Strana 1 z 2

Seat Leon 1,4 tsi 92kw

Napísané: 06.06.2018 23:02
od používateľa pitr100
Caute vsetci.
Neviete mi povedat nieco o motore 1,4 tsi, 92kw. Jedna sa o seat leon 2010 rocnik. Auto ma 82000km, viem, ze niekto nadava na tieto motory, vraj su problemy s rozvodmi. Celkvo oplati sa kupit tento motor? Niejake pozitiva, negativa..
Dakujem vsetkym co maju skusenost s danym motorom.
Ps chcel by som t dat na plyn.

Napísané: 07.06.2018 16:15
od používateľa pacok
Kolega kupil tourana s 70 000 km s tym ze nic lepsie nemohol.Po dvoch mesiacoch retiazka prdla oprava skoro 3000€.Hovoril som mu ze aj ked to ma zase zlozene nesnamena to ze to ma na furt,ale opat ma hovno motor.Ved ked si uvedomis co musi turbo dohanat ked zapnes klimu a posadis styroch do auta.jasne ze to sa neda.smelo do toho

Napísané: 07.06.2018 18:34
od používateľa Jardo66
Ak už to silou mocou musí byť Leon, tak radšej dízel (a to tiež nieje nejaká výhra). Ale ak benzín, tak radšej sa poobzeraj po mazde, toyote tam sú podstatne lepšie motory :41c2:

Napísané: 07.06.2018 18:40
od používateľa cobo77
Ak si to este nekupil sa prezehnaj a kup nieco ine...mal som presne ten 92kw motor o objeme 1.4 tsi v golfe r.v.2009 a pri 45000km som menil rozvody aj tak ten kovovy zvuk pri starte neprestal tak som to predal cim skor...vkuse sa to chladi,hučí ide to v pohode ale dokedy :40bd: ...ja som mal spotrebu cca 10 L/100km a vtedy este frajerka 5,5L/100 km...takže ak na to dupeš pohladaj radsej vacsi objem ...popozeraj japonske benziny...taku mazdu 3 s 1.6 benzinom kupis za cca 8-9000 eur alebo hondu civic s 1,8 benzinom

Napísané: 07.06.2018 18:41
od používateľa audy
Preventívne vymeníš reťaz.A na tsi by som plyn nedával,záleží na štýle jazdy.Pri 90-ke okolo 5 litrov ale pri dupaní na plyn aj okolo 10 litrov.Nie každé auto s tsi je zlé a turbo ,ked dupneš sa atmosféra nechytá.

Napísané: 08.06.2018 15:37
od používateľa martincichy
Nie je to vydarena kombinacia - smadny a nie velmi dobre konstrukcne vydareny motor a drahy splynovac... Hladaj nepriamy vstrekovy motor.

Napr. civic 1.8 vtec je super, alebo auris 1.6. Pripadne od vw group hladaj 1.6 mpi, daval sa do leona druhej generacie.

Ak chces turbobenzin pozri fiat bravo alebo lanciu delta. 1.4 t-jet je o dost lepsi ako tsi. Napriklad tento motor je koncepcne jednoduchy. Je to povodom atmosfera s vysacacom na vyfuku. Nema variatory na vackach, nema egr. Ma nepriamy vstrek, co znamena lacnejsi splynovac oproti tsi.

Napísané: 08.06.2018 22:21
od používateľa RichardC1
V novych Leonoch je ten motor podla mna vynikajuci. Jeden z najlepsich maloobjemovych motorov ake som v poslednom case skusal, aspon teda v kombinacii s novym leonom. Auto je velmi lahke, motor ma krasnu vykonovu krivku. Je mimoriadne pruzny uz od nizkych otacok, navyse fajn spotreba. Ja osobne rozhodne odporucam. Spolahlivost netusim, skusal som nove auto.

Napísané: 09.06.2018 16:07
od používateľa pacho17
hej 1,4tsi je tak vynikajúci motor, že preistotu ho VW prestal vyrábať.

Napísané: 09.06.2018 18:49
od používateľa pedro727
s obmenami sa 1,4 tsi vyrába doteraz,odkiaľ máš že sa nevyrába?

Napísané: 09.06.2018 19:46
od používateľa pacho17
z benzínov, zostali 1,0 trojválec a 1,5 ( a vyššie) . 1,2 a 1,4, sa potichúčky prestali vyrábať. Pozri si konfigurátory , jednoducho ich nenájdeš.

Napísané: 09.06.2018 19:49
od používateľa bajo777
nemyslim si ze tie nove su zrovna vyhra...

Napísané: 09.06.2018 19:52
od používateľa oco13
Ono celý koncern nie je zrovna výhra

Napísané: 09.06.2018 20:28
od používateľa pacho17
Osobne si myslím, že koncern doplatil na ích podvodné správanie. V súčasnosti nedokážu ponúknuť slušný motor, proste 5 rokov klamania, sa musí niekde odzrkadliť. Dokonca kôly emisiam musia obmedzovať výrobu. phttps://auto.pravda.sk/magazin/clanok/472503-volkswagenu-hrozia-odstavky-nestiha-homologizovat/ . Nie že by ostatné automobilky nemali probléme, ale určite nie v takom rozsahu. Čo som zachytil, konkrétne PSA novú normu spĺňa aj pri dizloch. Jedine obmedzenie výroby sa chystá pri 308 GTI, aj to len dočasane. Obdobne je na tom Renault. proste klamať sa neoplatí.

Napísané: 09.06.2018 21:28
od používateľa pedro727
pacho17 napísal:z benzínov, zostali 1,0 trojválec a 1,5 ( a vyššie) . 1,2 a 1,4, sa potichúčky prestali vyrábať. Pozri si konfigurátory , jednoducho ich nenájdeš.
jetta 1,4-92kw v ponuke
passat 1,4-110kw v ponuke
touran 1,4-110kw v ponuke
tiguan 1,4-110kw v ponuke
tak ti potom nevím karle...

Napísané: 09.06.2018 22:11
od používateľa pacho17
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000617 ... -evolucie- neviem či je to dosť hodnoerný zdroj, ale zrejme musia ešte pozametať sklady po 1,4-ke tak ho dopredávajú.