Strana 1 z 6

Motor 1.9Tdi.poškodené tesniace gumičky vstrekovačov

Napísané: 27.10.2017 20:36
od používateľa miroslav640
Pozdravujem všetkých.
Mám Seat s motorom 1.9 Tdi 77kW Pd,je to rok výroby 2005,už dvakrát sa menili gumičky pod vstrekovačmi z dôvodu, že auto po státi cez noc nechcelo ráno naštartovať,keďže nedokázalo udržať tlak a padla nafta.Oprava v oboch prípadoch vydržala okolo 8 mesiacov a potom sa problém vrátil.Samotné gumičky boli v oboch prípadoch úplne zničené, čo znamená že osadenia v hlave sú už príliš poškodené.
Chcem sa opýtať ľudí, ktorý už tento problém riešili, akú cestu zvolili.Ono sú podľa mechanika dve možnosti, buďto repas hlavy alebo skúsiť zohnať druhú, ktorá by bola v lepšom stave.Hlavne by ma zaujímalo, ak už niekto dával hlavu na repas,koľko ho to vyšlo, ale hlavne či to niečo vydrží. Niečo som už čítal na nete, no mna zaujíma realita, koľko to v skutočnosti vydrží.Auto by som si rád ešte pár rokov nechal, preto hľadám taká riešenie,aby s tým bol pár rokov pokoj.
Ďakujem za reakcie.

Napísané: 27.10.2017 20:52
od používateľa avelmak
Kolko vydrzi?Ak je to kvalitne urobene,hrubsie puzdro tak ovela viac ako povodna hlava.Nikdy sme nemali s tym problem.Ked chces poslem ti aj fotky.Uz sme si dali robit desiatky hlav a v kazdom pripade max. spokojnost.

Napísané: 27.10.2017 21:07
od používateľa mhlavaty
[img]https://s1.postimg.org/16m5va2awr/DSCN7032.jpg[/img]

Takto vyzerajú opravené šachty.jednu hlavu držím vždy pre prípad že by si to oprava vyžiadala.Ale šachty vždy najprv vlastnou metódou dám do poriadku a jedine keby už ani to nebolo možné,tak sa tam hodí už takto urobená hlava.No a hlava je stále na sklade :)
Posledné Superb (430 tis km) malo šachty tak vytrieskané že mostík už devastoval hlavu na strane dotláčacej skrutky.Motor má vstreky dnu a korekcie asi takéto
[img]https://s1.postimg.org/8qhssyfy0b/DSCN7182.jpg[/img]

Dopíšem...avelmak má pravdu,ak už raz sa hlava takto vyvložkuje už je doživotná.Zatiaľ rekord pôvodnej hlavy sa blíži 900 tisícom

Napísané: 27.10.2017 21:24
od používateľa miroslav640
Pan mhlavaty zavidim Vasim zakaznikom,ze mate snahu im s tymto problemom pomoct aj "vlastnou"metodou.Mozem sa este opytat,kolko tato oprava cca stoji?,myslim len samotne vlozkovanie.Mate aj konkretne skusenosti s nejakou firmou,pripadne s nejakym sikovnym clovekom co sa tomu venuje?...teda ak je mozne ich takto na fore spominat.Zatial velmi dakujem za pomoc.

Napísané: 27.10.2017 21:47
od používateľa mhlavaty
Vložkovanie jednej šachty 20 e.- čiže 4 x 20
Zdroj nezverejńujem okrem samotného majiteľa ktorému by sa to robilo,tam nikdy nezatajujem kto a kde

miroslav640...to je trochainak.Ja v prvom rade pomáham sám sebe,pretože ak tomu človeku dokážem vložiť vstreky späť bez poškodenia oringov je to plus v prvom rade pre mňa.Inak sa oprava preťahuje,stúpajú náklady,prípadne auto obsadí zdvihák a čas beží,stojím ja,stojí auto,majiteľ prichádza zbytočne o peniaze ktoré nepomôžu ani jemu,ani mne.Ak sa dá,urobí sa,ak je to desivé a nedá sa (toho bolo min) tak niet pomoci,ale mne nepomôžu problémy majiteľa,tak prečo mu ich robiť ?!

Napísané: 27.10.2017 21:51
od používateľa miroslav640
Tak ta cena je dovolim si povedat smiesna.Jediny problem je v dialke,kedze som zo Severu Slovenska

Napísané: 27.10.2017 21:54
od používateľa mhlavaty
Vidíš...z Dánska je to kúsok :)

Napísané: 28.10.2017 12:41
od používateľa bady555
objednaj si hlavu z ilavy, servis hlav, maju skoro stale hlavu skladom, zrepasovana hlava do 300e na vymenu, uz som od nich bral asi 5 hlav a vsetko ok.

Re: Motor 1.9Tdi.poškodené tesniace gumičky vstrekovačov

Napísané: 28.10.2017 14:02
od používateľa seven549
miroslav640 napísal: Chcem sa opýtať ľudí, ktorý už tento problém riešili, akú cestu zvolili.Ono sú podľa mechanika dve možnosti, buďto repas hlavy alebo skúsiť zohnať druhú, ktorá by bola v lepšom stave.Hlavne by ma zaujímalo, ak už niekto dával hlavu na repas
aky repas-vies kolko bude stat davat dole hlavu valcov? potom tesnenia sroby robota + automaticky nove rozvody.pod 700 euro sa nedostanes len koli vytlcenym sedlam.to ako keby si mal zhavice ulomene nic take.pohladaj na nete firmy ktore to robia frezuju sedla vstrekov bez demontaze hlavy.tak isto tie firmy vyberaju aj ulomene zhavice.ono tvoj pripad uz bude 50:50 pretoze uz raz si to dal sfusovat vymenou o kruzkov ono stale sa musia tie dosadacie plochy zrovnat a tak nove tesnenie.

Napísané: 28.10.2017 16:17
od používateľa mhlavaty
bady555 napísal:objednaj si hlavu z ilavy, servis hlav, maju skoro stale hlavu skladom, zrepasovana hlava do 300e na vymenu, uz som od nich bral asi 5 hlav a vsetko ok.

Ak sa pozrieš do šachty,musí ťa riešenie napadnúť.Riešenie kde ani nepôjde dole hlava,ani neskončí v Ilave,ani tesnenia a skrutky,a predsa to bude dobré a motor pôjde bez problémov.
Obrázok

príp zblízka
Obrázok
Obrázok

Tých motorov čo ich hlavy neskončili v Ilave sú stovky.V podstate tam žiadna nebola a snáď ani nebude.

Napísané: 28.10.2017 16:29
od používateľa bajo777
Milan Ty by si podla mna aj zubar aj chirurg mohol byt, vybavenie uz mas a ked to ide do kovu, preco ne do ziveho ? :-)

Napísané: 28.10.2017 19:20
od používateľa mhlavaty
Je to nutné to vidieť zväčšené,pretože aj malý ostrý výčnelok zlikviduje celú prácu,sekne Oring a problém je späť
Ale ak si dáš pozor,vyhrávaš...žiadne že dole hlava,posielať ju na opravu,nové tesneia,skrutky,kopec plus práce a desná strata času.Ja sa radšej z každým jedným "hrám" ,oplatí sa

Napísané: 29.10.2017 17:17
od používateľa bady555
PD aj tak casto tlakuju vodu takze dat druhu hlavu, vymenit tesnenia,sruby nieje na skodu a je na dlhy cas pokoj

Napísané: 29.10.2017 18:22
od používateľa mhlavaty
Ano,už som mal pozitívny test na spaliny v pár prípadoch,ale rozhodne to nie je bežné a už vôbec nie pre PD charakteristické.
Čo ale charakteristické je,že z dôvodu ktorý je pre mňa neznámy mechanici dávajú každú hlavu zrovnať.Mne by stačila na popočítanie tuším aj jediná ruka a bavíme sa o desaťročiach.Ja mám skôr ten pocit,že kedže to nevedia premerať a dokonca často nemajú potuchy čo je limitné,tak to proste v rámci "čistenia" dajú zrovnať.Tak už ozaj neviem či chodia ku mne nejaké oxoty,ale prejdú aj roky a nejde dole žiadna hlava.A nejde o to žeby človek nevedel vymeniť skrutky a doťiahnuť precízne na moment,ale ...aj skrutky aj práca aj všetko,sa tej továrenskej prvomontáži môže iba približovať,to ale zistuje aj ten čo nenosí monterky.

Napísané: 17.07.2018 18:18
od používateľa zwak
Pan Hlavaty, mohli by ste este raz postnut obrazky? Pripadne poradit ako ste to spravili? Tiez sa chystam na vymenu kruzkov, mam rovnaky problem ako zadavatel temy. BXE, 343tis, vstreky original nedotknute. Mam trosku obavu, ze ked vyberiem vstrek, najdem vysekanu sachtu.