Porsche Cayenne alebo WV Touareg
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Čo mal kamoš fotky tak mu tam ukazovalo priemer 19,1L/100km , riskovať montáž LPG u firmy ktorá sa sama do toho nechce pustiť by som asi nerobil, pretože je možné že tam budeš jazdiť ako na hodiny klavíra
Naposledy upravil/-a ivko1 v 21.11.2012 19:53, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Znova zopakujem čo napísal ACON, to auto je určené pre tých čo majú na nové... Trebárs náš šef firmy si kúpil pred pár rokmi fungel Mercedes GL500, teraz cca 3-4 mesiace jazdil na novom E-čku 320CDI, už som myslel že ho pritlačili náklady na prevádzku k niečomu úspornejšiemu, ale to kúpil len tak a teraz má konečne svoju novú hračku GL63AMG... Samozrejme on LPG ani neplánuje, má na to...
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Ak to budeš robiť častejšie, priprav si hodne hrubú kešeňu. Ty nemáš terénne auto. Nechcem byť zlý, ale nie je ani toľko terénne čo Dacia Duster. Takže si zváž či Ti to za to stojí. Nemáš redukciu a nemáš ani krátky 1. stupeň aby si mohol beztrestne jazdiť v teréne. A nehovorí so mňa závisť. Ja viem čo je to terén a viem ako v ňom dopadnú takéto autá. Už som bol svedkom, že to chlapík odpísal po hodinke jazdenia po rozmočených lúkach. Inžinieri z DAS auta nerátali s tým, že to bude jazdiť mimo asfalt.cayennevstouareg napísal:Dnes som bol Kajána trošken otestovať v teréne blato mláky kopce nen to prave off road vozidlo ale zvládol to pohodke nejake to prešmikovanie ale prešiel ...
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 14.11.2012 20:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3414
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Také light Crosscoutry za sucha, sem tam blatko, mláčka, to je OK. Na to je 4x4 aby sa využilo. No musí to byť terén, kde auto ide plynule a menič na prevodovke nemusí preklzovať. Skrátka v normálnych otáčkach. Žiadne opatrné zdolávanie prekážok, vyhrabávanie sa z bahna. Nesmie sa dostať do situácie, kedy kolesá dlhodobo preklzujú a situácie kedy systém 4x4 musí neustále dorovnávať rozdelenie Nm. To sú situácie kedy nadmerne trpí, prehrieva sa skrátka ľudovo povedané, dostáva na prdel. Ak Ťa chytá rapel a začneš robiť opičky na mokrej lúke typu hodiny, "drift" a pod, môžesa Ti reálne stať, že po 20 min odídeš na odťahovke. Tohoto som bol svedkom. A trochu ma to aj škodoradostne potešilo, pretože majiteľ poršáka sa k prírode správal ako prasa a ešte si myslel, že má offroad. No hlavne rozjazdil lúku tak, že majiteľ musel horko zaplakať nad tou spúšťou. Výsledok? Prevodovka prehriata, následne KO
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 14.11.2012 20:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 14.11.2012 20:17 Zdieľať na Facebook
Janočka teren ktorym som skušal ja auto bol teren do menšej horky kde chodia polovníci na Lada Niva a Samurajoch...takých ludi nemam ani ja rad ktory ničia cudzích majetky a pod. tak mu treba. Ja som raz skusil už jedine že nebudem mať možnosť a budem museť prejsť terenom aby som vedel akym terenom to možem risknúť ale jasne ked píšeš že možem dať autu KO tak si nehám rad poradiťAcon napísal:Také light Crosscoutry za sucha, sem tam blatko, mláčka, to je OK. Na to je 4x4 aby sa využilo. No musí to byť terén, kde auto ide plynule a menič na prevodovke nemusí preklzovať. Skrátka v normálnych otáčkach. Žiadne opatrné zdolávanie prekážok, vyhrabávanie sa z bahna. Nesmie sa dostať do situácie, kedy kolesá dlhodobo preklzujú a situácie kedy systém 4x4 musí neustále dorovnávať rozdelenie Nm. To sú situácie kedy nadmerne trpí, prehrieva sa skrátka ľudovo povedané, dostáva na prdel. Ak Ťa chytá rapel a začneš robiť opičky na mokrej lúke typu hodiny, "drift" a pod, môžesa Ti reálne stať, že po 20 min odídeš na odťahovke. Tohoto som bol svedkom. A trochu ma to aj škodoradostne potešilo, pretože majiteľ poršáka sa k prírode správal ako prasa a ešte si myslel, že má offroad. No hlavne rozjazdil lúku tak, že majiteľ musel horko zaplakať nad tou spúšťou. Výsledok? Prevodovka prehriata, následne KO
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Niva a Samuraj sú offroady. Oba majú redukciu a mechanickú uzávierku stredu. V blate sa môžu máchať celý život a majú v teréne veľmi, naozaj veľmi dobrú priechodnosť. V sériovom prevedení sú skoro neprekonateľné. Porše by som s tým určite neporovnával a hlavne sa im neskúšaj v teréne vyrovnať. Bol by to trapas Treba sa držať na ceste, tam je to auto ako doma.
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 14.11.2012 20:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 14.11.2012 20:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: 19.04.2007 20:39
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Servisujeme viac ks Touaregov a dva Cayenne .
Na viacerych Touaregoch sme riesili okrem bezneho opotrebenia
kardany, sanie (3.0tdi), zadne brzdove strmene hadam na všetkých a kompresory vzduchoveho podvozku. Všetko riešiteľné veci.
Cayenne:
1. 4.8, žrút oleja, inak za posledné tri roky žiadna závada
2. 4.5, bez problémov, aj ked to je už dosť vyžitá hajtra.
Na viacerych Touaregoch sme riesili okrem bezneho opotrebenia
kardany, sanie (3.0tdi), zadne brzdove strmene hadam na všetkých a kompresory vzduchoveho podvozku. Všetko riešiteľné veci.
Cayenne:
1. 4.8, žrút oleja, inak za posledné tri roky žiadna závada
2. 4.5, bez problémov, aj ked to je už dosť vyžitá hajtra.
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 14.11.2012 20:17 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 57 neregistrovaných