Strana 7 z 7

Napísané: 21.11.2012 19:51
od používateľa ivko1
Čo mal kamoš fotky tak mu tam ukazovalo priemer 19,1L/100km , riskovať montáž LPG u firmy ktorá sa sama do toho nechce pustiť by som asi nerobil, pretože je možné že tam budeš jazdiť ako na hodiny klavíra

Napísané: 21.11.2012 19:57
od používateľa ivko1
Znova zopakujem čo napísal ACON, to auto je určené pre tých čo majú na nové... Trebárs náš šef firmy si kúpil pred pár rokmi fungel Mercedes GL500, teraz cca 3-4 mesiace jazdil na novom E-čku 320CDI, už som myslel že ho pritlačili náklady na prevádzku k niečomu úspornejšiemu, ale to kúpil len tak a teraz má konečne svoju novú hračku GL63AMG... Samozrejme on LPG ani neplánuje, má na to...

Napísané: 21.11.2012 20:17
od používateľa Acon
cayennevstouareg napísal:Dnes som bol Kajána trošken otestovať v teréne blato mláky kopce nen to prave off road vozidlo ale zvládol to pohodke nejake to prešmikovanie ale prešiel :) ...
Ak to budeš robiť častejšie, priprav si hodne hrubú kešeňu. Ty nemáš terénne auto. Nechcem byť zlý, ale nie je ani toľko terénne čo Dacia Duster. Takže si zváž či Ti to za to stojí. Nemáš redukciu a nemáš ani krátky 1. stupeň aby si mohol beztrestne jazdiť v teréne. A nehovorí so mňa závisť. Ja viem čo je to terén a viem ako v ňom dopadnú takéto autá. Už som bol svedkom, že to chlapík odpísal po hodinke jazdenia po rozmočených lúkach. Inžinieri z DAS auta nerátali s tým, že to bude jazdiť mimo asfalt.

Napísané: 21.11.2012 20:44
od používateľa cayennevstouareg
Ja sa na taketo rady neurážam ved pohode chces mi poradiť a ja to beriem a rad si dam poradiť ako to mam dosrať a lutovať že som si nedal poradiť

Napísané: 22.11.2012 10:34
od používateľa pidizvi
rozsirujuce podlozky si nedavaj, gumy by ti prskali kazdu vodu a blato na cele auto a to sa moc nehodi k tomuto autu

Napísané: 22.11.2012 10:45
od používateľa Acon
Také light Crosscoutry za sucha, sem tam blatko, mláčka, to je OK. Na to je 4x4 aby sa využilo. No musí to byť terén, kde auto ide plynule a menič na prevodovke nemusí preklzovať. Skrátka v normálnych otáčkach. Žiadne opatrné zdolávanie prekážok, vyhrabávanie sa z bahna. Nesmie sa dostať do situácie, kedy kolesá dlhodobo preklzujú a situácie kedy systém 4x4 musí neustále dorovnávať rozdelenie Nm. To sú situácie kedy nadmerne trpí, prehrieva sa skrátka ľudovo povedané, dostáva na prdel. Ak Ťa chytá rapel a začneš robiť opičky na mokrej lúke typu hodiny, "drift" a pod, môžesa Ti reálne stať, že po 20 min odídeš na odťahovke. Tohoto som bol svedkom. A trochu ma to aj škodoradostne potešilo, pretože majiteľ poršáka sa k prírode správal ako prasa a ešte si myslel, že má offroad. No hlavne rozjazdil lúku tak, že majiteľ musel horko zaplakať nad tou spúšťou. Výsledok? Prevodovka prehriata, následne KO

Napísané: 22.11.2012 14:02
od používateľa cayennevstouareg
pidizvi napísal:rozsirujuce podlozky si nedavaj, gumy by ti prskali kazdu vodu a blato na cele auto a to sa moc nehodi k tomuto autu
jasne už som zmenil teda nezor nebudem nič dávať. dakujem za radu :)

Napísané: 22.11.2012 14:08
od používateľa cayennevstouareg
Acon napísal:Také light Crosscoutry za sucha, sem tam blatko, mláčka, to je OK. Na to je 4x4 aby sa využilo. No musí to byť terén, kde auto ide plynule a menič na prevodovke nemusí preklzovať. Skrátka v normálnych otáčkach. Žiadne opatrné zdolávanie prekážok, vyhrabávanie sa z bahna. Nesmie sa dostať do situácie, kedy kolesá dlhodobo preklzujú a situácie kedy systém 4x4 musí neustále dorovnávať rozdelenie Nm. To sú situácie kedy nadmerne trpí, prehrieva sa skrátka ľudovo povedané, dostáva na prdel. Ak Ťa chytá rapel a začneš robiť opičky na mokrej lúke typu hodiny, "drift" a pod, môžesa Ti reálne stať, že po 20 min odídeš na odťahovke. Tohoto som bol svedkom. A trochu ma to aj škodoradostne potešilo, pretože majiteľ poršáka sa k prírode správal ako prasa a ešte si myslel, že má offroad. No hlavne rozjazdil lúku tak, že majiteľ musel horko zaplakať nad tou spúšťou. Výsledok? Prevodovka prehriata, následne KO
Janočka teren ktorym som skušal ja auto bol teren do menšej horky kde chodia polovníci na Lada Niva a Samurajoch...takých ludi nemam ani ja rad ktory ničia cudzích majetky a pod. tak mu treba. Ja som raz skusil už jedine že nebudem mať možnosť a budem museť prejsť terenom aby som vedel akym terenom to možem risknúť :) ale jasne ked píšeš že možem dať autu KO tak si nehám rad poradiť :)

Napísané: 22.11.2012 15:16
od používateľa Acon
Niva a Samuraj sú offroady. Oba majú redukciu a mechanickú uzávierku stredu. V blate sa môžu máchať celý život a majú v teréne veľmi, naozaj veľmi dobrú priechodnosť. V sériovom prevedení sú skoro neprekonateľné. Porše by som s tým určite neporovnával a hlavne sa im neskúšaj v teréne vyrovnať. Bol by to trapas ;-) Treba sa držať na ceste, tam je to auto ako doma.

Napísané: 22.11.2012 15:23
od používateľa cayennevstouareg
Okej Acon prezrel som aj pár videi na youtube su tie auta male lahke vysoke stavane do terenu nebudem zbytočne pokúšať štastie :) zajtra idem konečne na prepis :) A budemradšej na tej ceste jedine s priatelkou sem tam behnem do terenu nočneho lol lol

Napísané: 22.11.2012 18:18
od používateľa Acon
pozor aby Ti v teréne nepraskla guma Obrázok

Napísané: 23.11.2012 00:03
od používateľa cayennevstouareg
No to by bolo na p... :) rezerva by nepomohla jedine tabletka :D :D

Napísané: 23.11.2012 15:00
od používateľa warwick
Servisujeme viac ks Touaregov a dva Cayenne .
Na viacerych Touaregoch sme riesili okrem bezneho opotrebenia
kardany, sanie (3.0tdi), zadne brzdove strmene hadam na všetkých a kompresory vzduchoveho podvozku. Všetko riešiteľné veci.

Cayenne:
1. 4.8, žrút oleja, inak za posledné tri roky žiadna závada
2. 4.5, bez problémov, aj ked to je už dosť vyžitá hajtra.

Napísané: 23.11.2012 15:57
od používateľa cayennevstouareg
warwick dakujem za upozornenie ale naštastie ma aj predošli majitel upozornil že si mam davať pozor na olej :) ešte raz díkes :)