Mitsubishi Lancer 2.0 di-d - poruchovosť
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
Robí TDI a tie vie dobre, iné nevie a ani nechce vedieť tak prečo by to mal púšťať do dielne? Ani automat nepustí. To si preto nemám kúpiť automat?! Riť paľovu, just som si ho kúpil! Nebudeme si všetci kupovať TDI lebo mhlavaty napísal. A tie nové nechce ani on ak si si nevšimol!koumi napísal:aj mhlavaty kiu nepusti do dielne tu niekde písal...
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 534
- Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40 Zdieľať na Facebook
V mojom okoli tie 2litre maju ludia v superbe a audinkach uz par rokov od novoty a uz aj menili za novsi model s tymto motorom a do 130 000km s tym nemali problemy ,ze nove auta s tymto motorom nemaju problemy okrem toho softveru automatu co podtaca ten motor . A ked sa to kazi 3 alebo 4 majitelovi po 200 alebo 300 tisic km tak to sa bude drbat aj dnesna toyota po takych km
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Stale len o koncerne a tom TDi.
Ze ma nieco ten Mitsu podobne s koncernom, neznamena to, ze je to identicke. Mnohe motory sa prekupovali medzi znackami a u inej znacky su tam konstrukcne zasahy, odlisnosti. Zrovna tak aj samotne 2.0 TDicka u koncernu su neni rovnake. Spustu odlisnosti, ci uz koli sposobu zastavby, alebo koli inym pozadovanym vlastnostiam, napr. vyvazovacie hriadele atd.
Ked tak odporucate, tak aj napiste, kolko dielni v okruhu 100 km poznate, kde by sa v pripade problemu vedeli tomu Mitsu venovat a dat ho do poriadku. Nie, nemyslim stylom pokus, omyl.
Delphi, Autocom, Wurth WoW v podstate mozno tak na vycitanie chyb z motora. BOSCH KTS, Launch ci FVDI lepsie, ale stale nedokonale, navyse, velmo zriedkave v mensich dielnach.
Takze MUT3? Kolki ju maju v dielni? Nikde, okrem autorizaku. Gratulujem. Obstarsi diesel, co uz ma nemalo na hrbe a kde kazdu chvilu hrozi problem, tak sa spoliehat na autorizovany servis.
Aj ked… V konecnom dosledku by to mozno vyslo lacnejsie, nez u dakeho “mechanika“, ktory nad tym bude laborovat a skusat co vydrzi penazenka zakaznika, kedy mu dojde trpezlivost.
Ze ma nieco ten Mitsu podobne s koncernom, neznamena to, ze je to identicke. Mnohe motory sa prekupovali medzi znackami a u inej znacky su tam konstrukcne zasahy, odlisnosti. Zrovna tak aj samotne 2.0 TDicka u koncernu su neni rovnake. Spustu odlisnosti, ci uz koli sposobu zastavby, alebo koli inym pozadovanym vlastnostiam, napr. vyvazovacie hriadele atd.
Ked tak odporucate, tak aj napiste, kolko dielni v okruhu 100 km poznate, kde by sa v pripade problemu vedeli tomu Mitsu venovat a dat ho do poriadku. Nie, nemyslim stylom pokus, omyl.
Delphi, Autocom, Wurth WoW v podstate mozno tak na vycitanie chyb z motora. BOSCH KTS, Launch ci FVDI lepsie, ale stale nedokonale, navyse, velmo zriedkave v mensich dielnach.
Takze MUT3? Kolki ju maju v dielni? Nikde, okrem autorizaku. Gratulujem. Obstarsi diesel, co uz ma nemalo na hrbe a kde kazdu chvilu hrozi problem, tak sa spoliehat na autorizovany servis.
Aj ked… V konecnom dosledku by to mozno vyslo lacnejsie, nez u dakeho “mechanika“, ktory nad tym bude laborovat a skusat co vydrzi penazenka zakaznika, kedy mu dojde trpezlivost.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 44 neregistrovaných