Strana 1 z 1

Renault Megane II - airbag

Napísané: 10.07.2018 08:48
od používateľa s.suca
Dobrý. Rád by som sa opýtal, že ak ak mi na Megane II pal. počítač signalizuje chybu airbagu, v mojom prípade je to problém s pyrotechnikou na páse vľavo, čo by sa stalo v prípade nehody. Ostatné airbagy sú funkčné alebo sú airbagy komplet nefunkčné ..??? V´daka.

Napísané: 10.07.2018 09:50
od používateľa pidizvi
tazko povedat, nech ti napise ktokolvek a cokolvek, budes tomu verit? Logicky chyba jedneho komponentu by nemala znefunkcnit ostatne airbagy, to by bola velka konstrukcna hlupost.
Ale airbag nie je najdolezitejsia vec na svete, takze by som na to kaslal. :4012:
Pre klud a vnutornu harmoniu si to mozes dat opravit v servise...

Napísané: 10.07.2018 10:26
od používateľa keyness
airbag a pasy su najdoležitejsia vec na aute takže by som si kupil druhy pas vsade sa ich vala plno na taketo auta.. vymenís za 20 minut a potom vymazat na diagnostike

Napísané: 10.07.2018 11:09
od používateľa mhlavaty
Nech nemýli nikoho to,že systém má chybu v pyropáse,ale musí to byť istota,pretože svietiaca kontrolka môže byť aj o úplnej nefunkčnosti celého systému.pokiaľ istota je že iba pás,tak celý systém ako taký ostáva funkčný akurát ten pás nebude zatiahnutý ak by sa systém aktivoval.Airbag po zapalovaní vykoná self diagnostiku systému a a čokoľvek čo nenájde v poriadku vyznačí kontrolkou ale v takomto prípade systém zostane funkčný,toto už overilo dosť ľudí aj reálne (na ich vlastné prekvapenie).
treba upozorniť na vysokonebezpečné buchnutie airbagu ak vodiča napritiahol pás,pretože v algoritme je určitá postupnosť práce a vodič pri nefunkčnom páse je voči aibagu v úplne inej pozícii a môže mu spôsobiť vážne problémy.Malo by platiť,kde nie je funkčný pás,nemal by byť ani airbag,je to tak menej nebezpečné,ale to už zachádza za potrebu diskusie.

Napísané: 10.07.2018 12:30
od používateľa patko1
Pravdepodobne sa mi taky pyropas niekde povaluje ak by si mal zaujem

Napísané: 11.07.2018 06:36
od používateľa peto4
megane 2 má problem s káblom pod sedačkou, nemusí byť hned pyro zlé

Napísané: 11.07.2018 08:45
od používateľa mhlavaty
Samozrejme,pyro má dva stavy - odpálený a dobrý.oba vidieť volným okom pretože zmenia dlžku.Odpálený nebol,ale môže sa pokojne aj zmerať priamo na pinoch pyropatrony ak sa dodrží že bude meraný multimetrom (odpor v okolí 3 Ohm) s vnút.odporom 20 Megaohm.O vystrelení pásu musí majiteľ vedieť,takže prakticky na 100% ako píše peto4..chyba konektora.Zvykne sa vynechať a drôtiky spoja cínovaním napevno a potom je pokoj.V nedelu to riešil syn tiež vynechaním konektora,dokonca dvoch,pretože na 50 cm má Toledo III pod sedačkou dva za sebou,čo je ozaj kravina od výroby.Konektory dokonca majú zlatené piny,blokáciu spojenia protikusov a predsa vyrábajú problémy,pohladom je všetko priam dokonalé,ale problémy to robilo už dlho...sporadicky a zakaždým rozsvecovalo kontrolku čo vodiča patrične "motivuje"

Napísané: 12.07.2018 11:42
od používateľa Fakyu
Moze to byt samozrejme kablovacka pod sedadlom klasika hlavne u kupeciek ale tak isto ja som mal problem s airbag pasikom v konzole pod volantom takze vazne to moze byt vsetko, niekde som dokonca pocul ze to moze byt aj zly stav baterie (ja ju mam teda v zlom stave nerobi mi to)

Peto4 btw - ty mas zrejme auto od Yacoma, pamatam si tento kusok... krasa

Napísané: 12.07.2018 11:46
od používateľa peto4
už ho nemám bolo to super autícko, ale je v dobrych rukach nadalej a mám dalsie dva dvojkove megany a oba čierne :D