Strana 2 z 2

Napísané: 24.03.2018 08:32
od používateľa mhlavaty
Teplý postup je prúdom horúceho vzduchu ale s pulzami.
Záruka na čistenie je nezmysel a zavádzanie.Neexistuje firma ktorá dostane poštou filter,vyčistí a pošle späť aj z akousi zárukou.Bolo by to zavádzanie až doslova klamanie.Pretože filter prejde kontrolou,vážením ale nedá sa zagarantovať či neobsahuje aj zárodky alebo skryté praskliny v hmote mriežok.Síce sa môže všetko tváriť velmi dobre a pekne,ale filter tá firma nemontuje,negarantuje že všetky prvky systému sú funkčné od A po Z,urobia sa softové prispôsobovacie zásahy po čistení a teda aj si bude celý systém plniť svojú prácu.Všetko je otáznik,od účinnosti katalizátora,cez funkciu aditivácie,cez celý systém motora od klapky cez lambdu a teplotné čidlá ...tak o akej záruke tu niekto ide písať ? Koniec a úspech čistenia je závislý na XY veciach a práci ako celku,tá je vo vesmíre ďalej než SpaceX. Veď urobil perfektnú diagnostiku vedia možno piati v republika ostatok sú z celého úplne mešuge
Čistí to síce od ozaj dobrých po úplných magorov kadekto,ale o záruke môže byť prvý raz reč u firmy ktorá zoberie celú prácu ako komplet zákazku,aj v tom prípade majiteľ preberá auto ....a IBA dúfa,že všetko bude pracovať v riadnom režime.Preukazatelné že to tak je,bude po niekoľko 100 km a ak servisman nie je hajzlík,tak na to vyslovene upozorní.
Robil som stúpanie oleja (palivo) a závada bola ZÁMERNE vytvorená (dokonca to smeruje do BA autorizáku) a trvalo spústu hodín a trocha štastia že sa odhalilo.Aj ten systém umelo nabúraný pracoval,ale z efektom pribúdania oleja.Zo 100% istotou umelý zásah smerujúci k výmene filtra.Auto jazdilo až na ten efekt velmi pekne.
Luboš tých 100 treba firme poslať,len tak,že majú žebráci.Lebo už tie okolnosti okolo sú zavádzanie zákazníka.Nech to robia za 300 alebo 500,ale na komplet,a nepoviem nič.
Ps Ja môžem vychádzať iba z vysvetlenia majiteľa ktorý chodil iba autorizák.Ale sumy v tisícoch lietali a zrejme to ho zachránilo že prestali jazdiť z autom a hladali možnosti nápravy.
Ibaže koľkým to takto nedopadne ?! a nakoniec hrom buchne do peńaženky

Napísané: 24.03.2018 08:48
od používateľa bajo777
celkom mi neni jasny postup "vypalit" filter, predsa vypalit idu sadze na baze uhlovodikov...to je bezny proces v prevadzke, co ostane vo filtri, je popolcek, alias nespalene zvysky na baze kovu :41c2: , iste vsetko ide spalit, pokial je dostatocna teplota, len si neviem predstavit na jednej strane tuto dosiahnut, a neposkodit fyzicky filter...

Napísané: 24.03.2018 09:23
od používateľa mhlavaty
Správne to uvádzáš,v skutočnosti je to skôr vytlačenie od pulzov,hurúci vzduch spôsobí zmäknutie popolčeka a pulzy to pomaličky vytlačia ako niťovky do polievky,má to pieskovú farbu,to je popolček

Napísané: 24.03.2018 09:51
od používateľa bajo777
zaujimava myslienka, takto by som tomu aj veril a rozhodne sa vyhol inemu vyplachovaniu a "vypalovaniu"

este jedna vec, pokial je ten filter seriovy a neposkodeny budiz, ale tenky lad nastava, az to uz niekto sahal - zdrbal, pripadne filter je lacna nahrada - atrapa...co v pripade ze zoberie dielna na servis taketo auto ?

Napísané: 24.03.2018 12:08
od používateľa mhlavaty
No veď práve o to ide.Preveriť treba celý menežment motora komplet,plus prekamerovať si oba konce vizuálne,katalizátor odskúšať či z uhlovodíkmi reaguje za tepla,to čistenie je maličký podiel v tom všetkom.Ani sa k nemu nemá pristúpiť ak sa nepreveria aspoň preveritelné veci.Čistý biznis je to pre dielňu čo iba čistí,...pošle a či tak či onak,je vždy mimo problému pretože...nemôžu byť garantami tých ostatných potrieb,takže tam neuhrá nič ani boh

Napísané: 24.03.2018 12:16
od používateľa bajo777
cize jedine zobrat auto na servis cele, pokial to ma fungovat systemom zasielkovy obchod, potom ziadna zaruka neexistuje, dakujem za vysvetlenie !

Napísané: 24.03.2018 13:06
od používateľa mhlavaty
Aká záruka ak sa závada často prihlási o 400-600 km podla okolností,no vyreklamuj to.Dones garančný list od toho kto systém montoval nakódoval atd. Takže si hneď doma z vecami záruky
To máš aj z mnohými repasmi takto,hodí sa na toho kto montoval...zle namontoval,nevadí že často to zle namontovať ani nejde,ako dôvod dobré
Toto človek vysvetluje mnohokrát,že kupovať diely z internetu,dať do ruky mechanikovi nech montuje je často cesta k problémom,samozrejme ak je zle.V trojlísku servis - majiteľ - predajca dielu sa jedine ak jeden zblázni,majiteľ auta.Jediný vzťah môže fungovať dielňa - majiteľ auta.Medzitým nič nesmie byť