Renault Captur ZEN LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5443
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Na v twjto chvili mozem povedat, ze na dusteroch s fabrickym LPG mam odjazdene statisice km.
Prva generacia dusteru mala problem s elektrogmatickou cievkou v reduktore a elektromagnetickou cievkou v nadrzi. Obe lahko detekovatelne sedliackym rozumom a netreba diagnostiku.
Pri prepinani na lpg treba povolit postupne trubku za jednyn a druhym, z ktoreho plyn syci, respektive nesyci a viete na com ste.
Bratia Poliaci to vyriesili montazou inych vemtilov, spolahlivych. Su to len cievky. Otvori-zatvori.
Bratia Poliaci cievku z reduktora vyhadzuju - ma totiz konstrukcne nevhodne zvoleny sposob pretekania plynu cez cievku a ventil sa lahko zalepi pri spinovom lepkavom plyne. Namiesto cievky v reduktore domontuju pred reduktor eleltromagneticky ventil, spolahlive riesenie.
Reduktor v dacii ma zivotnost cca 150 tis km. Vymena v autprizovanom servise je cca 400 eur. V neautorizovanom o tretinu az polovicu menej. Na vstrekovace som doteraz nesiahal.
Plynari nevedia komunikovat - ovladat rj u tovarenskych splynovacov - to je najvacsi problem. Nevedia teda vyladit system.
Dalsie riesenie je vyhodit rj, reduktor a vstrekovace a dat tam nieco normalne. Zalezitost cca 700 eur a bude svaty pokoj.
Podla katalogov, diely hlavy valcov su identicke pre vozidla s / bez fabrickeho splynovaca. Tak neviem, ci dacia s fabricky domontovanym splynovacom ma ine sedla ventilov a ventily.
Za mna, kupit 2-3 rocne auto s nizkym nabehom a dat dorobit lpg, napr. kvalitne BRC a bude to O.K.
Prva generacia dusteru mala problem s elektrogmatickou cievkou v reduktore a elektromagnetickou cievkou v nadrzi. Obe lahko detekovatelne sedliackym rozumom a netreba diagnostiku.
Pri prepinani na lpg treba povolit postupne trubku za jednyn a druhym, z ktoreho plyn syci, respektive nesyci a viete na com ste.
Bratia Poliaci to vyriesili montazou inych vemtilov, spolahlivych. Su to len cievky. Otvori-zatvori.
Bratia Poliaci cievku z reduktora vyhadzuju - ma totiz konstrukcne nevhodne zvoleny sposob pretekania plynu cez cievku a ventil sa lahko zalepi pri spinovom lepkavom plyne. Namiesto cievky v reduktore domontuju pred reduktor eleltromagneticky ventil, spolahlive riesenie.
Reduktor v dacii ma zivotnost cca 150 tis km. Vymena v autprizovanom servise je cca 400 eur. V neautorizovanom o tretinu az polovicu menej. Na vstrekovace som doteraz nesiahal.
Plynari nevedia komunikovat - ovladat rj u tovarenskych splynovacov - to je najvacsi problem. Nevedia teda vyladit system.
Dalsie riesenie je vyhodit rj, reduktor a vstrekovace a dat tam nieco normalne. Zalezitost cca 700 eur a bude svaty pokoj.
Podla katalogov, diely hlavy valcov su identicke pre vozidla s / bez fabrickeho splynovaca. Tak neviem, ci dacia s fabricky domontovanym splynovacom ma ine sedla ventilov a ventily.
Za mna, kupit 2-3 rocne auto s nizkym nabehom a dat dorobit lpg, napr. kvalitne BRC a bude to O.K.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Každý motor sa dá prinútiť jazdiť spoĺahlivo na LPG !
Či už úpravami ovladania a funkčných členov systemu LPG,ako spomína Martin,
alebo upravami priamo na motore,tak ako som to urobil ja /zväčšenie vole ventilov/
Alebo inými úpravami,len niekedy treba preinvestovať dosť veĺa €€€ v zaujme sfunkčnenia systemu LPG,
hoci aj vymenou RJ,keď sa z ňou nedá komunikovať...
Či už úpravami ovladania a funkčných členov systemu LPG,ako spomína Martin,
alebo upravami priamo na motore,tak ako som to urobil ja /zväčšenie vole ventilov/
Alebo inými úpravami,len niekedy treba preinvestovať dosť veĺa €€€ v zaujme sfunkčnenia systemu LPG,
hoci aj vymenou RJ,keď sa z ňou nedá komunikovať...
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Každý motor sa dá prinútiť jazdiť spoĺahlivo na LPG !
nepravda. Aj ked budes mat vela vela penazi bez akejkolvek ekonomickej navratnosti, ajtak mnohe hypermoderne priamovstrekove [oturbene] motory nedonutis spolupracovat.
nepravda. Aj ked budes mat vela vela penazi bez akejkolvek ekonomickej navratnosti, ajtak mnohe hypermoderne priamovstrekove [oturbene] motory nedonutis spolupracovat.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 2710
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Pozri sa mp3 free ,mp3turbo napísal:>> Každý motor sa dá prinútiť jazdiť spoĺahlivo na LPG !
nepravda. Aj ked budes mat vela vela penazi bez akejkolvek ekonomickej navratnosti, ajtak mnohe hypermoderne priamovstrekove [oturbene] motory nedonutis spolupracovat.
su mudrejší ľudia odo mňa,ktorí rozhodli či ten motor može bežať na LPG,alebo nie
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 09.02.2016 10:26 Zdieľať na Facebook
martincichy napísal:Na v twjto chvili mozem povedat, ze na dusteroch s fabrickym LPG mam odjazdene statisice km.
Prva generacia dusteru mala problem s elektrogmatickou cievkou v reduktore a elektromagnetickou cievkou v nadrzi. Obe lahko detekovatelne sedliackym rozumom a netreba diagnostiku.
Pri prepinani na lpg treba povolit postupne trubku za jednyn a druhym, z ktoreho plyn syci, respektive nesyci a viete na com ste.
Bratia Poliaci to vyriesili montazou inych vemtilov, spolahlivych. Su to len cievky. Otvori-zatvori.
Bratia Poliaci cievku z reduktora vyhadzuju - ma totiz konstrukcne nevhodne zvoleny sposob pretekania plynu cez cievku a ventil sa lahko zalepi pri spinovom lepkavom plyne. Namiesto cievky v reduktore domontuju pred reduktor eleltromagneticky ventil, spolahlive riesenie.
Reduktor v dacii ma zivotnost cca 150 tis km. Vymena v autprizovanom servise je cca 400 eur. V neautorizovanom o tretinu az polovicu menej. Na vstrekovace som doteraz nesiahal.
Plynari nevedia komunikovat - ovladat rj u tovarenskych splynovacov - to je najvacsi problem. Nevedia teda vyladit system.
Dalsie riesenie je vyhodit rj, reduktor a vstrekovace a dat tam nieco normalne. Zalezitost cca 700 eur a bude svaty pokoj.
Podla katalogov, diely hlavy valcov su identicke pre vozidla s / bez fabrickeho splynovaca. Tak neviem, ci dacia s fabricky domontovanym splynovacom ma ine sedla ventilov a ventily.
Za mna, kupit 2-3 rocne auto s nizkym nabehom a dat dorobit lpg, napr. kvalitne BRC a bude to O.K.
Martin, na stránkach Rnews.cz čo sú stránky kde sa podrobne venujú technike Renaultu presne písali to že konkrétne 1.6 SCE H4M fabricky na LPG má od výroby kopec iných dielov oproti bežnemu motoru stavaný len na benzín. Dodatočná prestavba vraj nesvedčí motoru kedže mu chýbajú vylepšené podstatné časti ktoré trpia pri chode na plyn. V novom 1.0 Tce neviem či sú odlišnosti, môže byť že už pri vývoji mysleli že to bude jazdiť aj na plyn a robili ho odolnejší pre všetky palivá narozdiel od 1.6 Sce ktorý je pôvodne od Nissanu a tak ako väčšina japonských motorov nebol bez úprav vhodný na LPG.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných