Strana 2 z 2

Napísané: 22.02.2012 17:01
od používateľa jonathan104
môj názor - ak je niečo "zle" zložené alebo "nepasuje" pobehanie nepomôže a už vôbec nie 1000km.

Myslím, že problém je vo vypínacom mechanizme a nie v spojke samotnej.
Ak to teda znova rozoberieš, pozri akú dráho vykonáva spojkové ložisko, či ho dobre vracia, nezadrhne a ak si menil spojkové ložisko, či je skutočne identické.

Napísané: 23.02.2012 12:38
od používateľa juricam
nie, auto nema ziaden chip. je to seriovka.
no v sobotu mam volno, tak idem pomaly na to. dam dole prevodovku a uvidime.
skontrolujem ten zotrvacnik a celu spojku....
este raz vdaka za rady, postrehy

Napísané: 23.02.2012 12:40
od používateľa juricam
nie, ked to smyka, vobec nic necitit, nic spalene

Napísané: 29.02.2012 17:25
od používateľa jonathan104
stále bez výsledku?

Napísané: 29.02.2012 18:50
od používateľa juricam
no hej, stale bez vysledku, nevychadza mi to casovo...

Napísané: 07.03.2012 14:00
od používateľa juricam
zdravim,
takze, vsetko sme dali s kamosom von a vyzera to byt ok. spojka bola sucha, prezreli sme zotrvacnik, ten je tiez v poriadku, ziadne extremne opotrebenie. pri skladani sme si vsimli, ze je valcek trochu vlhky od brzdovej kvapaliny, no ako som uz spomenul, spojka bola sucha...
kupil som novy valcek, zlozil a spojku odvzdusnil, no robi mi to stale.
este som skontroval lamelu, ako je opotrebena. bolo vidiet, ze ma zaber na vonkajsej aj vnutornej strane, no segmenty na lamele nemali 100% dotyk so zotrvacnikom, lebo niektore boli trosicku osuchane z pravej strany, niektore z lava ine zasa po strede, alebo z vnutra a po stranach nic, takze asi vazne treba na tom viac pochodit, nech to cele sadne...inac uz fakt neviem...........

:angr:

Napísané: 09.03.2012 20:11
od používateľa jonathan104
myslím si, že bude treba vybrať spojku a bude treba jednotlive komponenty porovanť a premerať - hrúbku lamely, stredový tŕň, prítlačný tanier, vypínacie patky.

Ale to by lepšie poradil mhlavatý konkrétnosti, pretože ak je všetko správne zložené, môže sa stať, že máš proste nepodarok, aj keď tomu moc neverím, ale stať sa môže.

Napísané: 09.03.2012 21:28
od používateľa mhlavaty
Pozreli ste prizmou rovinatosť zotrvačníkovej plochy ? Keď ste založili prítlačný,ako ďaleko bola jeho dosadacia plocha od zotrvačníka ešte pre doťahovaním skrutiek.Už z tejto vzdialenosti totiž ide dosť presne odhadnúť aký bude prítlak. Keď bol prítlačný dotiahnutý,do akej pozície sa vtiahli tie vypínacie véčka (kam talčí ložisko) ?
Kolmo na spojkovú hriadeľ ? Do prítlačného dnu ste sa pozreli na stav tanierovej pružiny ? Lamelu na hádzavost (axiálnu) ste overili ?

Napísané: 10.03.2012 22:31
od používateľa hnr
hnr napísal:Mal som takyto problem na 1,4 fabii 2008 s lukom, ktory som vyriešil kupou orginalnej spojkovej sady v škodovke.
,

Dovolil som si odcitovat sam seba. Nebola to prva spojka čo som namontoval.Luk sadol v priebehu 5000 km tak, že zaberal pedal uplne hore. Dal som tam orginalny sachs zo Skodovky a už ma to nebehane cez 40000 km bez zmeny na pedaly.
Za moju karieru ma prekvapila nova spojka 3x a vždy to bol luk. Pokial mam možnost vyhnut sa luku tak ho do auta nedam.
Na Dukate som reklamoval spojkovu sadu a odpisali mi, že chyba bola v namazani kominka na prevodovke. Tymto smerujem k mhlavatemu a jeho rade v nejakej teme namazat spojkove ložisko. Spojkove ložiska s plastovou vložkou sa nemažu podla vyjadrenia Luku.

Napísané: 24.01.2018 16:27
od používateľa romaniky
Mal som podobný problém dal som novú spojku aj zotrvačnik a po testovaciej jazde spojka prešmikovala tri krát som pozeral čo robím zle potom som dal starú a všetko bolo ok vadna bola nová spojka značky sachs mám podľa mňa jedno aká značka stane sa že je vadna