Mitsubishi Outlander 2, 2 DI-D A/T - rady na co si davat pozor pri kupe
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 15.03.2012 12:55 Zdieľať na Facebook
Mitsubishi Outlander 2, 2 DI-D A/T - rady na co si davat pozor pri kupe
Zdravim, rozmyslam nad kupou Mitsubishi Outlander 2, 2 DI-D A/T okolo roku 2015 (s najvacsou pravdepodobnostou to bude este verzia pred faceliftom) s maximalnym najazdom do 150 000km. Nemam ziadne skusenosti s tymto motorom a celkovo s Mitsubishi a tak by som sa chcel poradit na co si davat pozor pri kupe takejto jazdenky a taktiez na nejake servisne intervaly co a kedy je potrebne menit (zaujimaju ma najma nejake velke opravy, nemam namysli servisny interval na vymenu oleja). Vopred dakujem za rady a odpovede.
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
Re: Mitsubishi Outlander 2, 2 DI-D A/T - rady na co si davat pozor pri kupe
Švagor má to auto, presne ten motor, ale manuál.
Je to dobré, spoľahlivé, na svoj vek perfektne poskladané auto za málo peňazí.
Priprav sa na to, že pneumatiky sú celkom pálka, je to atyp, spolu s brzdami sú u tohto auta vzhľadom k váhe spotrebák.
Keď jazdíš veľa diaľnice, tak je to dobré, pohodlné vozenie. Motor je pružný, ľúbi vyššie otáčky, podtáčanie nie je uňho dobrý nápad.
Na tomto aute je bežný problém zo zvodmi (parohy).
Aj na jeho to je problém, aj čo sme zisťovali na Mitsubishi fóre. Pri regenerácii keď stojíš na križovatke, tak cítiť v interiéri smrad z nafty, pri vypaľovaní DPF. Servisáci v Mitsubishi vraveli, že je to vlastnosť, nie chyba, takže sa už s tým len treba naučiť žiť...
Pri mestskej jazde pribúda olej do nafty.
On s tým jazdí po Slovensku, zahraničie, takže vtedy to nie je problém.
Takže ak ho chcešako rodinne auto na výlety, tak smelo do toho.
Ak na 5km presúvačky po Košiciach, alebo Bratislave, a chceš Mitsubishi, tak pozri radšej benzínovú verziu.
Pri nafte je reálna spotreba pri normálnej jazde 6 -10 litrov. Pri benzíne 8 až 12. Dá sa aj viac, ale to už jazdíš za papiere...
Je to dobré, spoľahlivé, na svoj vek perfektne poskladané auto za málo peňazí.
Priprav sa na to, že pneumatiky sú celkom pálka, je to atyp, spolu s brzdami sú u tohto auta vzhľadom k váhe spotrebák.
Keď jazdíš veľa diaľnice, tak je to dobré, pohodlné vozenie. Motor je pružný, ľúbi vyššie otáčky, podtáčanie nie je uňho dobrý nápad.
Na tomto aute je bežný problém zo zvodmi (parohy).
Aj na jeho to je problém, aj čo sme zisťovali na Mitsubishi fóre. Pri regenerácii keď stojíš na križovatke, tak cítiť v interiéri smrad z nafty, pri vypaľovaní DPF. Servisáci v Mitsubishi vraveli, že je to vlastnosť, nie chyba, takže sa už s tým len treba naučiť žiť...
Pri mestskej jazde pribúda olej do nafty.
On s tým jazdí po Slovensku, zahraničie, takže vtedy to nie je problém.
Takže ak ho chcešako rodinne auto na výlety, tak smelo do toho.
Ak na 5km presúvačky po Košiciach, alebo Bratislave, a chceš Mitsubishi, tak pozri radšej benzínovú verziu.
Pri nafte je reálna spotreba pri normálnej jazde 6 -10 litrov. Pri benzíne 8 až 12. Dá sa aj viac, ale to už jazdíš za papiere...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných