Strana 2 z 3

Napísané: 24.06.2018 08:11
od používateľa mhlavaty
Neviem či to nie je o inom.Aj výrobca vie že jeho klientela čo chce a hlavne čo vie.Sú vôbec dnešný vodiči a pipinky schopné ovládnuť iné než dopredu a dozadu ? Tri pedále ?! veď z toho by sa aj hlava zatočila,ešte aj dva si pomýlia.Asistent na všetko,auto im merie medzeru.Športové...je to kde výlučne vodič určí čo bude,ako bude a kedy bude.Títo "športovci" si kúpia autonómne,aby si mohli prečítať zadnú športovú stranu novín,to je ich šport.Hlúposť ľudí ide na historické úrovne,a výrobca ponúkne to čo potrebujú,a hlavne čo prinesie peňiaze.Za tým je toľko športového až hlava zabolí
Tejto kategórii treba otvárať dvere,a kameru musí mať auto aj dopredu,také sú "športové" autá,akej klientele sú určené

Napísané: 24.06.2018 08:37
od používateľa bajo777
ved o tom to je, aby kazdemu sa vyhovelo za jeho peniaze, je tolko dolezitych muznych povolani, presne to zadavatel vystihol, chcu obcas odviezt registrovaneho partnera na ruzovom sportaciku, vies kolko je interierovych dizajnerov, vizazistov, kadernikov, modnych navrharov a kolko maju prachov ??? pre nich Porsche vyvinulo tuto kategoriu, aj v minulosti mali 924, tento segment proste ide v istom percente populacie, oni tie prachy nevydrbu za kruzky a skoly detom, tak nech si urobia inu radost v zivote, doprajme im to !

Napísané: 24.06.2018 08:39
od používateľa ivko1
myotis napísal:
ivko1 napísal:Pri silnom aute je manuál somarina, úplne bez srandy by som tak isto volil automat
Akurát mna teda Porsche neláka, kto by sa do toho skladal a to som tiež mlady.

Mna oslovuje trebárs Dodge Challneger s V8 pod kapotou, to je auto čo má GULE, Porsche je také jak pre babu, príliš uhladené

A celkove sa mi vždy páčia menej všedné autá
Ivko, vyber zostal medzi Nemcami a Amerikou. Problem je v tom ze nejako neviem ten americky interier prekusnut. Ano, Porsche je take "homo" ale na ceste vyzera ovela krajsie ako na obrazku. Amerika je tvrda, neuhladena, brutalne motorizacie, naozaj auto pre chlapa, ale ten interier...
Audi a BMW som kategoricky odmietol, nepojdem o triedu nizsie a logicky mi vychadza ze Porsche je niekde na urovni Mercedesu.
Pozri Challenger 2015, neviem možno aj koniec 2014 už majú interiér tak ako sa patrí

K tým Porsche - kamoš sa špecializuje práve na tieto super autá a u tých ostrejších verzií ideš do veľkého rizika čo sa motora týka, ono to stačí pár krát ponahánať po okruhu a motor je po 50000km KO, on to riešil na svojej 997 turbo, druhý jazdený motor 13000€ v neznámom stave...

Napísané: 24.06.2018 09:34
od používateľa cyrilix
Lepší boxster v hrsti, ako challenger na streche :zg282:
AT je z pohľadu automobilky logická záležitosť. Keby som vyrábal rýchle a drahé autá, tiež by som uprednostnil AT, neodradím a nezabijem si predsa šuchtavú časť klientely, kto si potom kúpi ďalšie moje autá? Pre tých, čo vedia sú pripravené iné modely...

Napísané: 24.06.2018 10:21
od používateľa dodik13
Chlapec si z vas robi srandu :d :D lol :40bd: Za 15 az 20litrov si moze kupit bezny car ale nie zachovaly sportiak :d :D :d :D :d :D

Napísané: 24.06.2018 12:39
od používateľa VLADY
Uhorková sezóna v plnom prúde....Fakt niekto verí že reálny nádejný záujemca sem prišiel na poradu ...... jasné lebo tu je tých autiakov a majiteľov namraky...aj reálnych skúseností z prevádzky . To už FB zrušili? ....Alinko Ja Chcem Poršátko!!!

Napísané: 24.06.2018 14:19
od používateľa seven549
porsche boxter vzdy bol lacak sportak.automat neni dobra volba ak ma auto malo jazdit.beriem to ze kazdy jazdi inac.ja som 2x siel automatom vyskusat co to robi klasicka honda accord 2.4i auto v top kondicii a poctivy servis.raz dialnica max co auto dalo 60km v kuse raz kopce + zakruty.motorkarov som vysekal no s manualnym radenim.bola to nedelna jazda u oboch pripadov mi svietila kontrolka prehriatia oleja a bolo po zabave.tak nechapem ako je automat na kvalitnu jazdu dobry u bezneho auta ako je aj boxster.a kym sa bude dat budem mat auta len s manualom.

Napísané: 24.06.2018 14:48
od používateľa pidizvi
Hento bolo zlomove obdobie, ked sa este pouzivali zvycajne klasicke stare automaty. A tie zabijali dynamiku auta. Nejeden model s dobrym motorom skoncil so zlou povestou prave kvoli zlej automatickej prevodovke.
Aj porse malo super prevodovky dvojspojky pdk uz v roku 1980, ale dlhe desatrocia davali aj klasicke automaty. Dnes je dvojspojka bezna a nikto nemoze tvrdit, ze manual je rychlejsi, cize dnes je to uz o inom...

Napísané: 24.06.2018 21:04
od používateľa YxoYpsilono
myotis napísal:
Porsche Boxster S 3.2 AT.


Jednalo by sa o auto s najvacsou pravdepodobnostou zo SVK (nechce sa mi trepat do AT-DE a riesit papirovacky a poplatky).
Prvy majitel, servis vylucne Porsche, zdokladovane, km max do 150 000, rocnik asi 2002-2004

EDIT: Ano, ak tu niekto napise realne plusy a minusy, dam si vedla seba pre a proti. Ak mi to vyjde ze to auticko by mohlo stat za to, samozrejme ze ho vyskusam.
Ale je blbost otravovat ludi, oberat ich o cas, drankat skusobnu jazdu a nakoniec zistim ze auto neberiem lebo (napriklad) motor ma problemy s ojnicami a drzi asi len silou vole, alebo prevodovka je z papiera, alebo elektroniku robili asi v Pakistane alebo hociaka ina vada tktora je pre mna cervena stopka.

Mily autor, myslim, ze si trulo.

Naozaj si myslis, ze kupis Porsche, ktore si nove dovoli kupit len prachaty podnikatel a tento prachac, ktory za nove vysolil 100k€, bude vladtnit toto vozidlo 20!! rokov??

Aby ti ho mohol predat?


Somarina.

Take porsche nie je.

Napísané: 24.06.2018 23:00
od používateľa keyness
jazdim e 500 w211 a teraz som si zaobstaral nove E 43... na vyblaznenie je to až moc a netreba výkendovku staci prepnut do sport plus ked sa mi začnu dofuovať sedačky a kokpit je ako v lietadle vdaka linii až poza palubovku može sa nejake 2o ročne porsche strčit akurat tam. tym som chcel povedať naco setrit na staru vikendovku staci mat jedno riadne auto na všetko panaorama komplet stiahnuta je to ako polo kabrio.

Napísané: 25.06.2018 09:48
od používateľa mp3turbo
a ten uzasny 43AMG (cize jedna-sestka s tromi turbami co ma zivotnost asi jak rybicky mojej dcery ked sa mu zacne stupat na krk) zrejme stal 15.000 tak ako Porše na ktore sa pyta autor tejto temy, ze ?

Alebo to Éčko bolo za 70k eur ktore autor temy neda do auta ?

Napísané: 25.06.2018 09:49
od používateľa jojko1001
ahoj
pred dvomi rokmi som mal tiež túto dilemu ,premýšľal som nad Porsche Boxster S 986 3.2 AT aj som sa stretol s jedným na ,,pk babe,,a čo hlavne kritizoval,boli ND a dosť drahé,tak som pozeral dalej a našiel som audi tt s cabrio,jednoznačne automat radenie pod volantom.jazdím síce medzi dedinami 100,ale ked potrebuješ ,,spomalovača,,predbehnúť je to zážitok a občas aj na babu chodím,ale nerátaj že ako ,,víkendovka, za rok prejde pár km,mám ho druhý rok a už má 25tis.takže sa ani nenazdáš a už budeš meniť brzdy a tak dalej.
jednoznačne si dopraj to čo chceš,žijeme len raz.
:3906:

Napísané: 25.06.2018 10:03
od používateľa keyness
Amg 43 je trojliter benzin a ide o dost slusnejsie ako stara w211 500... ale pohoda on sa pyta na vikenfovku za 15-20 plus pocitam ze ma este nejake ine auto ked hlada vikendovku cize asi lepsie a moj koment bol k tomu ze netreba vyjazdenu vikenfovku ked mozes mat slusne normalne auto. Mp3 turbo som sympatizant s tebou aj mam sharana atd kliidek

Napísané: 26.06.2018 00:58
od používateľa lorak777
mozno si robi srandu..tu na fore nikto nejazdi boxstera...je lepsi, ako motorka, ale da sa pouzivat od marca do novembra v pohode a ma viac ochrany ako motorka...ked mas chut a peniaze, tak kup a da sa jazdit denne, nie len ako vikendovka, ved je to normalny 6-valec...pozor na velmi nizky posed a na vyssiu postavu vodica- treba by tak akurat... diely su samozrejme ako do porsche, ale to urcite vies.. brzdy nie su drahe, ani gumy...tento silnejsi motor je lepsi, podvozky maju rovnake, ale vyborne, mozno neskor zarobis a prejdes na 911... k lacnemu porsche z r.1996 - myslel si 924, alebo 944 - urcite nie 911...servis na SK tazko, ale v cechach najdes...laki - to len asi ako sarkazmus ta 944 turbo- ja ani zadarmo...

Napísané: 26.06.2018 07:29
od používateľa pidizvi
pozeral som cenu boxsteru voci konkurencii a vyzera to tak, ze dost vela sa plati za znacku. Co je podla mna zbytocne platit, pokial mi ide o radost z jazdy a aby auto trosku vyzeralo. Navyse ich je malo na vyber na SK.