Strana 4 z 5

Napísané: 23.08.2018 14:02
od používateľa Potki88
Podtlakove haducky som prezrel, vakuovka robí podtlak 0.9bar ,na banku turba ide od N75 0.6bar .po naštartovaní tiahlo krásne zatiahne ,pri trošku pridaní plynu chodí plynulé hore dole. Jedine čo mi nesedí na tom čo si napísal je že keď zhasnen motor tak by ju malo uvolnit a vysunúť. Mám tak tusak že mne estava zatiahnutá

Napísané: 23.08.2018 14:07
od používateľa mhlavaty
Musí dnu a po zhasnutí von,chodiť musí po celej dráhe
Ten systémový 0,9 asi bude chyba merania.
Ak sa nepozdáva N75 oplatí sa napichnúť aspoň vreckové oscilo a banku sledovať ako reaguje na pokyn RJ

[img]https://s33.postimg.cc/68o2lip7f/DSCN6670.jpg[/img]

Napísané: 23.08.2018 14:21
od používateľa Potki88
Pozrem to

Napísané: 23.08.2018 17:53
od používateľa Potki88
Tiahlo chodí po celej dĺžke od dôrazu po dôraz plynulo. Po štarte ho banka zatiahne a po zhasnuti cca po 3 sekundách súčasne zo zhasinacou klapkou ho uvoľní.

Napísané: 23.08.2018 20:42
od používateľa mhlavaty
V tom prípade to je jasné

Napísané: 23.08.2018 21:46
od používateľa midnightman
videl by som to na turbatko...avšak to je len moj nazor, auto som nevidel :)

Napísané: 24.08.2018 06:41
od používateľa Potki88
Info pre doplnenie. Včera sme volali z človekom ktorý na tom aute jazdi( zamestnanec) že prečo sa vlastne dávalo meniť turbo. Auto vraj chodilo dlhodobo trochu biedno tak ho dali do servisu s tým nech ho skontrolujú.tam skonštatovali že je načaté turbo tak ho vymenili. Po výmene auto začalo jazdit ešte horsie ako pred tým .

Napísané: 24.08.2018 16:24
od používateľa Potki88
Tak v tom turbe chyba nebude. Vozil som sa a sledoval všetko možné. Ten motor zle reaguje na plynový pedál. Ostanem stat na mieste ,zoslapnem podlahu a otáčky viditelne z leniva vyletia hore.
Taktiež ked chcem schválne prudko akcelerovat z miesta. Zoslapnem podlahu a hneď na to pustím spojku. Auto poskočí a zadusí ho. Potom až po chvíľke začne akcelerovat .

Napísané: 24.08.2018 18:07
od používateľa mhlavaty
Myslíš že so zlým turbom to zvykne dobre reagovať ?
Na 010 na poslednom mieste máš plynový pedál,stačí potlačiť do podlahy,ak okamžite nabehne 100 % tak je pedál v poriadku.Nato aby reagoval mimo obvyklosti treba zmeniť jeho mapu v RJ a to sa síce robí (falošný tuning) ale naopak,aby reagoval prudšie.

Napísané: 24.08.2018 18:49
od používateľa Potki88
Chápem ako to myslíš ale na druhej strane to turbo ťah má keď sa roztočí. Keďže ho roztacaju výfukové plyny ktoré vzniknú horenim paliva zrejme je ich málo a teda paliva tiez ale len v nízkych otáčkach. Nemôžu to teda robiť trysky?

Napísané: 24.08.2018 20:39
od používateľa mhlavaty
V turbine je preto variabilita,aby vtedy keď je ešte výfukových plynov málo turbínu aj to málo dokázalo vytočiť na potrebný výkon.Od cca 2000 už žiadna variabilita netreba,plynov je dosť a turbína natlačí dosť aj keď by nemala variabilitu vôbec.Už to chápeš ?

Napísané: 24.08.2018 22:08
od používateľa Potki88
Áno chápem ale aj tá variabilita není nič zložité a obaja vieme že v základnej polohe sú lopatky naklonené tak aby plyny prúdili čo najlepšie a turbína teda nabiehala od čo najnižších otáčok. Je tak ?
Na potvrdenie toho čo som teraz napísal mi stačí urobiť jednoduchý test. Rozpojim si hadicku ktorá ide od N75 na actuator a pomocou vákuového pumpicky dostanem tiahlo do základnej polohy a pumpicka mi bude držať túto polohu koľko len chcem. Potom už len stačí sadnúť do auta a už pri prvom pridaní plynu musí byť poznat či ten nábeh tam je .

Napísané: 24.08.2018 22:10
od používateľa Potki88
mhlavaty napísal:V turbine je preto variabilita,aby vtedy keď je ešte výfukových plynov málo turbínu aj to málo dokázalo vytočiť na potrebný výkon.Od cca 2000 už žiadna variabilita netreba,plynov je dosť a turbína natlačí dosť aj keď by nemala variabilitu vôbec.Už to chápeš ?
Áno ale bez nej by tlačilo do maxima až kým sa nerozleti , keďže variabilita vie prúdenie usmerniť mimoo turbíny a znížiť jej otáčky

Napísané: 24.08.2018 22:14
od používateľa mhlavaty
Fujaru
Nič sa nerozletí,otáčky stúpajú,tým stúpa aj potrebný objem plynov,naopak dávka paliva klesá
Turbína dosahuje max svojich otáčok kdesi okolo bodu max.toč.momentu,nie v max.otáčkách motoru.Od 2000 ot je turbo v podstate bez variability,všetko si ďalej riadi RJ cez palivo

Napísané: 25.08.2018 08:50
od používateľa Potki88
No dobre teda som rád že si ma poučil, v tom prípade by som mal skúsiť to čo som písal vyššie.