Range Rover Sport 2007- skúsenosti

Diskusia ohľadne vozidiel značky Rover

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

aeqitas
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 01.05.2008 14:23
Zdieľať na Facebook

kupa

Príspevok od používateľa aeqitas »

Zdravim, chcem sa spýtať, mam vybratých zopar fešákov tu na bazar.eu a chcem sa posledny krat opýtat na nejaké výhody a nevýhody 2,7 tdv6 a 3,6 tdv8? mam vyhliadnutú aj jednu aj druhú alternatívu,a som na vážkach, tak 50 na 50. Prosím o vaeu radu. Ďakujem.
PS: Je pravda, že na všetkých RRS odchádzajú prevodovky po istom čase, respektívne najazdených km??
Ďakujem.
S pozdravom
Peter
rangerover876
Príspevky: 191
Dátum registrácie: 22.01.2009 15:50
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rangerover876 »

lord petrovic napísal:Nie nestoji to tolko je to blbost , 300 e stoji ten kompresor a mechy okolo 100 jeden ale snimi sa ti nic nestane ... ta 3,6 zere okolo 11-12 .
Potom napis jak si spokojny a jak to jazdi
Kde si zobral tie ceny? To su ceny ledva na Range P38. A kde si zobral to ze RR Sport sa da prerobit na struny? To mas nejak pomylene. Radsej taketo veci nehovor.
Range Rover je ako nadherna zena...ale ked sa naserie tak sa nedoplatis.
rangerover876
Príspevky: 191
Dátum registrácie: 22.01.2009 15:50
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Re: kupa

Príspevok od používateľa rangerover876 »

aeqitas napísal:Zdravim, chcem sa spýtať, mam vybratých zopar fešákov tu na bazar.eu a chcem sa posledny krat opýtat na nejaké výhody a nevýhody 2,7 tdv6 a 3,6 tdv8? mam vyhliadnutú aj jednu aj druhú alternatívu,a som na vážkach, tak 50 na 50. Prosím o vaeu radu. Ďakujem.
PS: Je pravda, že na všetkých RRS odchádzajú prevodovky po istom čase, respektívne najazdených km??
Ďakujem.
S pozdravom
Peter
Pri tomto rozhodnuti sa priklon na stranu V8 3.6 Je to naj motor co tam bol. Tie prevodovky su uz ovela lepsie ako pri RR L322 od 2002 do 2005. Takze sa nemusis bat.
Range Rover je ako nadherna zena...ale ked sa naserie tak sa nedoplatis.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Ja by som len dodal, že Sport je Disco III v inom kabáte čo sa negatívne prejavilo vo vnútornom priestore. Je to o dosť menšie ako DIII. No je pravdam že DIII má dosť obmedzenú motorizáciu.
Môj skromný názor je, že ak RR tak nie sport. Ak Sport a nie Supercharched, tak to radšej DiscoIII alebo IV s 3oj litrom.
aeqitas
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 01.05.2008 14:23
Zdieľať na Facebook

Dakujem

Príspevok od používateľa aeqitas »

Dakujem za odpovede, k tym suciastkam, je pravda, co pisal rangerover876, ohladom cien. Co sa tyka toho ci D3 alebo Sport, rozhodne sa mi viac paci ten Sport, ale to je vec nazoru, takže, takto. Co sa tyka vnutorneho priestoru, tak najviac vytažene bude miesto sofera a spolujazdca, do kufra v buducnosti kociar, a do zadu ak sa podari tak nejaka ta sedacka. Dakujem este raz.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

pokial ide o ceny, tak nejaký nástrel si sprav tu. No v UK sa dá aj lacnejšie. No to sa oplatí ak je toho viac, kvôli doprave. http://www.litep4x4.cz/kategorie/range-rover-sport
Vzduchové vankúše majú životnosť 10-15r. a ani veľmi nezáleží na najazdených km. Životnosť sa odvíja skôr od toho ako stárne guma. Prípadné problémy sú známe skôr zo starších RR P38 aj to len preto, že mechy už boli staré, prepúšťali, kompresor musel viac dofukovať až zhorel. No to sú neduhy 12-16r. áut a každý, čo si prešiel peripetiami s mechmi a nakoniec si dal povedať a spravil to naraz, tak bol pokoj.
david859
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 01.10.2013 11:19
Zdieľať na Facebook

presne tak !!!! kazdy chce auto z 80000km za 5000eur

Príspevok od používateľa david859 »

Treba ist do showroomu dat 80000 a mas nowi.....jaaaaj slovaci slovaci.....
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Kvoli jednému, navyše výnimočne "prínosnému" príspevku sa oplatilo registrovať. Sme radi za Tvoj prínos ;-)
krochyboy
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 02.09.2008 22:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa krochyboy »

Tiez by som sa rad zapojil do diskusie kedze sa chystam kupit jeden exemplar.. Je naozaj taky velky rozdiel medzi 2.7 a 3.6 dieslovym motorom. Hmm skuste sa mrknut na tento inzerat vyzera ze tam je vsetko povymienane.. Chystam sa stym v lete tahat nejaky skuter ci mensiu lodku a cital som ze ten 2.7 motor sa nielmi hodi este na tahanie.. Neraad by som kupil raz nieco do co je poruchove. Chcem sa opytaj aj ci by nestacilo jemne nacipovat tu 2.7 aby to bolo troska zivsie a pritom neodisla hned prevodovka? Dik za kazdu radu

https://www.autobazar.eu/land-rover-ran ... 51207.html
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Prevodovky v Disco neodchádzajú. Kúp kus s KO motorom a daj ho spraviť. Za 2 500 je spravený motor a keď sa budeš starať, vydrží 400 000. Alebo rátaj s tým, že ten Tvoj vydrží a keď nie, tak to bude stáť 2500. Zasa ak si vezmeš, že nové to stálo 70-80 000, tak tá cena za GO motora nie je zlá. Všetky padnuté motory jazdili na dlhý výmenný interval 25 000km. Poznám ludí čo s Disco 2 s 2,5l R5 motorom 103kW ťahajú každý rok do chorvátska 3t lode. Takže 2,7 V6 snáť problém nebude mať. Tento svet je odstrihnutý od reality. Pred 20r. boli +- rovnaké predpisy ako teraz no dnes už bude málo 300koní a kedisy lode ťahali Mišivpichi Pajero s 88kW a dobre bolo

Návrat na "Rover fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných