Peugeot Partner 2.0 hdi - startovanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 132
- Dátum registrácie: 20.08.2009 19:09 Zdieľať na Facebook
Peugeot Partner 2.0 hdi - startovanie
Dobry den, zacal som mat problem so startami, ide o partner 2.0hdi 66kw vstrekovanie siemens 2005, auto toci a toci ale nenaskoci, ale pokial pripojim nabijacku na baterku a pochvili skusim tak nastartuje a potom dalsie starty su okej aj bez nabijacky, ked skusim o par hodin vsetko sa opakuje cize nestartuje , pripojim startuje, skusal som aj novu baterku a problem ten isty, chyba v diag je len rele zhavenia, stretol sa s tym niekto?nejaka rada po com ist?auto ma 472 000km , dakujem
- jaroslavelektro
- Príspevky: 354
- Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
- Bydlisko: východ Zdieľať na Facebook
Re: Peugeot Partner 2.0 hdi - startovanie
Zhrniem to v krátko a múdro .... Automobil je projektovaný na 300 000 km tak že väčšina začiatok bude mať mechanické opotrebenie vzhľadom k KM.
Iba že sa rozhodnete urobiť celkovú opravu motora a príslušenstva k nemu.
Iba že sa rozhodnete urobiť celkovú opravu motora a príslušenstva k nemu.
Diagnostika-OBD,Paralelna-OSCILO,Datova CAN-BUS & LIN
-
- Príspevky: 213
- Dátum registrácie: 12.11.2019 19:06 Zdieľať na Facebook
Re: Peugeot Partner 2.0 hdi - startovanie
Zdravíčko, Peugeot s HDi urcite nie je "projektovany" na 300 000km. Treba vyriešit chybu "relé žhavenia", a potom sa uvidi. Aj ked HDi by malo v tychto teplotach štartovat v pohode aj bez zhavenia. Takze vybrat starter, vymeniť puzdra a uhliky, pripadne stykac ked sa to uz bude robit. Skontrolovat ukostrenie motora. Ked to nepomoze, pokracovat meranim kompresnych tlakov. Alebo meranim kompresnych tlakov zacat, a vylucit alebo potvrdit zly mechanicky stav motora.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24987
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Peugeot Partner 2.0 hdi - startovanie
Ako píše pán Szvatoš,poriešiť veci ktoré poriešiť treba tak či tak a zo štartom majú súvis.Ďalej to vyzerá na súvis z nedosiahnutými otáčkami štartu,taže zrejme ako bolo radené dať do poriadku štartér,a silové prípoje a kostry.Zbytočné je písať že to je vec pár minút to všetko zistiť naraz,pánovi nepomôže.Ale celkom správne naznačuje aj jaroslavelektro že motor ktorý má tých km trochu viac už musí mať veci po životnosti a teda alebo už vymenené,alebo má tieto problémy.Dnes vlastniť auto bez minulosti (vedomosť o servisnej minulosti) je mať auto bez budúcnosti.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 37 neregistrovaných