Renault kangoo 1.9d d65
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 28.02.2017 17:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
Vymenit tesnenie pod hlavou a vymenit tesnenie pod hlavou mozu byt 2 rozdielne roboty.Ten ventil co popisujes je asi ventil co ti otvara a zatvara privod nafty.Na starsich drahsich autach byva schovany aj za pancierovou platnickou.To co ti tlaci naftu je vzadu v cerpadle akoby ozubene kolo a rozdeluje ju do trubiek do valcov pri d a td.Comonrail uz je iny.Cely system je zlozitejsi.Skus povolit holendre na tryskach a potom startuj.Nafta z cerpadla nebude mat taky protitlak z trysiek.Moc sa my nezda,ze si si to tesnenie menil sam.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 28.02.2017 17:07 Zdieľať na Facebook
Menil som to sám co je na tom len mi nejde do hlavy že ničoho nič to nechytá a po zložený to chytilo aj som na ňom chodil všetko ôk a ako som povolil trysky a dal naspäť od vtedy ani prd. Ventil naftu púšťa vypínací ten som už menil lebo pôvodný vyskočil immobilizer ale to bolo už dávno ten je ok. Skúšal som aj povoliť holendre a nič moc len tak kvapka bud odišlo čerpadlo alebo už neviem.
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
Prekontroluj vsetko na cerpadle cim si hybal.Aj to obycajne cerpadlo je pomerne zlozite a musis poznat kazdy srobik a snimac aku ma funkciu a vzajomny suvis.Mat pripravky na jeho spravne nastavenie.A uz v tej dobe mali cerpadla elektronicke snimace ktore pomahali urcovat mnozstvo a cas davkovania nafty.Ty mozes asi jedine spravit nejaky preplach ak by v cerpadle bol nejaky bordel,popripade ak v nom je zanesene nejake sitko.Chalani ti neradia zle.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných