Strana 1 z 2

Opel Insignia - automat

Napísané: 18.08.2018 06:50
od používateľa stopko606
Zdar. Mam opel insignia automat , pred nedávnom mi v automatickej prevodovke vydalo zvuk pri zaradení do D ..niečo buchne ..až mi nadvihne auto ako by tu rýchlosť tam narvalo na silu ...poradte čo by to mohlo robiť .Po prípade čo stým . Ďakujem.

Napísané: 18.08.2018 23:26
od používateľa mp3turbo
zrepasovat za priblizne 2.500 eur ...

Napísané: 18.08.2018 23:55
od používateľa ladodgers
Zajst do servisu.

Blba otazka, blba odpoved.

K veci, vymena rozvadzaca, a ak su ostatne veci OK, bude to do 1500e, 2500 je uz pomaly komplet repas.

Napísané: 19.08.2018 06:37
od používateľa stopko606
Ďakujem pekne .To za 800€ kúpim druhú.

Napísané: 19.08.2018 08:06
od používateľa braga
len nevies v akomje stave a isto nieje po repase

Napísané: 19.08.2018 08:42
od používateľa malino87
Ak vies, ze ju za 8 kil kupis, tak podla mna nemas na co cakat tak ako aj s navstevou servisu :2f93:

Napísané: 19.08.2018 10:23
od používateľa wilz
Možno som v škole kedysi nedával pozor a niečo mi ušlo, ale mám dojem že 8 kil by malo by 8 tisíc. 800 je jednoducho osemsto.
A zadávateľovi - možno sa vtedy v prevodovke niečo stalo a možno že aj nie, podľa toho čo si napísal, sa to stalo len raz, alebo sa mýlim ? Ak odvtedy prevodovka radí bez problému, tak príležitostne zájdi sa poradiť k niekomu kto tie prevodovky pozná, prípadne čakaj či sa to nezopakuje.

Napísané: 19.08.2018 11:22
od používateľa bajo777
zargon kilo = 100 penazi, liter = 1000 penazi vymysleli ludia co lepsiu jak stolicku z fyziky nevideli wilz, klidek lol

technicky kilo - predpona vyznamu 1000x zakladna jednotka hocicoho,
liter = 1dm3 odvodena jednotka objemu, zo zakladnej 1m3, cize 0,001 m3

keby daval vymyselnik v skole pozor, tak by kilo pouzil vo vyzname "0,8 kila za prevodovku" a liter by asi pouzil maximalne pri zmene ceny paliva na pumpe, zase tie kurwy zdrazeli naftu o 50 litrov posledny tyzden :zga28:

Napísané: 19.08.2018 11:46
od používateľa midnightman
oprava...kým nepoškodíš viac.

Napísané: 19.08.2018 11:58
od používateľa karool
Pravdepodobne nastal cas zaplatit za vlastnictvo automatu

Napísané: 19.08.2018 12:31
od používateľa ladodgers
Kvitujem kupu druhej pouzitej za 800€.
(+10h prace demontaz a montaz, a pripadnych 10h dalsej prace ak nebude fungovat alebo klakne po pol roku a tak dalej)

Lebo ludia sa musia poucit na vlastnych chybach, aj ked to bude stat 8 stoviek :)

Napísané: 19.08.2018 14:15
od používateľa undertaker007
Včera som nereagoval, dnes mi to nedá...

Kolega z práce, Volvo S60 D5 Polestar - služobné vozidlo.

Od novoty mu v podstate pri KAŽDOM zaradení do D strašne seklo autom. Nestalo sa to len veľmi málo kedy. Seknutie, trhnutie, neviem ako to opísať, ako keby ktosi násilne a rázne tresol kladivom do prevodovky. Samotná ďalšia prevádzka, jazda, preraďovanie, hocičo už bola normálna a hladká. Len niekam prišiel, dajme tomu, že zacúval, potom zo srandy naspäť do D, zasa sek...
Niekoľkonásobné návštevy servisov, niekoľko opráv, výmen, preplachov, neviem čo - nič nepomáhalo....
Po nejakej veľmi dlhej dobe sa na to vykašľal a sám seba presvedčil o tom, že to je vlastnosť. A roky plynuli...
Myslím že v štvrtom roku života auta som bol náhodou s ním v aute niekde na Orave, keď pri prudšom prejdení pravotočivou zákrutou auto na moment zahlásilo, že je málo chladiacej kvapaliny. Pri najbližšej prestávke sme ju teda pozreli a na môj vkus bol v nádobke príliš veľký tlak ale hlavne, voda ktorá bola presne na hranici minima zrazu vystúpala so sprievodom malých a málo bublín k maximu. Vravím si - toto môže byť problém. Odporúčil som mu sledovať stav a pohyb hladiny chladiacej kvapaliny. Hlásenia palubného počítača sa časom množili, vždy len na moment. Hladina vždy po otvorení vystúpala naspäť a naozaj okruh tlakovalo, hadice bývali až moc tvrdé. Návšteva servisu. Tlak sa potvrdil, bežné testy odhalili chybu. Prvý krát hlava dole. Nové tesnenie, nové skrutky, v hlave sa vraj problém nenašiel. Chvíľu, ale ozaj iba pár sto kilometrov bolo dobre, časom rovnaké príznaky. Opäť servis, druhý krát hlava dolu, opäť problém nenašli. Zasa na chvíľu pokoj, opäť rovnaké príznaky...
Keď chceli dávať dolu hlavu tretí krát, to už sa kolegovi vôbec nepáčilo a začal komunikovať výhradne písomne a s importérom. Po relatívne dlhom boji pristúpili na komplet výmenu motora. Výmena prebehla, medzitým sa pri demontáži starého zistilo, že bol veľmi jemne, ba iba vlásočnicovo prasknutý blok motora a nedialo sa nič iné, iba časť stlačeného vzduchu, resp. neskôr už zmesi zo spaľovacej komory, sa dostala do vody. Prečo som to takto rozpísal? Pri výmene motora, naozaj až pri výmene motora si jeden technik všimol, že: "ajhľa, tuná tento káblik, ktorý netuším načo je, ale smeruje ku prevodovke, je trošičku predratý. Vymením ho aj s tým čidlom, do ktorého ide." Odvtedy prevodovka nešklbe...
Zakaždým auto riešil autorizovaný servis a keďže v Žiline zanikol, tak to bol Autoštýl pri Trenčíne, lenže tu nie vždy boli ochotný všetko urobiť (napr. výmena oleja v automate pri bežnej údržbe) a subjektívny pocit na odbornosť bol slabý, alebo VOLVO v Zlíne, kde urobili všetko a subjektívne sa zdalo, že poctivo...

Napísané: 19.08.2018 22:01
od používateľa miroslav114
Kamosovi to Insignia robila tiež , už mi to nerobí a hovoril zevraj to boli brzdy

Napísané: 19.08.2018 22:05
od používateľa undertaker007
Čiže aby tu nevznikli konšpirácie - ja som napísal príbeh, teraz brzdy...

Bez niekoho, kto ti to kvalitne pozrie a zdiagnostikuje, niekto kto naozaj vie čo robí a čo má robiť, sa nepohneš.

Napísané: 19.08.2018 22:13
od používateľa midnightman
vzhladom na počet ludi ktori sa aktivne venuju opravam aut sa kvalita za posledných 10 rokov znížila na minimum.

Každý čo má doma gola sadu z bazosu si myslí, že môže krútiť šróbky a opravovať kadečo.

Bohužiaľ to tak nie je a mnoho prípadov to dokazuje.