Strana 1 z 1

Peugeot 207 cc cabrio

Napísané: 22.04.2019 13:06
od používateľa pitr100
Ahojte vsetci.
Chcem sa opytat ci ma niekto skusenosti s cabrio?
Zaujal ma peugeot 207 cc 1,6 benzin 88 kw.
Vie mi niekto poradit na co si dat pri kupe pozor a celkovo spolahlivost ak ma niekto skusenost s danym autom, alebomotorom samotnym?
Auto ma 111000 km rozvody sa menia, ci je tam retaz?

Dakujem

Napísané: 22.04.2019 13:39
od používateľa oco13
Rozvody sú remeň, počítaj s rozflákanou prednou a aj zadnou nápravou . Je to auto pre dvoch , lebo dozadu dáš akurát psa a tá strecha lúbi pískať a zatekať.
A môžeš vyberať. :40bd: :40bd:

Napísané: 22.04.2019 14:03
od používateľa trucker694
Pozor hlavne na strechu, motor opravíš, strechu určite doma nie. Stačí malý náraz, pohnutie karosérie v nosnom diele o jeden milimeter a strechu máš večný problém. Nedobrzdenie na križovatke, bum tukes na ľavý blatník ani to nezbadas a odrazu fúka zateka. Mam kabriolet od roku 2001, prvý bol MB SLK 200 kompresor, potom som vymenil roadster dvojmiestny za päť miestny Ford Escort cabrio xr3 1600,66kw. Takže skúsenosti aj s plechovou aj platenou strechou.

Napísané: 23.04.2019 08:24
od používateľa Lubos77
Rozvody sú reťaz, 88kW motor je VTi.
Stav motora záleží od konkrétneho kusu, niekomu to žerie olej, niekomu nie, sem tam vyťahaná reťaz, šponováky, sem tam fázový posun vačiek...
Prečo by mal byť vymlátený podvozok, hlavne zadná náprava ??
Ak je to nejaký dovoz, lebo tu sa ich predalo málo a jazdilo to kvalitné cesty, tak predná náprava bude v dobrom stave, aj keď nejaký čap by ma asi trápil najmenej - podvozok je pomerne lacno riešiteľná záležitosť.
Ak už 207CC s týmto motorom, tak by som sa zameral na kus, ktorý má možno do 50tkm, a nie je zodratý šialeným intervalom výmeny oleja 30tkm.

Napísané: 23.04.2019 11:25
od používateľa salamander8
retaz su rozvody... treba si poriadne dat pozor na tu strechu, ak ma pravych 110 000 km tak to nie je az tak hrozne, ako pisu strecha sa aj drobnym vykyvom vie pohnut a uz potom aj o mm nepasuje :(

Napísané: 24.04.2019 22:09
od používateľa MilankoDCA
Lubos77 napísal:Rozvody sú reťaz, 88kW motor je VTi.
Stav motora záleží od konkrétneho kusu, niekomu to žerie olej, niekomu nie, sem tam vyťahaná reťaz, šponováky, sem tam fázový posun vačiek...
Prečo by mal byť vymlátený podvozok, hlavne zadná náprava ??
Ak je to nejaký dovoz, lebo tu sa ich predalo málo a jazdilo to kvalitné cesty, tak predná náprava bude v dobrom stave, aj keď nejaký čap by ma asi trápil najmenej - podvozok je pomerne lacno riešiteľná záležitosť.
Ak už 207CC s týmto motorom, tak by som sa zameral na kus, ktorý má možno do 50tkm, a nie je zodratý šialeným intervalom výmeny oleja 30tkm.
Presne ako Lubos pise, je tam retaz. A sypmtomy co popisal su mi velmi zname a realne hrozia na tom motore. Este zabudol solenoidovy ventil na riadenie VTI, ten lubi casto hnevat. Ak sa nechava dlho olej v motore, zacne ho auto papat.... Aaa potom svietiaca kontrolka motora s labda sondami.
Ale ak je motor tip top tak je naozaj kultivovany so spotrebou ktorej som vaaazne skoro ani neveril ze benzin moze mat.
Okhladom naprav a kasne - standard ako maju ine znacky. Jedina specialitka je, aby strecha fungovala pekne, to by tiez prevetralo penazenku...
Treba to len dobre obzriet ako kazde auto co sa kupuje.

Napísané: 25.04.2019 14:27
od používateľa sajmon-36
Ako nejak az tak moc zla volba to nie je, len musi byt to auto zachovale. Mal by si si na obhliadku vziat niekoho, kto sa peugeotkam rozumie

Napísané: 25.04.2019 21:01
od používateľa leonNL
Ako kazdy kabriolet, pri obhliadke sa previezt do autoumyvarky a poriadne vodou oslahat miesta kde dosada strecha. Ak s tym ma predavajuci problem ze mu umyjes auto, dovidenia.