Strana 2 z 7

Napísané: 23.02.2021 21:18
od používateľa matulko3332
(Posky)

Ved som pisal hned na zaciatku po roku 2015 3liter :40bd:

Napísané: 23.02.2021 21:32
od používateľa m.f.
Najradsej mam mudrlantov,,ktory len kritizuju kazde auto,podla nich asi ani neexistuje dobre auto,vsetko su same sroty!!!
Je dost podstatne,od koho to kupis a ako z tym jazdil a staral sa.
Mam take auto 2,5 roka. Vyskusal som vsetko mozne na jazdenie ved som 25 rokov obchodoval z autami. Za slusne peniaze kupis slusne imidzove auto,navyse velmi kvalitne spracovane,interier je teda ozaj kvalitny,komplet obsity v kozi-aj pristrojova doska.
Cayenne diesel je velmi dobre auto a na suv aj usporne-spotreba v pohode 8-9L nafty. Mam najazd 182000km a auto je bez problemov.
Vykon v pohode staci a ked ho prepnes do sportu,tak to celkom slusne sedi na ceste a jazdis ako z osobnym autom. V komforte je to zas pohodlne aj na dlhsie cesty. V zime na snehu ziaden problem,cesta na chatu v pohode,aj ked je po dazdoch velke blato.
Ma to uzavierku diferencialu+terenny mod do tazsieho terenu.
Tie benzinove bez turba velmi nejdu,ale spotrebu maju fakt vysoku. Turbovka to je ina kava,ale spotreba este vyssia a po 200000km ta udrzba asi zabije. A ten vykon aj tak nikdy realne nevyuzijes.
Tak ze diesel doporucujem. Aj v Nemecku sa predalo ovela viac dieslov no preco asi???
Co sa tyka dielov,tak napravy,motor a prevodovka to iste ako Touareg a Q7. Bez problemov zozenies vsetko. A ak nevies,obrat sa na mna,ja nemam problem z ND na take auta.
Prajem stastnu ruku pri vybere auta.

Napísané: 23.02.2021 22:08
od používateľa matulko3332
Vdaka konecne hodnoverna odpoved

Napísané: 23.02.2021 22:10
od používateľa mp3turbo
>> Aj v Nemecku sa predalo ovela viac dieslov no preco asi???

pretoze boli najlacnejsie, Kefaline. Nie preto lebo boli najlepsie.

Hadam ziadneho bezneho auta sa nikdy nikde nepredalo najviac kusov vo vrcholovej vybave (audi a8, bolo najviac 6.0i W12 ? BMW 7, no kolko bolo predanych 760iL individual ? atd atd)

Napísané: 23.02.2021 22:37
od používateľa lubos zimovcak
Tak hádam 12 valec nie je bežné auto!, preboha.
Aj v Nemecku si každý rozmyslí, či bude chovať obludný motor, alebo TO ISTÉ auto za zlomok nákladov.

To Iba v post komunistických štátoch si kupovali zbohatlíci tie najdrahšie verzie.
A tvrdiť, že nejaký 12 valec je automaticky lepší, než 6 valec, či dokonca 4- valec, je prudko úsmevné :40bd:

Napísané: 23.02.2021 22:47
od používateľa m.f.
mp3...
Neviem na com jazdis,ale vozit sa za 9L alebo za 15L pri najazde 40000km za rok je dost rozdiel pricom ta dynamika benzinakov je v tomto aute veeeeeelmi slaba.
A pri rychlostnych limitoch a radaroch na Slovensku kde by si ten vykon chcel vyuzit??? O udrzbe a servise 8-valca sa ani nebavme.
Inak moj diesel ide aj 230 km/h tak neviem co ti viac treba ku stastiu? A dynamika je ozaj slusna ked turbo zatlaci.
Mal som aj ML 63 amg,Supra biturbo alebo BMW e34 3,7 ALPINE ale uz by som nechcel. Fakt to nevyuzijes ani na 20% a len menis pneu,brzdy.......
Toto je super auto pre rodinu a na cestovanie,pohodlne a bezpecne a ci je to 2010 alebo 2016 je to stale to iste auto.
Za malo penazi velmi vela muziky.
A stale sa vozim na P O R S C H E co nema kazdy zaparkovane pred domon,co nestretnes na kazdej krizovatke,alebo ich je ako maku pred supermarketom na rozdiel od X5 X6 Q7 GLE....
A cena ojazdenych sa stale slusne drzi v porovnani z vyssie uvedenymi masovo vyrabanymi suv.

Napísané: 23.02.2021 22:53
od používateľa oco13
Inak moj diesel ide aj 230 km/h
V kontexte s výrobkom sa hlboko skláňam pred tvojou odvahou.
Inak neviem čo splietate stále Q7 ???
Od roku 2015 je Cayene zhodné s Q8 a príslušnými modelmi Tujarégov.

Napísané: 23.02.2021 22:54
od používateľa Mateusz737
mp3turbo napísal:motorizacia 3.0tdi jednoznacna do takehoto vozidielka nepatri plus jednoznacne je to najporuchovejsia ktora v nich kedy bola. Je to prilis presilene, vybombovane do nesmiernych vysin kde uz nemoze byt spolahlivost. 3.0tdi ma so sportovostou - ktora sa ocakava v tejto triede - pramalo spolocne, navyse nema a nemoze mat pekny zvuk, prejav, charakter...

jednoznacne si si vybral najtotalnejsiu sracku ktoru si mohol.
Ty sa spamätaj to čo si tu za bludy popísal :zg282:
Však je to asi najlepší diesel od grupy , už asi 15 rokov ma približne ten istý výkon ,aké vybombované? a ťažké SUV a diesel je úplne najrozumnejšia voľba! Kto chce zavodiť si nekúpi kajena ale 911ku alebo nissan gtr napr.

Napísané: 23.02.2021 23:01
od používateľa m.f.
Zdielam nazor Lubosa a Mateusza.
Ale ozaj by ma zaujimalo...MP3 na com jazdis?
Ved z tvojim nazorom to musi byt nieco aspon 500-konove
A spotreba 20-40L
Musis byt veeeelmi bohaty,ked preferujes taketo auta!
Alebo asi len na obrazku a uchvacuju ta udaje o vykonoch!!!
Ale snivajme z tebou MP3

Napísané: 24.02.2021 00:32
od používateľa mp3turbo
nie je predsa dolezite na com jazdim ja - tuto temu som nezalozil ja ale volakto iny. Nejde o to ci som bohaty ja, ide o to ci je bohaty autor otazky. Udaje o vykonoch ma neuchvacuju, 300km/h som v zivote nesiel jeden jediny raz, a to ze je 3.0tdi najslabsia motorizacia do Cayennu mi pride ako jednoduchy fakt.

Kto z vas by chcel 2.5tdi v Toaregu ? Kazdy ohrnal nos, takisto 1.0i v Oktavii je katastrofa, zato najslabsia motorizacia v Cayanne je najuzasnejsia vec na svete. Mne je to jedno : hybat sa to hybe, ja kupovat nebudem - opytajte sa servisakov, 3.0tdi v Cayenne neda zdaleka zivotnost ktoru dava v beznych osobacikoch.

Tazke SUV a diesel vobec nie je najrozumnejsia volba - tazke SUV, poriadny benzin prerobeny na LPG jazdi lacnejsie, ma vacsiu zivotnost, zaujimavejsi prejav atd. Len u nas sa to nenosi, lebo kazdy bere najlacnejsie varianty vyduvajuc hrud aha ja mam Porsche. V Porsche sa nemontuju a nikdy nemontovali tie najslabsie verzie 3.0tdi s najvacsou zivotnostou.

Hupsik, mate pravdu : pomylil som sa. 3.0tdi je najlepsia mozna vec v Cayenne. Tak a teraz som zvedavy ci si autor temy kupi...




>> Ty sa spamätaj to čo si tu za bludy popísal Však je to asi najlepší diesel od grupy , už asi 15 rokov ma približne ten istý výkon

aaano, priblizne ten isty vykon. Spravne. Neviem ale nie je to NAHODOU tak ze dnesne Cayenny uz vobec nemaju dieslovy motor... lebo... cojaviem... sa zistilo ze je to kravina ? Ze do takeho auta patri benzin ci uz kvoli jazdnemu prejavu, o ktorom som pisal, alebo kvoli spolahlivosti o ktorej som pisal ? Ja neviem, to by sme sa mali opytat konstrukterov preco tam montuju same 20-40L uzrate veci.

Ono uprimne, ajtak je pravda ze prilis vela benzinovych sa nenajde na kupu takze to ajtak dopadne dieslom, ak vobec autor temy nieco kupi.

Napísané: 24.02.2021 07:54
od používateľa lubos zimovcak
No neviem, keď už 260 koni je malo, tak fakt neviem.. :4012:

3.0D s jedným turbom sú najspolahlijejsie, točia rel. nízke otáčky, su SUV s týmito motormi vysoko nad 400kk kilometrami a stále jazdia.

Do SUV jednoznačne diesel.

Napísané: 24.02.2021 08:11
od používateľa mp3turbo
ja by som velmi nerad vyvolaval nejake vasne ba priam az rozbroje :) prosim ta chod to povedat chlapcom z Porsche - to je taka firmicka slobodomurarov co nikdy v zivote ziadne poriadne [sportove] auto nepostavila, nema ziadne skusenosti atd.

PRE ICH NAJNOVSI MODEL CAYENNE SI VYBRALI !!VYHRADNE!! BENZINOVE MOTORY, NIE JE TAM !!!! ZIADNY DIESEL !!!!
aspon ja som teraz nenasiel ziadny na UK+DE stranke ked som to teraz pozrel. Benzin, benzin, benzin turbo, benzin velke turbo, hybrid.
Takze urcite, do Cayenne absolutne jednoznacne diesel len skoda, ze o tom v Porsche nevedia :)

A mimochodom ako som pisal, KAZDE vacsie auto jazdi lacnejsie na benzin/LPG nez na naftu (teda BY JAZDILO KEBY existovali lpg verzie). Je uplne jedno ci je to osobak a'la Audi A8, ci je to SUV a'la Porsche Cayenne (VW Touareg, GMC Yukon, Lincoln Navigator...) alebo ci je to dodavka van (Mercedes Viano 3.5i LPG ukrutne lacnejsie nez Mercedes Viano 2.2d/3.0d pricom sa tam prakticky nema co pokazit na rozdiel od diesloveho motora s dvomi turbami, tromi dpfkami, sedemnastimi vstrekovacmi, tromi vyhrievanymi chladenymi EGR ventilmi a dvesto poschodiami dalsich technickych nezmyslov).

diesel uber alles ?

Napísané: 24.02.2021 08:43
od používateľa lubos zimovcak
Známy ma Tuareg 4,2D 8 valec, vysoko nad 400kk, všetci tvrdili, že najhorsi motor..., všetko ok.

BMW X5, vyše 500.000 km, až na reťaz, všetko pôvodne, aj prevodovka drží...

A keď počujem benzín a Turbo.., tak neviem, do osobného auta by som to teda nechcel.., do ťažkej kraksne, dupľom.

SUV nie sú na "športové jazdenie", je to auto na pohodovu jazdu. :2f93:, jasne, občasné vytočenie na 200km/h poteší asi každého.
Ale v princípe sa ma s dieslaml jazdiť ako... Ako s dieslaml.. lol

A sú večne.

Napísané: 24.02.2021 08:48
od používateľa oco13
Páni rozoberáte motory, ktoré do bubliny chodia z nemecka priamo od Ferdinanda. Prečo sa radšej nezamyslíte nad tou časťou auta, ktorá vzniká tu u nás doma pričinením slovenských súdruhov v spolupráci s bulharskými, ukrajinskými a srbskými kamarátmi??? Bola tu pozvánka pozrieť sa priamo do výroby rodiska svojho das auto. Bez odozvy, škoda. lol

Napísané: 24.02.2021 08:59
od používateľa mhlavaty
Ak sa Cayenne ráta za športové auto tak sa už asi svet úplne zbláznil.Treba dúfať že sa po Covide vráti k rozumu