mhlavaty napísal:Väčšiu hlúposť čítať sa tak ľahko nepodarí.Chcieť auto na vybláznenie,vyslovene športového razenia z automatom je ozaj neskutočné.To je ako si užiť z autonómnym vozidlom drift.Tu už ozxaj je na zváženie či je pisateľ blázon,alebo robí bláznov z tých čo to budú čítať.
Kto si zadováži podobné auto iba pre chvilku radosti,a má na to,čo sa zaoberá tým,čo si kto myslí,či je či nie spoľahlivé.Proste si kúpy a ak to nespĺňa predstavu o zábave,predá a stratu nerieši.Ak ovšem rieši,tak niečo z napísaného nie je pravda.
Nadherny gol, skoda ze do vlastnej branky. Hlavy pomazane v Porsche co strkaju do Boxsterov, Caymanov, 911tiek automat. Co oni vedia? A mudrlanti co dochadzaju MHDckou do Affalterbachu,, hochstapleri zo stanicnej krcmy od Audi S, a to nespominam tych blaznov z BMW M, vsetky tie GTcka a podobne.
Veru, caja mi neodpisala na erpecku na pokeci tak som sa medzitym dosiel vyrealizovat sem.
Ano, s vasou logikou by to malo vyzerat tak ze vysolim za auto 10-15-20 tisic a namiesto vozenia mi bude stat v servise. Auto ktore bude jazdit okolo 1000 km rocne, tak dva mesiace.
Mne je ukradnute co si kto mysli, ja chcem objektivne pocut plusy a minusy, nevysolim x-tisic za auto ktore mi bude stat viac v servise ako na ceste.
Ako znamemu, kupil BMW M3 v Mnichove a pri 60 000 km mu doslova vyletel cely motor z auta. Oprava 12 000 euro, a namiesto letneho vozenia mu stalo v servise.
Alebo druhy znamy, kupil zanovnu Audi S5 a pri 90 000 km sa mu rozpadla prevodovka. Oprava 9 000 CHF v autorizovanom servise v Zurichu.
Pri 150 000 km mal polovicu motora vymeneneho, za nejakych smiesnych 8 000 CHF.
autokomplet napísal:ak hladas sportoveho ducha kup si MX-5
ak sa bojis ze s MX-5 nezbalis pipinku tak si kup SLK
ak mas dost penazi na servis kup si Boxster a neries chyby lebo tie budu kopirovat ako sa k tomu spraval clovek pred tebou - mimochodom ich asi vela na predaj od 1.majitela v SR prave nebude a teda z vela vyberat nebudes
ak hladas trvalejsiu hodnotu a musi to byt Porsche tak by som isiel do 911 cabrio
ked si pri peniazoch ako sa tvaris tak mas niekolko firiem na dovoz aut a papierovacky takze nemusis sa trapit sam ...
Hladam auto, nie mikrovlnku. Hej som pri peniazoch, ide mi karta, ja sa vlastne nepytam, ja sa chcem pochvalit!
Ale vazne, som bohaty na cynizmus, sarkazmus a cierny humor. Nie na peniaze.
Nemienim investovat do auta ktore rocne spravi max 1000 kilometrov cez 20 tisic.
A nejde mi o nejaky extra okruhovy sportiak. Hladam nejaky rozumny kompromis medzi luxusom-sportiakom-pozitkom z jazdy. Tym padom Azia nepripada do uvahy.
sebo71 napísal:ja by som ti odporúčal aspoň 987 aby si ťa náhodou nemýlili s cigáňom, ktorý si kúpil najlacnejší model Porsche aký existuje z roku 96, len hlavne, že to má znak na kapote
inak asi najväčší problém IMS ložisko, riešilo sa to výmenou motoru.. nie je to až tak častá závada no stále je tam hrozba.. prečítaj si o tom viac na nete..
Noo tak vzhladom na to ze v obcianskom preukaze mam Mgr. Roland Antonio Rigo deRicco trvale bydlisko Jelka tak si ma mylia skor s Talianom. Ale kvoli tebe si kupim Bentley Continetal Cabrio, to si ma mozno pomylia s anglickym lordom alebo financnou chobotnicou z Penty.
A Kaddafi bol moj stryko.
Dakujem, to IMS si pozriem.
leonNL napísal:Co sa tvojho vyberu tyka: nejake extremne choroby to auto netrapili. Vacsinou slo o unik oleja, co sa vyriesilo vymenou simeringov, takze skontrolovat zvrchu zospodu motor. Kedze je to platenka, skontrolovat poriadne strechu, ta zvykla byt obcas poskodena, vydrata. Dnes uz ale je mozne opravit vsetko a poskodenu platenu strechu tiez... Co sa jazdy tyka: stovku pokori do 6 sekund, podvozok ma solidny, brzdy typicke Porsche ktore nekapu ani po nakladacke. V podstate, ak najdes pekny kusok, urcite nestupis vedla a budes sa z toho dlho tesit. Neviem aky mas cenovy strop, no ja osobne keby som chcel vikendovy roadster, urcite by to bol preplnovany osemvalec s pevnou strechou ala SL55.
LeonNL, dakujem. Samozrejme ze som povodne pokukoval po SLK350/SL500 ale mne sa proste coupe/cabrio/roadster od Mercedesu nepacia
Nehovoriac o tom ze uz by som chcel jazdit aj na niecom inom
Teoreticky rozpocet mam 20K realny max do 15, nie som ochotny investovat do auta ktore mi bude stat 10 mesiacov v garazi nejak extra vela penazi. Rad pocujem ze to vyzera ako bezproblemove auto.
ivko1 napísal:Pri silnom aute je manuál somarina, úplne bez srandy by som tak isto volil automat
Akurát mna teda Porsche neláka, kto by sa do toho skladal a to som tiež mlady.
Mna oslovuje trebárs Dodge Challneger s V8 pod kapotou, to je auto čo má GULE, Porsche je také jak pre babu, príliš uhladené
A celkove sa mi vždy páčia menej všedné autá
Ivko, vyber zostal medzi Nemcami a Amerikou. Problem je v tom ze nejako neviem ten americky interier prekusnut. Ano, Porsche je take "homo" ale na ceste vyzera ovela krajsie ako na obrazku. Amerika je tvrda, neuhladena, brutalne motorizacie, naozaj auto pre chlapa, ale ten interier...
Audi a BMW som kategoricky odmietol, nepojdem o triedu nizsie a logicky mi vychadza ze Porsche je niekde na urovni Mercedesu.
pidizvi napísal:Internet pise, ze manual dava stovku za 5.7s, automat 6.4s, takze jednoznacne by som bral manual. To je brutalne zly automat, nech ma dalsie vlastnosti ake len chce.
Pre mna je radenie rychlosti na manuale cast zo zabavy s autom.
Nejake amg od mercedesu by som bral radsej.
Ano, je to 5 stupnovy automat, tie prevody budu trosku dlhsie, ale 0.7 sekundy mi nestoji za to aby som kutacoval. Nejde mi ani tak o rychlost ako o jazdne vlastnoti a pocit z jazdy. 6.4 je slusny vykon, nehovoriac o tom ze na to aj tak nemame cesty. Samozrejme ze ako prve som pozeral AMGcka, pripadne SLK/SL vo velkych kubaturach, laka ma ten elektronicky hard-top ale proste nemozem prekusnut ten dizajn. MB jazdim roky, spokojnost 100% ale chcem skusit nieco nove.
Ak by si napisal ze Automat je vyslovene zly, kazovy, drahy na udrzbu tak okej, ale 0.7 sekundy my za saskovanie s manualom nestoji.
Ostatnym ktorych som nespomenul, dakujem velmi pekne za vsetky informacie.