Opel Meriva - piskajuce koleso
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 05.07.2021 11:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 418
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 05.07.2021 11:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05 Zdieľať na Facebook
Tieto roboty na aute patria medzi nezaplatene
Su auta ,ktore napr. Dostali pp 80 tkm prve brzdy pptom este raz a tak po cca 250 tkm pride zase menit brzdy.Vsetko je zasrane potrebuje to vela cistenia a skusania. No za 30 eur to nebude.
Presne pre toto si ich menim sam
Uz asi dva krat sa mi stalo ,ze som musel s flexou obrusit pleh dosticky lebo boli o par mm vacsie.zatial mi nikdy ziadne brzdy nepiskali.
Su auta ,ktore napr. Dostali pp 80 tkm prve brzdy pptom este raz a tak po cca 250 tkm pride zase menit brzdy.Vsetko je zasrane potrebuje to vela cistenia a skusania. No za 30 eur to nebude.
Presne pre toto si ich menim sam
Uz asi dva krat sa mi stalo ,ze som musel s flexou obrusit pleh dosticky lebo boli o par mm vacsie.zatial mi nikdy ziadne brzdy nepiskali.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Záleží ako sa na vec pozerá.Nie je úplne jedno ako vyzerá zákazka.Problém z jedným kolesom je najviac práce,najviac času a najmenší zárobok.Auto príchádza a odchádza čo je čas,po ňom ostáva bordel ktorý treba upratať,veci odložiť atd,kontrolovať párovú stranu atd. Časove najhoršia varianta.Predpokladám že niečo takéto bude za odfláknutou brzdou.Ak auto už prichádza v režime "len" tak to dáva tušiť čo je za takou robotou.Rýchle rýchle,vyhodiť zaplatiť
Pokiaľ majsterko zoberie aspoň tých 80 e.- za celé auto (brzdy) tak ani ak by ich robil celý deň tak nie je platom pod dvoma tisíckami mesačne.Tak ale potom neviem či som úplne osprostel,ale tak snáď to nepatrí do kategórie biedy ale ako každý hovorí,slováci sú desne nenažratý národ.A to pri "vysokej" kvalite práce za ktorú by sa hanbil nejeden africký kmeň v buši
Pokiaľ majsterko zoberie aspoň tých 80 e.- za celé auto (brzdy) tak ani ak by ich robil celý deň tak nie je platom pod dvoma tisíckami mesačne.Tak ale potom neviem či som úplne osprostel,ale tak snáď to nepatrí do kategórie biedy ale ako každý hovorí,slováci sú desne nenažratý národ.A to pri "vysokej" kvalite práce za ktorú by sa hanbil nejeden africký kmeň v buši
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
ved co je na tom tazke, dam dole strmen, zhodim dosticky, valcek jak je s nanosmi prachu, hrdze a bordelu po 50tkm zatlacim co to da, ved mam na to pripravok a ten to cez zavit zatlaci aj keby to malo neviem aky odpor, prachovku ci je prasknuta pozerat netreba, sup nove dosticky a naspat na auto, zabudol som este - vsade dobre napatlat medennu vazelinu lebo to je pismo svate, v jednej ruke telefon, v druhej cigaretka, za 20 min hotovo..... a ze nove platnicky na stare kotuce s ostrinou..... to si sadne... , nakoniec koleso razovyn utahovakom a zakaznik spokojny moze ficat domov
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 05.07.2021 11:29 Zdieľať na Facebook
PISKAJUCE KOLESO
Dakujem vsetkym za odpovede.takze hladam mechanika ktory mi to spravi jak sa patri,ako ste to popisali.NZ,KN.Dakujem pekne.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
To čo teraz poviem bude vyzerať ako s dielne dvoch panačikov v monterkach,ktorí po každej oprave si tľapli s vzajomným uistením : "A je to !"
Tiež som mal podobný problém po vymene doštičiek na jednom strmeni,myslim že na zadných brzdach
po dotiahnutí skrutiek uchytenia strmeňa kotúč zablokovaný nemožnosť točenia
Tak som zobral dve podložky podložil nimi brzd.strmeň pod držiakom ,tehlicou a ajhľa zrazu bolo všetko funkčné,strmeñ vystredený s doštičkami oproti kotúču dokonale nič nešucha,aj brzdenie O.K.
ešte aj prešlo STK.
Jednoducho treba si uvedomiť ako urobiť veci funkčnými
alebo matematicky ,uloha ma viac ako jedno spravné riešenie..
Tiež som mal podobný problém po vymene doštičiek na jednom strmeni,myslim že na zadných brzdach
po dotiahnutí skrutiek uchytenia strmeňa kotúč zablokovaný nemožnosť točenia
Tak som zobral dve podložky podložil nimi brzd.strmeň pod držiakom ,tehlicou a ajhľa zrazu bolo všetko funkčné,strmeñ vystredený s doštičkami oproti kotúču dokonale nič nešucha,aj brzdenie O.K.
ešte aj prešlo STK.
Jednoducho treba si uvedomiť ako urobiť veci funkčnými
alebo matematicky ,uloha ma viac ako jedno spravné riešenie..
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Akože všetka ucta voči Vašim skusenostiam pan mhlavaty
Len moj nazor je taký,že postup aky odporúčate ,vyberať brzd.valček davať tam novu gumičku sice zaruči 100% funkčnosť,len je to veľmi pracné ,nabiehajú tam platené minuty
a som si istý,že 95% zakaznikov by malo taky nazor,že je to zbytočne predražená oprava.
Ja si osobne myslim,že je veľmi otázné či je užitočné aplikovať riešenia ktoré zlepšia funkčnosť toho mechanizmu ,ktorý dobre funguje na 98% aby po oprave fungoval na 98,5% alebo na 99%.
Samozrejme,že pri zatlačaní piestika treba to okolie valčeka vystriekať brzd.sprejom a presvedčiť sa či valček nie je na povrchu zhrdzavený,čo väčšinou nie je a tak valček naspäť zatlačiť.
Ja osobne by som vyberal brzd.valček von min.po 20 rokoch prevadzky,dovtedy by som nič s nim nerobil.
Mam voz vyrobený v novembri 2012
použivaný od marca 2013 ,247 000 km som najazdil vylučne ja a brzdove komponenty menim tiež vylučne len ja
Na aute je druha sada brzd.kotučov a tretia sada brzd.doštičiek
na tie kilometre celkom O.K. si myslim,nič nešucha,nič nezostava "visieť" dokonca zaťahujem ručnu brzdu aj v zime a po odbrzdeni krasne uvoľňuje ,brzd.doštičky nezostavaju bloknute z kotučom
S autom som prešiel STK s hodnotami brzd
predné Ľ 02,52 P 02,45
zadné Ľ 02,08 P 02,13
A ešte jedna vec,počas prevadzky tam je stale povodna brzd.kvapalina a pri poslednej vymene kolies zimnych za letné som skušal povoliť odvzdušňovaky ,že aka je tam kvapalina
Vo všetkych valčekoch krasná žltá.
Takže vo väčšine pripadov netreba strkať prsty do toho,čo dobre funguje
Len moj nazor je taký,že postup aky odporúčate ,vyberať brzd.valček davať tam novu gumičku sice zaruči 100% funkčnosť,len je to veľmi pracné ,nabiehajú tam platené minuty
a som si istý,že 95% zakaznikov by malo taky nazor,že je to zbytočne predražená oprava.
Ja si osobne myslim,že je veľmi otázné či je užitočné aplikovať riešenia ktoré zlepšia funkčnosť toho mechanizmu ,ktorý dobre funguje na 98% aby po oprave fungoval na 98,5% alebo na 99%.
Samozrejme,že pri zatlačaní piestika treba to okolie valčeka vystriekať brzd.sprejom a presvedčiť sa či valček nie je na povrchu zhrdzavený,čo väčšinou nie je a tak valček naspäť zatlačiť.
Ja osobne by som vyberal brzd.valček von min.po 20 rokoch prevadzky,dovtedy by som nič s nim nerobil.
Mam voz vyrobený v novembri 2012
použivaný od marca 2013 ,247 000 km som najazdil vylučne ja a brzdove komponenty menim tiež vylučne len ja
Na aute je druha sada brzd.kotučov a tretia sada brzd.doštičiek
na tie kilometre celkom O.K. si myslim,nič nešucha,nič nezostava "visieť" dokonca zaťahujem ručnu brzdu aj v zime a po odbrzdeni krasne uvoľňuje ,brzd.doštičky nezostavaju bloknute z kotučom
S autom som prešiel STK s hodnotami brzd
predné Ľ 02,52 P 02,45
zadné Ľ 02,08 P 02,13
A ešte jedna vec,počas prevadzky tam je stale povodna brzd.kvapalina a pri poslednej vymene kolies zimnych za letné som skušal povoliť odvzdušňovaky ,že aka je tam kvapalina
Vo všetkych valčekoch krasná žltá.
Takže vo väčšine pripadov netreba strkať prsty do toho,čo dobre funguje
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1055
- Dátum registrácie: 30.03.2016 12:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Pozri sa ja som niekedy opravoval auto pokusom a omylom..
Musel som tak robiť,lebo som nemal žiadny maitenance manual...
Ale 248 000 najazdenych kilometrov za 7 rokov hovorí za všetko,
auto odišlo aj sa vratilo po vlastnej osi zovšadiaľ kam som išiel,a to som jazdil Taliansko,Čierna Hora,Bulharsko,Poľsko križom kražom,Nemecko bezpočet krat,Holandsko..Rakusko vratane horskych tras nad 2000 m.n.m.
Takže buď mam veľmi odolné auto,alebo som tie opravy nerobil až tak vyslovene katastrofalne..
Musel som tak robiť,lebo som nemal žiadny maitenance manual...
Ale 248 000 najazdenych kilometrov za 7 rokov hovorí za všetko,
auto odišlo aj sa vratilo po vlastnej osi zovšadiaľ kam som išiel,a to som jazdil Taliansko,Čierna Hora,Bulharsko,Poľsko križom kražom,Nemecko bezpočet krat,Holandsko..Rakusko vratane horskych tras nad 2000 m.n.m.
Takže buď mam veľmi odolné auto,alebo som tie opravy nerobil až tak vyslovene katastrofalne..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný