Strana 1 z 1

Opel Insignia 2.0t benzín - výmena rozvodov

Napísané: 04.08.2020 12:35
od používateľa Panak
Zdravím mam opel insigniu 2009, 4x4, 2.0t, 162kw, nájazd 196000 motor a20nht. Chcem sa opýtať, keďže to nemôžem nikde nájsť, aký je interval výmeny rozvodov? Pozeral som to už asi všade, nemôžem sa k ničomu dopátrať, všade píšu že sú doživotne ale to je podľa mňa blbosť.... Nevie mi niekto niečo viac poradiť, pripadne ako sú na tom tieto motory z rozvodmi, či tam bývajú problémy? Auto zatiaľ ide bez problémov, no nechcem aby ma niekedy niekde nechalo... Pripadne ešte dajaká rada ako zistiť ci sú rozvody v poriadku? Ďakujem vopred za všetky rady

Napísané: 04.08.2020 19:32
od používateľa laco1871
Existuje stránka www.honestaccurateauto.com

Napísané: 04.08.2020 22:32
od používateľa mjato
Ak tam mas rozvodovu retaz a nieje hlucna isto ju nemusis menit po 100tis.km ako tvrdi Lacko.Ak si chces byt isty daj zhodit prsia mechanikovy nech ti pozre aku volu maju sponery na retaz resp.ako je retaz vytahana.Ja mam 2 sponery mechanicko-hydraulicke,takze malu volu pri vypnutom motore mozu mat kym nenatlaci olej.Dobry mechanik vytahanu retaz isto rozozna.Neviem ako tvoj gm motor,ale na mojom gm sa neda retaz zhodit z vodiacich list ani pri vyhodenom sponery.Takze musel by si byt hluchy,alebo diletant aby ti ten rozvod skocil.Radsej skrat intervali vymeny oleja na 10tis,lebo pri mojom bol v servisnej knizke meneny az kazdych 30tis.
Ps:nieje nad original retaz rozvody(aj spojku)s prvovyroby.

Napísané: 05.08.2020 13:25
od používateľa jaster-83
co tak zavolat do niektoreho z autorizovanych servisov Opel, pripadne aj viacerych, tam by mali vediet a aj dodatocne info k tomu sa treba popytat

Napísané: 05.08.2020 18:01
od používateľa Panak
laco1871 napísal:Existuje stránka www.honestaccurateauto.com
Na tej stránke nemôžem nič nájsť

Napísané: 05.08.2020 18:05
od používateľa Panak
mjato napísal:Ak tam mas rozvodovu retaz a nieje hlucna isto ju nemusis menit po 100tis.km ako tvrdi Lacko.Ak si chces byt isty daj zhodit prsia mechanikovy nech ti pozre aku volu maju sponery na retaz resp.ako je retaz vytahana.Ja mam 2 sponery mechanicko-hydraulicke,takze malu volu pri vypnutom motore mozu mat kym nenatlaci olej.Dobry mechanik vytahanu retaz isto rozozna.Neviem ako tvoj gm motor,ale na mojom gm sa neda retaz zhodit z vodiacich list ani pri vyhodenom sponery.Takze musel by si byt hluchy,alebo diletant aby ti ten rozvod skocil.Radsej skrat intervali vymeny oleja na 10tis,lebo pri mojom bol v servisnej knizke meneny az kazdych 30tis.
Ps:nieje nad original retaz rozvody(aj spojku)s prvovyroby.


Ako by som si to vedel pozrieť doma sam? Keďže všetci automechanici v okolí na niečo také nemajú čas, každý by len menil, ochotný pozrieť niečo nieje nik... Olej mením po 13 tis., motor ide ticho pekne, no nerád by som niečo predlžoval keď netreba aby to nedopadlo zle náhodou...

Napísané: 05.08.2020 18:32
od používateľa martincichy
Nesprtaj do niecoho, co funguje.

Pokial rozvod nie je hlucny a na forach sa nevypisuje, ze rozvody na tomto motore klakaju pri nejakych kilometroch, nie je dovod do toho supat a sahat.

Napísané: 05.08.2020 18:38
od používateľa oco13
Ja som sa na forach dočítal, že motory Opel klaknú na prepálené piesty lol Len smola, že som to čítal až keď som pozeral na svoj deravý piest. :40bd: :40bd:

Napísané: 06.08.2020 06:57
od používateľa lorak777
mas tam retaz a nie je dozivotna, ale za urcitych okolnosti sa meni... treba to sem-tam ukazat normalnemu mechanikovi...

Napísané: 06.08.2020 10:21
od používateľa laco1871
oco13 napísal:Ja som sa na forach dočítal, že motory Opel klaknú na prepálené piesty lol Len smola, že som to čítal až keď som pozeral na svoj deravý piest. :40bd: :40bd:
Tvoj Opel kľakol,kvôli Tvojej hlúposti a žgrlavosti,nie preto, že to bol Opel... To si uvedom,a prestaň tu kydať na jednu z popredných značiek na celosvetovom automobilovom trhu !

Napísané: 06.08.2020 10:37
od používateľa oco13
Lacko moj OPEL nebol MOJ ale gazdinej, takže žiadne podtáčanie, žiaden hydraulický olej a ťahane dodávok z priekopy sa nekonalo. Motor menil p.Hlavatý a aj tento druhý motor klakol na prepálený piest. V tej dobe som obvolával opravárov čo sa špecializujú na Opel po celej republike a KAŽDÝ jeden mi potvrdil, že aj na komplet zrepasovaný motor mi záruku bohužial nedajú - lebo je to práve Opel. :40bd:
Ak si preštuduješ Oplacke fora (nie GM) tak sa dočítaš , že v určitom dosť dlhom období Oplu umierali motory na rozvody, egr a prepálené piesty. Pozri sa kolko nepojazdných Oplov je na bazoši za smiešne ceny. Od Opla viac posrali motory už len bavoráci.
A konkretne na Insignie tiež vidím velmi málo pozitívnych ohlasov.
A to o poprednej značke je hádam zlý vtip - popredná značka sa nepredáva každých pár rokov inému majitelovi.
Priblížim ti to ako zvaračovi - popredná značka je Fronius a Lorch , nie Powermat. :40bd: :40bd: :40bd:

Napísané: 06.08.2020 10:52
od používateľa autolaik
Zabudol si napisat ze tam bolo lpg

Inak aj ja mam plne zuby kecov o zlych motoroch oplov...poloz si takto otazku,kupil si ho ako cca 15-20rocny,co myslis aj byvali majitelia menili na tvojom opli motory ako na beziacom pase?

Aj ja som mal mal opla 2 0dti a cuduj sa svete jazdi u nas v dedine doteraz aj s tym povestnym fuj fuj cerpadlom vp44

Napísané: 06.08.2020 11:24
od používateľa oco13
Mám na dvore dieslový Opel s pol milionovým nájazdom a nemá absolutne žiaden problém. Písal som so benzínových motoroch. Všetky benzínové autá čo boli v rodine boli prekopnuté na LPG a problém mal len Opel. Inak nejako si neviem predstaviť ako plynné palivo vyčurá dierku do piestu. Tieto problémy postihli aj iné automobilky, ale nie v takej miere ako Opel.
Je to len môj názor, ale získaný bol hlavne čítaním rezenzií na forach a debatami s opravármi. Znova píšem - rovnako ako názor o moderných motoroch BMW. Názor na gruppu si viem vytvoriť podla obrazu mojej vlastnej práce. :4012: Ale už nazeráme aj pod pokrievku JLR a tam sa tiež nevarí práve voňavo a dobre. :40bd:

Napísané: 11.08.2020 21:45
od používateľa kozmert
Mám na dvore 2x Opel niečo vyše 10r, v rodine ďalšie dva, jeden tiež okolo 12-13r všetko benzín. Servisujem ďalšie Ople aj benzín aj diesel. Niektoré benzináky majú medzi 300-400tkm, pôvodné vačky, kľuky,piesty. Veci sa opravujú v predstihu, nečaká sa až kým auto kľakne niekde na ceste. Nevidel som ešte žiaden deravý piest na benzináku. Toto sú moje reálne skúsenosti v reálnom živote a nie nejaké recenzie z netu, alebo vyjadrenia zarytých škodovkárov ktorým nič iné ako grupa nevonia.

A teraz zadávateľovi témy, ak rozvod nehrkoce tak to neriešiť je to zbytočné. Môžeš tým rozvodom pomôcť v životnosti tak, že motor nebudeš zbytočne podtáčať. Meniť olej pravidelne to je samozrejme, nakoľko sa jedná o priamovstrekový motor. :300f: