Strana 2 z 2

Napísané: 02.02.2017 19:26
od používateľa erik34
sevic6563 napísal:predpokladam ze 2001-2003 430 000km slovenskych
a jazdi sa s nou do nemecka 6ti robotnici

dvojhmota je vymena tak asi raz za zivot auta a pochybujem ze to pri tomto modely vyjde viac jak 500eur, takze to neni ziaden extra nadstandardny servis, netreba smelinovat ale dat to do poriadku
Predpokladas velmi zle je to 2000 ma 280 000 km originalne km v Nemecku nikdy nebola a je 5 miestna kategoria N1 takze tazko isli na nej 6 ludi! Ale dakujem za nazor

Napísané: 02.02.2017 19:27
od používateľa mastik29
Trojvalec 1.4 TDi nema dvojmotu (snad okrem A2 a neviem ako u motora BMS/BWB) a tam prevodovky trpia a trpia. Dobru clovek asi nenajde… Tam mala byt dvojmota povinne a napriklad mohli odlahcit zotrvacnik ci ten monstrozny vyvazovak…

Napísané: 02.02.2017 19:37
od používateľa kozmert
Veď máš TDI.. určite si veľmi ušetril peniaze na spotrebe nafty, tak čo ti bráni v tom aby si tam jednoducho dal to čo tam má byť???

Napísané: 02.02.2017 19:58
od používateľa nahradnediely90
Spojková sada LUK - obsahuje dvojhmotný zotrvačník, spojkové ložisko, spojková lamela, prítlačný tanier - cena 396 €

Spojková sada Valeo - obsahuje jednohmotný zotrvačník, spojkové ložisko, spojková lamela, prítlačný tanier - cena 381 €

Napísané: 02.02.2017 20:37
od používateľa mhlavaty
mastik29 napísal:Trojvalec 1.4 TDi nema dvojmotu (snad okrem A2 a neviem ako u motora BMS/BWB) a tam prevodovky trpia a trpia. Dobru clovek asi nenajde… Tam mala byt dvojmota povinne a napriklad mohli odlahcit zotrvacnik ci ten monstrozny vyvazovak…

Dvojhmotu nemá ani BMS/BWB no ale tam to po.rali už úplne lebo trojvalec je torzne a v kmitoch úplný horor

Napísané: 02.02.2017 21:10
od používateľa erikfrog
Na starych rotackach typu 66/81 octavia a pod. este ako tak no na PD motore a este tak tazkom aute akym je SAG v ziadnom pripade.
Osobne som to vyskusal, s tym autom sa prakticky jazdit nedalo a ked som riesil reklamaciu tak ma reklamacne oddelenie jednej najvacsej firmy s ND vysmialo ze vyrobca negarantuje komfort. Pricom VALEO ktore s touto sadou prislo sa dusuje ze zachova rovnake vlastnosti ako original dvojhmota. Bol som asi prvy na Slovensku kto to reklamoval. Pamatam si na to jak dnes :D

Napísané: 02.02.2017 22:21
od používateľa pepo64
mhlavaty napísal:
mastik29 napísal:Trojvalec 1.4 TDi nema dvojmotu (snad okrem A2 a neviem ako u motora BMS/BWB) a tam prevodovky trpia a trpia. Dobru clovek asi nenajde… Tam mala byt dvojmota povinne a napriklad mohli odlahcit zotrvacnik ci ten monstrozny vyvazovak…

Dvojhmotu nemá ani BMS/BWB no ale tam to po.rali už úplne lebo trojvalec je torzne a v kmitoch úplný horor
Keď kolega naštartoval dvojkovú Fabiu s motorom 1,4 tdi,tak som mu z hrôzou povedal:veď ten motor má nejakú závažnú poruchu a on že nie tak to má byť a je to normálne.Zvukový prejav toho motora je hrôza a des ::: :::

Napísané: 03.02.2017 05:52
od používateľa mp3turbo
ved je hadam jasne ze hentie trojvalce su absolutny omyl prirody. HTP aj TDI. To bola taka recesia konstrukterov, ze hadam si to nejaki traja cocoti kupia, tak to dame do katalogu. A kupila to polovicka naroda.

Vies jaku mali z toho srandu ?


K tej prevodovke : na volnobehu bez zaradeneho prevodu šuští ako chytene spojkove lozisko. Stlaci sa spojka bez zaradenia prevodu, huhňanie prestane. Ked sa zaradi prevod na mieste cize so stlacenou spojkou, je takisto uplne ticho. Len sa nevie rozhodnut ci je to spojkove lozisko alebo prevodove.

Veci zrejme ukazuju na prevodovku lebo nedodrzany technologicky postup - vraj to zacalo robit po vymene spojkovej sady ktora umrela na dvojhmotu. Cize pred vymenou spojky nic nevrieskalo, po vymene spojky zacalo "lebo si nesadlo".

Napísané: 03.02.2017 09:49
od používateľa mhlavaty
Veľa zlého sa urobí montážami spojok,nechcem to rozvádzať.Hlavne na LUK si treba dávať extra pozor,na konto závady zo zlého postupu ide možno polovica problémov.LUK je konfortnejší,ale ludia ho uprednostňujú pre cenu ktorá býva nižšia než u Sachs spojok.Možno na nejakú výnimku.Sachs je na montáž úplne blbovzdorný,ale má iný tvrdší charakter,možno je aj vhodnejší na čipované autá kde má slušné rezervy.
Spomínané HTP je hanba na celej čiare.Na tom motore sa kopec úkonov NESMIE urobiť !!!!
[img]https://s27.postimg.org/h4lzydly7/HTP.jpg[/img]


Snáď to ani nepotrebuje komentár do akého suterénu sú schopný zostúpiť

Napísané: 03.02.2017 13:58
od používateľa easyridersvk
to nie len u htp. aj u vsetkych 1.4...u BUD na beton.