Strana 1 z 2

Porsche Cayenne 4.5 S

Napísané: 13.07.2013 18:00
od používateľa david0000
zdravim.chcem si kupit porsche cayenne 4.5 S.R.V2004 mate nietko skusenosti s tymto autom popripade neake rady naco si dat pozor pri kupe a tak.kolko stoja nd na toto auto.popripade servis.dakujem za kazdu radu

Napísané: 13.07.2013 22:33
od používateľa marek4
Clovek ktory si chce kupit taketo auto by nemal vobec klast taketo otazky a malo by mu to byt jedno ako spotreba, cena benzinu a vyska havarijnej poistky.

V podstate je rovnako kvalitny servis rovnako financne narocny na auto ci je nove alebo 9 rocne, akonahle sa na nom zacne setrit tak sa to prejavi aj na kvalite dielov a teda aj auta celkovo. Zanedbany servis sa samozrejme dobehnut neda nakolko sa to vobec nerentuje.

V podstate sa jedna o to ze povodnemu majitelovi sa uz do tak stareho auta neoplati davat tolko financii na servis a radsej si kupi nove alebo novsie a nemusi nic riesit...
Ja to tiez tak robim aj ked venujem autu nadstandardny servis, ale v istom case zacnes mat pocit ze sa uz nevozis na aute tej kvality ako si kupil a pri tychto autach vyjde repas podvozku komplet na sumu okolo 10 000 co je cena auta, ked ratam vzduchove pruzenie, adaptivne tlmice, vsetky silentbloky, capy ramena, brzdy...

Napísané: 13.07.2013 22:47
od používateľa ivko1
Netreba zabudnúť ani na cenu pneumatík...

Napísané: 13.07.2013 23:59
od používateľa cicmanec
Davidko, kašli na to, nemáš na to...

Napísané: 14.07.2013 00:03
od používateľa Sliedic
Pri kúpe takého náročného auta predovšetkým na cenu náhradných dielov a servisu by som doporučoval si nechať finančnú rezervu vo výške asi 50% z ceny 9 ročného auta.

Napísané: 14.07.2013 08:27
od používateľa krason
Osobne by som do toho nesiel. drahe auto na opravu alebolen na zakonne platby. ohurovat mozem baby aj inde nielen autom ;)

Napísané: 14.07.2013 08:48
od používateľa bajo777
Podla mna super kara :2f93: , cim inym uz vyberes bankomat bez karty ?

Napísané: 14.07.2013 08:55
od používateľa autickar21
Kolega mal tez takyto napad, ze sak su lacne... a dal by do toho plyn. Bol skusat par kuskou. Vozba o level vyssie ako tuareg, ale kazde jedno auto malo cez 200tis. km, Mechanik mu naratal taku cenu na vstupny servis (na vecsinu dielov nie je druhovyroba), ze sa na to vykaslal. Uz vie, preco su lacne, ked kupna cena bola niekde inde. Pre bezneho cloveka sa z toho po nejakom case stane nehnutelny majetok, nepohne sa po vlastnej osi z dvora...

Napísané: 14.07.2013 09:24
od používateľa Nick21212
jeden krat som vozil túto v8 a poviem ti len toľko že som čakal od motora ako sa povie väčšie ´´pecky´´.
Inak auto ma ničím nezaujalo ani interier ani exterier. Osobne by som volil ročníky okolo roku 2007 idú cca po 25t € a dá sa najsť aj manul s 3,6L.
Veľa ich je na LPG takže stačí hľadať.
Známy ho mal 2-3 mesiace a potom to posunul dalej. Vravel že stým bol v servise v ZA na výmenu oleja a kontrolu ale moc im neveril.
Spotrebu mal okolo 20L, ale nejazdil predpisovo.

Za tie love si kúp ine normalne auto lebo všetky vedia že je to stará šunka za pár korún ale servis má hodnotu auta.

Napísané: 14.07.2013 13:13
od používateľa seven549
len to ber mas prachy nevahaj.ukaz ako na sk sa mame dobre.ja viem ze ludia maju prachy.

Napísané: 14.07.2013 16:17
od používateľa Rolfos
Tuto si mozes pozriet cenu niektorych beznych dielov

http://www.pelicanparts.com/catalog/sho ... atalog.htm

Mam G-ckovy Mercedes, takze dost drahe auto na prevadzku, ale do Cayennu by som nesiel...

Napísané: 14.07.2013 20:49
od používateľa jonathan104
[quote="cicmanec"]Davidko, kašli na to, nemáš na to...[/quote]
tak to si nemusel tak drsne, on si kupi nekazový kus a s plnou nádržou!

joj kuaaaa, nič sa tu nezmenilo, vôbec nič

Napísané: 15.07.2013 10:34
od používateľa Mass111
Ahoj, áno mám skúsenosti s týmto autom. Motor dobrý, pozor na to, že v dopravnej zápche, alebo pri pomalšej jazde sa ti bude prehrievať ( skús uhádnúť prečo ), 6 stupňový automat - super, podvozok - vynikaúci, brzdy - najsamlepšie ( na to, že SUV ), výbava je aj v základnej verzií veľmi slušná ( v tej dobre vybave, nebudeš musieť v zime odhŕnať sneh z auta, garáž, tým nemyslím ), verzie s Turbom mali s ním problémy, aj keď idú odstatne lepšie, hlavne sú majstrami v konzumacií oleja. Treba si dať pozor na vankúše ( nebudeš chcieť vedieť, čo stojí výmena ), mali problémy z ovládaním na volante. Spotreba od 12 litrov ( volnobeh :) ) cez 18 litrov ( priemerka z BC ) po sny majiteľa Slovnaftu. No a potom príde hlavny problém - peniaze. Pokial nie si bossom columbijského drogového kartelu, alebo úspešný slovenský privatizér ( čo predpokladám, že asi nie si, keďže dávaš takúto otázku na takýto portál,), sa tomuto autu oblúkom vyhni. V tom aute, je všetko super, vymakané, málo čo mu vytknúť, no Porsche. Je to podľa mňa jedno z najlepších SUV na svete. Ale s istotou jedno z najdrahších. Gumy tam môžeš dať od 18 po 22. Skús hádať čo stoja také 20-tky.Výmena predných bŕz okolo 700-800 € ak nemáš keramické :-) Servis jedine Porsche, alebo môžeš aj doma v garáži, inak hodinovka 80,- €, sa mi zdá, že to rozdelovali a mechanické, elektrické a lakirnické práce ale už si nepamätám presne. Kúp si radšej peknú chatu :-))

Napísané: 15.07.2013 13:07
od používateľa YxoYpsilono
to auto bolo konstruovane pre mozgovych socialkarov ako nadstavec na penis. Ideal pre vychodne trhy. Na zapade je to trapny pokus o zvacsenie ega (tam sa majster vozi na 911). Na vychode mokry sen ludi, ktori nemaju na osobneho sofera.

Celkovo pekne auto, dobre sa na nom vozi a vyzera stale celkom slusne.

Ale nie je to "prave" Porsche.

Spolahlivost netreba riesit, budes sa vozit kym pojde a potom rozpredas na suciastky. Tym, ze je to len "fake" - cena ide brutalne dole (na rozdiel od pravych Porsche) a strata hodnoty bude privelka. Teda, ak vezmes zachovaly kus, nechas si ho navzdy a akceptujes stratu tejho investicie - potom nie je vobec ziaden dovod nedopriat si pocit luxusu, ktory toto auto poskytuje.

Napísané: 16.07.2013 11:04
od používateľa markoimportauto
Odhliadnuc od inych informacii prevazne subjektivneho charakteru, tak neodskriepitelnym faktom ostavaju prevadzkove naklady tohto bezmala 2,5t mastodonta.

Nech lovim v pamati a fantazii akokolvek, nedokazem si predstavit ine SUV, ktore by ich malo porovnatelne a teda podobne astronomicke.

Jeden potencialne velky problem sa da eliminovat uz na zaciatku. Tou je vhodna kombinacia konfiguracie.
V prvom rade by som pri tomto jazdenom vozidle riesil namiesto osemvalca skor 3.2 V6, osadenu na ocelovych pruzinach. Karoseria urobi rovnaky dojem , zvuk ma velmi solidny a dynamika je viac ako akceptovatelna.
Tymto krokom sa vsak dostanes servisom prakticky na uroven Touaregu. Ako bonus z toho bude pramenit ovela sirsie portfolio a dostupnost motorovych nahradnych dielov, ktore su pouzite aj u inych modelov skupiny VW. To je u "vé osmičky" prakticky vylucene. Pochopitelne aj spotreba bude znesitelnejsia, eventualna prestavba na LPG dostupnejsia.
Zelany podvozok na ocelovych pruzinach bude s tymto agregatom navyse omnoho frekventovanejsi. Ak ho auto bude mat, da sa to v pripade takejto jazdenky povazovat skoro za vyhru v kartach.

Ale inak ak nevies co s peniazmi, tak kludne chod do V8 na vzduchu, optimalne s oznacenim Turbo...