Strana 1 z 2

Napísané: 31.01.2019 18:50
od používateľa laco1871
skusiť otvarať dvere spolujazdca, aj tam je zámok ... :zg282:

Napísané: 31.01.2019 18:54
od používateľa mhlavaty
Keď aj ako,potrebuješ nahmatať silový kábel na štartéri a auto dostať na cca funkčných 12 V ,klúč je samostatná kapitola,tam nie je problém baterečku vymeniť,a otvoríš to proste normálne a bez škody.
Je jedno že je zadeklovaný zospodu,tak treba dekle dať preč a štartér je zospodu dostupný.Kde je vôla tam je cesta

Napísané: 31.01.2019 21:33
od používateľa wilz
No veď existujú nejaké zdviháky, či nie ?
A čo sa týka samotnej vložky zámku, v najbližších dňoch sa oteplí, tak injekčnou striekačkou tam strekni teplý ocot alebo roztok kyseliny citrónovej, strčiť kľúč, trocha pohýbať, zase vstreknúť a tak stále dokola.
Keď sa vložka rozhýbe, tak zase tam opakovane vstrekovať teplú vodu, aby tú kyselinu vyplavilo, tiež by to nemuselo robiť dobre, keby tam dlhodobo nejaká zostala.

Napísané: 31.01.2019 21:35
od používateľa mhlavaty
Lubo..nejeduj ma,ak som ja otvoril na Audi prednú kapotu a nič nepoškodil,tak ku štartéru to problém byť nemôže celkom určite :)

Napísané: 31.01.2019 23:10
od používateľa mhlavaty
lubos zimovcak napísal::40bd: :40bd: To si Ty...
Nemám ani šajnu, kde sa ten štartér nachádza, nieto ešte poslepiacky hľadať.
A ani neviem, ci tam nie je rýchlosť, musím zajtra kuknúť.. lol

Čo ťa po rýchlosti,ak otvoríš poriešiš aj rýchlosť.Vieš aký motor tam je,takže buď niekto usmerní alebo za chvilku vygooglíš kde zhruba štartér je,od je predsa len dosť typický aby sa dal prehliadnuť ak vieš že je na niektorej strane pri rozhraní motor/prevodovka,nemôže sa nenájsť hoci iba hmatom

Napísané: 01.02.2019 00:24
od používateľa pajtyi
Mhlavaty hovori spravne treba sa napojit druhou baterkou na silovy kabel ktory vedie na starter.No len neviem aku mas motorizaciu.Ak nedajboze 2,7hdi ktory som mal aj ja tak zospodu nieje ani len vidiet na starter.Katastrofalny pristup ku vsetkemu a to som starter hladal ze som bol riadne v montaznej jame pod autom.Mimochodom v mojej 607cke bola baterka v kufri no aj kufor ma elektricky zamok.Niektore mali 2baterky.Jednu v kufri a druhu v motorom priestore.

Napísané: 01.02.2019 08:20
od používateľa braga
da sa to otvorit cez lanko popod naraznik ide z lavej strany popod prednu priecku rukou sa tam dostanes popri chladici pri lavom svetle,starter je ulozeny az v zadnej casti

Napísané: 01.02.2019 09:05
od používateľa dotynka
Raz som riešil podobný problém na MB C a tam som musel nakoniec "vysekať" zámok na kufri, lebo nič iné nepomohlo. (nedalo sa to otvoriť ani za svet, všetky zámky nefunkčné, nedali sa vôbec otočiť) Potom som sa dostal k akumulátoru...

Napísané: 01.02.2019 10:40
od používateľa vsevetko
lubos zimovcak napísal: Nemám ani šajnu, kde sa ten štartér nachádza
https://www.youtube.com/watch?v=FmJpALUO82U pretoč si to na 10:42...

Napísané: 01.02.2019 18:13
od používateľa mp3turbo
lanko kapoty : http://www.peugeotclub.eu/graphics/msgb ... _zamok.jpg

a zadny kufor vies len "cez nulu" otvorit, mechanicky klucom to nejde ?


edit : kokso tebe FAP skor zhrdzavie a zapadne prachom nez sa zapcha :)

Napísané: 01.02.2019 21:36
od používateľa m.f.
Ja som to raz riesil.
Otvor kufor klucom a si v aute.
V kufri mas aj gelovy akumulator,ktory ovlada zamky a ine.
Ten napoj cez kable z ineho auta a normalne ti pojde central.

Napísané: 01.02.2019 22:44
od používateľa mp3turbo
presne tak som to myslel. Druhu bateriu mas v kufri... central, trubu a podobne veci, tusim ani radio, ani vnutorne osvetlenie, ani pristrojova doska nie su krmene z hlavnej baterie, ale z tejto kufrovej dokial nie je nahodeny motor ! Vyskusas si ked sa tam dostanes a vymenis hlavnu bateriu - sa proste nezlakni ked ti vymenovane veci nebudu fungovat pri vypnutom motore.

Po roku a pol stania bude zarucene mrtvola, ale namiesto nej pichni akukolvek malu z Felicie alebo co mas poruke, dokonca staci aj startovacimi kablami pripojit inu bateriu na svorky tej mrtvoly - nie su tam ziadne prudy.

Mimochodom, 99% zaludnych francuzskych "problemov s elektrikou v aute" su tieto druhe baterie. Ked maju 5 az 7 voltov, to zacina sranda v palubnej sieti.

Ked ju aj das na nabijacku a bude sa ksichtit ze ozila, podla mna je to zarobene na prieser. Ak auto nejdes hodit do bazaru, mal by si tie baterie vymenit obidve.

Napísané: 02.02.2019 10:42
od používateľa mastik29
Mozno blbost, bo neviem ako to ma 607, ale co klakson? Tam by si sa mal celkom polahky dostat od hmlovky, nejde nan tiez stale +?

Napísané: 02.02.2019 12:20
od používateľa mp3turbo
>> Chcem ho trochu porobiť, je to pohodlné a 508 mu nesiaha ani po zásterky.


ak mozem vediet, preco si ho mal odstavene rok a pol a preco si potom jazdil "pectovku" ?

Napísané: 02.02.2019 12:55
od používateľa oco13
No u nás sú 3 autá a 3 traktory a dlhšie ako 2 dni nestojí nič. lol Ešte aj tú kosačku a krovinorez raz za mesiac preštartujem a nechám vrčať 10min. Inak by mi tie biosračky odpísali karburátor.
Inak Peugeot 1,9D chytá v pohode na zbytky dvojročnej nafty zmiešanej s 5 ročným hydraulickým olejom. :40bd: :40bd: