Strana 1 z 3

Mitsubushi ASX 2020

Napísané: 28.06.2020 09:38
od používateľa diana519
Ahojte , včera som si bola pozrieť Mitsubushi ASX 2.0 benzín 2020 , vyhovuje mi viac ako Mazda 3 sedan v ktorej sa neskutočne cítim utopená :41c2: Prosím Vás , môžete mi niekto bližšie povedať či do toho ASX ísť alebo nie ? Nejaké skúsenosti , či sú po motorovej stránke fajn , spoľahlivosť atď.
Ďakujem

Napísané: 28.06.2020 11:18
od používateľa cobo77
Motor 2.0 benzín ti skúsenosti nepovie nikto je to nový motor, tie nové Asx autá naskladnili koncom roka 2019, karoséria je faceliftovaná asi 4x,interiér jednoduchší ale kazdému sa páči niečo iné, automat v porovnaní s väčším bratom eclipse cross je 6st vs 8st, za tú cenu okrem mazdy 2.0 klasický atmosferický benzín nekúpiš, avsak velkostou s mazdou by si musela pozerat cx30tku, ktora je cenou o cca 5-6000eur drahsia...asxka sa predavali s motorom 1.6 benzín a od roku 2010 sa ich predali kvantá, takze pomer vs kvalita slovenským penazenkam vyhovuje, staci sa pozriet vonku po autách, Asxko medzi nimi nájdeš určite často zastúpené... Ja som kupoval auto 02/2019 a urcite by som to asxko zobral, avsak vtedy tam bol slabší motor 1.6 s 84kw,teraz 2.0 má 110kw a tiez 5st manualnu prevodovku, škoda ze tam nedali 6stku...urcite výhoda nakladania dietata, detí do vyssieho auta ako do klasicke osobaka, mpvciek cela nie s benzinom, ak tak touran...

Napísané: 28.06.2020 12:04
od používateľa mp3turbo

Napísané: 28.06.2020 13:21
od používateľa laco1871
Ja by som ho bral všetkými desiatimi.
Motor nie je extrémne výkonovo prešponovany,
moja 1.8 má papierový výkon 104 kW,
myslím, žeby sa dal chipnut +10 kW,
svoje by urobilo
aj nejaké iné sanie,lepšie zapaľovanie a
samozrejme najväčšia výhoda atmosférických motorov
Prerobiťelnosť na LPG :300f:
potom je fantastický lacná prevádzka

Napísané: 28.06.2020 13:34
od používateľa vsevetko
Asi najrozumnejšia voľba z dnešnej ponuky vozov.
Motor řady 4J11 má osmiventilovou techniku, což přispělo ke snížení hmotnosti i redukci setrvačných hmot. Agregátu naopak zůstává variabilní ovládání ventilů, shodný blok se čtvercovým vrtáním a nepřímé vstřikování MPI. Díky tomu nevytváří tolik sazí a vystačí si bez filtru pevných částic.
https://www.auto.cz/mitsubishi-asx-2-0- ... kapitola=1

Napísané: 28.06.2020 14:08
od používateľa jergusko
Dianka, ako môžme mať skúsenosti s autom ročníku 2020? :3035:

Napísané: 28.06.2020 14:22
od používateľa mp3turbo
>> samozrejme najväčšia výhoda atmosférických motorov Prerobiťelnosť na LPG

pri LPG ide HLAVNE o to ci je motor priamovstrekovy alebo nie ; otazka ci je motor s turbom alebo bez (cize atmosfericky) je absolutne sekundarna az nepodstatna. Na LPG sa v roku 2005 uspesne prerabali mnohe turbove motory napriklad Renolt Espace 2.0i.

Priamovstrek a vrstvene vstrekovania na benzinoch je obrovsky nepriatel LPG.


Ako som uz pisal v prvom prispevku na Mazdu 3/CX3, kupujes auto ktore je v zaruke. O ziadne skusenosti nejde, su nepodstatne. Podstatne je kolko jazdis rocne, ako dlha je zaruka (pocet rokov a pocet najazdenych kilometrov), cize 3 roky/80.000km je daleko horsie nez 5 rokov/120.000km.

Jednoduche.

Veselo do toho, ak sa ti auticko paci, ak ti vyhovuje (samozrejme, sedenie v "sedane" Mazda3 je niekde inde ako hačanie do ASX, Sharanu, Voyageru, Viana, Volva XC12 GlobeTrotter), tak veselo do toho.

Napísané: 28.06.2020 16:58
od používateľa martincichy
Kvoli motoru by som do toho siel.

Napísané: 28.06.2020 18:05
od používateľa kirke25
Mna zaujíma koľko ešte Diana založí tém, ohľadom kúpy jej nového autá. Podľa mna by mala urobiť užší vyber. A potom postupne viac kôl sitovať. Je tu jeden pacient - mohol by ti poradiť. :2f93:

Napísané: 28.06.2020 18:06
od používateľa lubos zimovcak
Známy má 1,6 ASX, asi 4 ročne.
Spotrebu má v malom meste a pri normálnej jazde mimo mesta do 6 litrov.
Starý, osvedčený motor.
Aj do jazdenky by som išiel...

Skús si zistiť, aké má ten 2.0 vstrekovanie
Až priame, nebodaj Fap filter...ruky preč :3020:

A mimochodom, v prípade mladej rodiny, radšej by som išiel do buď combi, alebo Kia Ceed, či I 30, je to oveľa lacnejšie, aj náklady budú nižšie

Napísané: 28.06.2020 18:20
od používateľa oco13
Povedal by som že "Diana" je chlap, aby nevyzeral zo svojimi otázkami ako somár, tak sa skryje za ženský nick. :40bd: :40bd: :40bd:

Napísané: 28.06.2020 18:32
od používateľa mp3turbo
>> Skús si zistiť, aké má ten 2.0 vstrekovanie Až priame, nebodaj Fap filter...ruky preč

hore linkovane video hovori ze je to nepriame vstrekovanie bez turba. Pokial japonci nevymysleli nejaky "optimizator" do toho stroja, tak ten motor bude chodit večne - ale ze uplne vecne.

Napísané: 28.06.2020 18:39
od používateľa diana519
Páni , chlapci , nebojte sa , už nezaložím ďalšiu tému ohľadom kupovania nového auta , možno tak za 10 rokov ???? Som žena , nemôžete sa na mňa hnevať , chcela som jednoducho len vedieť názory , nehnevajte sa a samozrejme ďakujem za odpovede ???????? pekný zvyšok dňa prajem :zg282:

Napísané: 28.06.2020 18:39
od používateľa oco13
Japončíci zvykli mávať VVTI a to sa zase zvyklo kaziť. Či to má aj konkretny motor to už neviem.

Napísané: 28.06.2020 19:01
od používateľa Moonshine
Čo sa kazí na variabilnom časovaní ventilov, aby som si dal pozor.