Motor 1.9Tdi.poškodené tesniace gumičky vstrekovačov

Diskusia ohľadne vozidiel značky Seat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ado120
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 08.11.2020 12:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ado120 »

Radšej kupit druhy motor s menej km ako jednotlivo riešit problemy,ano musim zaklopat jedina chyba je,že ten vstrek hapruje inak nič,olej nedolievam nič,za tri roky som na nom velmi vela veci porobil,novy zotrvačnik,nove ramena,novy vyfuk,palivove čerpadlo atd a to som tam nedaval najlacnejšie šmejdy,1000€ sa mi do neho nechce investovat,ked chcem mat všetko v top stave.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ako budes nepriestrelne vediet, ze druhy motor s menej km nez mas ty - leziaci na ponku u vrakarnika - nema nahodou 2x viac ako tvoj ?

Mr.Hlavaty to napisal uplne trefne, toto je typicke uvazovanie a spravanie v tejto dobe. Chapeme ze nechces do toho nasypat vela penazi. Pises ze 1000 eur do toho investovat nechces KED CHCES MAT VSETKO V TOP STAVE. Tu nerozumiem, myslis ze investujes dve stovky a vsetko bude v top stave ? Mimochodom tisicka to nebude s tym motorom ale to je jedno, ved ked za 400 eur vies kupit cely perfektny druhy motor s menej kilometrami ako tvoj, tak nie je co riesit.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

ado120 napísal:Radšej kupit druhy motor s menej km ako jednotlivo riešit problemy
.Volakedy dávnejšie sme dostali v robote dve Cadyny. Naša vydržala 450t km a druhej partii umrela po 150t km -ojnica sa pozrela von v bloku. Obidve chodili rovnako na servis, len šoféri boli iní. Takže kludne motor z búračky môže (a aj bude) horší ako tvoj motor. Ja to viem , lebo sám som takto menil.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
ado120
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 08.11.2020 12:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ado120 »

mp3turbo mne ide len o to,že nech peniaze nevyhadzujem do luftu,že to dam spravit za neviem kolko stoviek eur a zas sa tam volačo pokazi(na motore).
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ceny dielov pre tento motor išli slušne dole takže dramatické výdaje to určite nie sú.Ja rozumiem postoju majiteľa ktorý uvažuje o tom,že vyrieši jedno uloženie vstreku a trdá...jazdí ďalej.Ale z pozície opravára je to tá istá situácia ako u 2,5 Tdi V6 ak príde pri 300 tis km požiadavka vymeniť rozvod.Nie je toho boha aby som prijal takú prácu,pokiaľ motor nebude mať poriešené hydrá,vačky,mostíky,olejové ventilky a plus celý vonkajší remeňový systém od šponováka po poslednú kladku a termostat.Urobiť iba rozvody môže yť pre dielňu rozsudok,pretože pokiaľ motoru kľakne čokoľvek zo spomenutého tak ako dôsledok kľaknú rozvody.No a tie meniľ tutok pred mesiacom pán majster.Že nekľakli rozvody,ale iná vec v ktorej dôsledku zastala vačka a trhlo remeň a rozmlátilo celý motor na maderu...vysvetľujte.Aj sudcovi,ten je určite odborník na motory.Majiteľ sám ak si urobí,je na ňom či štastie bude mať a dokedy.Ale dielňa sa z podobnou myšlienkou zahrávať nemôže,ak v nej nešéfuje polodement.Je čistejšie tieto práce odmietať,nerobiť polovičaté šuflikanststvo.Ak sa nič nestane nik neprinesie ani plechovicu piva ani nebude vypisovať ody na slávu na FB a pod.Ak ale motor kľakne,no kam asi pôjde majiteľ ? Pneuservis to nebude,samozrejme dávno zabudne že nebezpečie mu bolo pol hodinu vysvetľované.Ľudia si správne veci nepamätajú ani ich nevnímajú.
Ak si zoberieme variantu iného motora,je to myšlienka tak 50:50 že dopadne tak,že cenove presiahne tú odmietnutú variantu,a ešte pridalo kopec problémov.Dnes majú tie motory +- podobné km,a Tdi nedrží človek k tomu aby nejazdil.Jazdí to na vzduch,takže sa s tým ide všade a stále
uwa0911251498
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 12.01.2016 18:23
Zdieľať na Facebook

Re: Motor 1.9Tdi.poškodené tesniace gumičky vstrekovačov

Príspevok od používateľa uwa0911251498 »

Ahojte idem si k vám pre radu.V piatok/sobotu som robil generálku vrchu motora kôli zničeným sedlam vstrekovačov, čo znamená namontovaná repasovana hlava valcov (zrovnaná hlava, opravené sedlá vstrekov, nové vodítka ventilov,nove semeringy ventilov,ventily zabrusene aj sedla,hlava odkarbonovana,pretlakovaná zröntgenovaná so zarukou na dva roky)samozrejme tesnenie pod hlavou, nová vačka,hydroštely, ložiská vačky,všetky skrutky (hlava,vahadla vstrekov,koniky na vstreky,vačka),semeringy gumičky a tesnenia,tiež som dal druhe vstreky z motora z najazdom 140 000km so zarukou.Mal som problem zo startovaním aj chodim motora aj mi púštalo naftu do oleja.Po poskladaní,nastaveni vstrekov a prejdeni cca 100km znovu nastavenie synchronyzácie vačky a kľuky a vstrekov mam spotrebu cca 7-7,5L na 100km čo je podla mna veľa a aj keď je teraz rano chladno tak auto štartuje akoby vobec nežhavil.Všimol som si že po zapnutí kľúča mi zhavenie zasvieti cca na sekundu a hneť zhasne.Pozeral som cez VCDS hodnoty čidla teploty chlad.kvapaliny kde keď bol vonku 1°C ta mi čidlo ukazovalo teplotu 4,5 stupňa a neviem či je to v poriadku alebo nie.(raz už som to štartovanie kôli čidlu riešil a po výmene čidla cca pred troma mesiacmi auto žhavilo normalne a aj preto sa obraciam na vás z otázkou že čo sa mohlo z čidlom stať ked som ho len odpojil pri generalke vrchu a po poskladaní hlavy znovu zapojil spať)Osobne nevidím nikde problem ani v synchronizacii ani vo vstrekoch pretože syncho mam cca na 1.7° do plusu a tolerancia je od -3 do +3.Vstreky po zohriati maju hodnoty cca do 0,80 mg na vstrek.Motor netrasie ide pekne len mam vysoku spotrebu a aj na volnobech (0,9L/h) aj rano zle štarty a nevidím nikde problém okrem toho združenehi čidla teploty chlad.kvapaliny.Prosím ak mate nejake rady sem snimi.Vopred Ďakujem.Škoda Superb 1.9TDI 96kw ,AWX,325 000km.Ďakujem
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Re: Motor 1.9Tdi.poškodené tesniace gumičky vstrekovačov

Príspevok od používateľa mp3turbo »

mudrejsi nez ja doplnia. Takto :


- synchronizacia NEMA toleranciu, to je len rozsah meranych hodnot s prihliadnutim na zdravy rozum (motor nemoze chodit dobre ked tam bude 10 stupnov). 1.7 je tvoj problem.

- vstreky 0.80 v pluse ? Masina valí strasidelne vela paliva aby motor isiel rovnomerne. Problem.


Na mojej byvalej TDI bol najazdeny TROJNASOBOK toho co mas ty ; najhorsi vstrek mal korekciu 0.7, potom 0.4.

Spotreba 0.9l/hod je pri uplne teplom motore, vypnute vsetky spotrebice ? Katastrofa. Ja som dosahoval 0.4l/hod. Vseobecne ten motor nejde dobre, preto mas obrovsku spotrebu.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Motor 1.9Tdi.poškodené tesniace gumičky vstrekovačov

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V podstate súhlas. Korekcia má iba oblasť od -do ale aj synchro,to je iba vymedzené pásmo.
0,8 v pluse je veľa.Samozrejme platí,plus a mínus spočítané je nula.Volnobeh spotreba,plná teplota,žiaden spotrebič,obvykle sa pohybuje 0,6 - 0,7 ...je to výpočetná hodnota (nie reálna) dá sa umelo zmeniť...je lepšie jej nevenovať pozornosť ak človek vzťahy nepozná.Z 0,8 urobím za pár minút 0,4 ale rozhodne to dobre nebude,platí niečo za niečo
Korekcie motorov čo majú 300-400 tis km bežne bývajú v hodnote 0,2-0,3
Za posledných pár rokov čo začali aj na SVK vložkovať šachty vstrekov je každý druhý problémový.Sám som ešte nedal vložkovať ani jediný,robil som ich snáď tisíc,je to len voda na mlyn na zárobok,ako je to potom celé ?!

Návrat na "Seat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných