21:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa st170 »

Nani o boxeroch nevie ani holý prd ale hlavne že sa vyjadruje... a to ešte nehovoriac o pristupe k veku ventilov... Už tu chýbajú len LPG hejteri...
No a inak presne pre to čo tu ivko popisal dnes nemam forester či legacy ale rav4...
nani33
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 30.03.2010 10:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nani33 »

Ivko máš pravdu, dohc mení situáciu :hero:
a ty st170 rieš svoje prdy o tom čo ja neviem vieš veľké h...
kalias
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 21.08.2010 16:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kalias »

ten koment od st170 mi neda.....hej, nemas forestera ale rav4 a preto len tazko pochopíš aký rozdiel medzi nimi je...
st170
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 19.09.2013 21:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa st170 »

A presne pre to tu mám teba... Konečne mi niekto ozrejmi v čom je taky strašne lepší jeden či druhý. Forestra som jazdil aj v terene a rovnako aj ravku...
Ak tu chceš začať blabotat o tom že forest ma redukciu či vdaka boxeru lepšie ťažisko, ja ti zas poviem o lepších nabehovych uhloch či vhodnosti na zastavbu LPG... všetko ma výhody a nevýhody... pre mna bola prijateľnejšia ravka. Tak že sem s tým teda, chcem vedieť o aký zavratny rozdiel ide a v čom je ten alebo ten tak strašne lepší...
martinovic
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 18.05.2005 13:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martinovic »

st170: ak nepoznas rozdiel medzi foresterom a rav4 pri prvom zatoceni volantom tak patris medzi stastlivcov ktorym je asi jedno v com sedia - mozes sa sustredit na auto s najlepsim komfortom, odhlucnenim najlacnejsim servisom...

pre zadavatela temy: odporucam podobne rocniky outback 2.5i ako uz bolo spominane jedna sa o SOHC motor tj. podstatne jednoduchsie nastavovanie ventilov + navyse motor nemusi pri stelovani z auta von, akurat treba davat pozor lebo ma rad olej - vyssie riziko ze ho niekto zabudol doliat, na tychto rocnikoch boli problemy s dvojhmotou, nie je problem kupit kit jednohmota + spojka stoji to cca 650-700 euro ak si dobre pamatam. Osobne by som isel do auta bez LPG a dal ho namontovat, nesetrit na splynovaci - nemusi to byt zrovna vialle kvapalna faza na 2,5i ma vcelku dobry pomer cena vykon teleflex, zatial na tom mam cca 30tis km a co sa tyka splynovaca a motora ziaden problem, mam este imprezu 2009 2,0 R ale prave kvoli DOHC motoru nad plynom neuvazujem
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Re: Subaru Legacy 2,0i LPG

Príspevok od používateľa Acon »

blavacik33 napísal:... Kamarat ho chce kupit a nevie sa rozhodnut. ...?
Kamarát chytil kvapavku a nevie jako to vysvetliť žene. Dá sa to dostať aj na záchodoch? :-)
To je kamarát negramotný, keď sa pýtaš ty?
Napísať odpoveď

Návrat na "Subaru fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný