Strana 1 z 1

Peugeot 307 1.6 HDI 80kw , 2005

Napísané: 10.04.2018 21:25
od používateľa tdii
Nazdar ake mate skusenosti s motorom 1.6hdi 80kw?
Je tam fap filter ? Ake je tam cerpadlo a vstreky ? Diky za rady

Napísané: 11.04.2018 10:39
od používateľa Lubos77
s motorom 1,6HDi má veľa ľudí bohaté skúsenosti.
Motory, ktoré nemajú originál FAP filter, majú vo VIN čísle sled písmen ...HXC.. (typ motora a emisnej normy).
Ostatné sú s filtrom.

Napísané: 11.04.2018 12:20
od používateľa Cumo
Pre všetkých čo si chcú do Peugeotu a všetkého čo nieje z" NDR "kopnúť a zvlášť do tohto motora odporúčam spomenúť si na slávne motorčeky od VW 2.0tdi

Motor v pohode.. Prvé čo treba urobiť tak dole olejovu vaňu .. Vyčistiť ako už vaňu tak aj sací kôš. Demontáž sitka v holendri mazania turba. Olej meniť do tých 12 000km. Do nafty pridávať VIF.
Ostatne veci turbo vstreky čerpadlo spojka atď sú ako na všetkých autách.

Zatiaľ spokojných 400 000km a Kupované bez servisnej knihy pri 120 000km.

Napísané: 11.04.2018 15:52
od používateľa theflyingdutchman
Motor má problém s karbónom, následkom toho s mazaním a povoľujú sa mu vstreky, teda začnú podfukovať. Bez doloženej servisnej história by som ho nekupoval. Ako bolo písané, meniť olej po 10 000 km, pravidelne čistiť olejovú vaňu a sací kôš. Pridávať do nafty VIF. Kto to robí? Takých ľudí je veľmi málo. Radšej kúp EURO 5, ten je spoľahlivejší.

Napísané: 11.04.2018 16:09
od používateľa tdii
No dakujem vam nejdem do toho nakoniec

Napísané: 11.04.2018 21:06
od používateľa tdii
Este napisem ze ide o motor 9HZ oznacenie ak by mal konkretne stymto motorom skusenost tak dajte vediet ale ako vidim nie je to dobry napad :28b7:

Napísané: 13.04.2018 17:02
od používateľa gnagy
80% francúzskych áut v Dánsku má tento motor pod kapotou a majú šialené km, teda na slovenské pomery. Ale aj so šialenými cenami v servise. Hľadaj radšej 2.0 HDI buď ten starší, alebo ten so 100kW - ten som mal ja v C5-ke a bol som spokojný.