Strana 1 z 1

Mercedes Viano 2,2 cdi

Napísané: 19.07.2021 22:07
od používateľa miroslav114
Zdravím páni Viano r.v2004 2,2cdi viac neviem kamaratove auto .jedná sa o automatickú prevodovku a potrebujem zistiť či a ako sa dá prepnúť páka radenia do režimu keď sa dá natiahnuť na odťahovku . Auto sa nedá naštartovať a potrebujeme ho naložiť na odťahovku . Údajne by mal mať niekde pod pákou nejakú poistku .. za rady vopred ďakujem

Napísané: 19.07.2021 22:31
od používateľa achada
Kazdy automat ma moznost odblokovania paky a zaradenia neutralu aj bez nastartovania. Treba hladat krytku pri pake alebo pod manzetou.

Napísané: 19.07.2021 22:36
od používateľa xentry

Napísané: 20.07.2021 11:01
od používateľa benderbrodriguez
Pre Xentry:
nevieš prosím náhodou ako to je na R-Class 2011?

Dík moc

Napísané: 20.07.2021 11:46
od používateľa achada
Ze by tak ako na kazdom automate, teda velmi podobne? :41c2:

Napísané: 20.07.2021 11:51
od používateľa oco13
Ze by tak ako na kazdom automate, teda velmi podobne?
Vidíš ako som písal v inej téme - toto je dôvod prečo sa teba konkretne nikto na nič nepýta ( a ani mňa) Ty si tu ako reinkarnácia Cicmanca, ktorému presne toto bolo nakoniec osudné
Neuvažoval si nad karierou v relacii "debbilné kecy" https://www.youtube.com/watch?v=WH2mbwc159Y

Napísané: 20.07.2021 12:52
od používateľa xentry
Rko ma volic rychlosti na volante, ktory zasiela info do elektronickeho volica na prevodovke. Tam jedina mechanika na uvolnenie je pod tym elektronickym volicom na prevodovke kym na 5stupni 722.6 je to blokovane na pake. Otazka je co tam je za problem ci je to mrtve na prevodovke alebo aky to ma problem. Ak umré volic na prevodovke tak von a manualne na prevodovke. Ak pride k jeho vymene okrem ineho m v sebe imobilizer v pripade, ze sa chce dat pouzity.

Napísané: 20.07.2021 13:04
od používateľa achada
oco, ak je tu tema o niecom s cim mam aj ja problem a je v nej napisane, ze na kazdom aute je to podobne, preco panko najskor nezdvihne svoju ctihodnu rit a nepozrie sa, ale caka pecene holuby priamo do papulky?! :3c90:

Napísané: 20.07.2021 13:21
od používateľa oco13
Nuž preto, že dnes sú súdruhovia ovčania ako vystrihnutí z kultového filmu "Blbý a blbší"

Napísané: 20.07.2021 14:06
od používateľa benderbrodriguez
xentry napísal:Rko ma volic rychlosti na volante, ktory zasiela info do elektronickeho volica na prevodovke. Tam jedina mechanika na uvolnenie je pod tym elektronickym volicom na prevodovke kym na 5stupni 722.6 je to blokovane na pake. Otazka je co tam je za problem ci je to mrtve na prevodovke alebo aky to ma problem. Ak umré volic na prevodovke tak von a manualne na prevodovke. Ak pride k jeho vymene okrem ineho m v sebe imobilizer v pripade, ze sa chce dat pouzity.
Problém som mal svojho času že sa totálne porúčala baterka a auto tým že malo zaradené "P" tak sa s tým nedalo nič spraviť až do momentu že sa znova externe napojila štava a auto elektronicky ožilo.
Dík za info Xentry. Vtedy mi v MB dali informáciu že ak by sa to nepodarilo nijak rozchodiť do "N" tak naložiť na odťahovku sa to dá len cez nejakú "voľnobežku" čo sa uchytí na koleso. Nevidel som to nikdy a ani netuším ako to môže fungovať.
V každom prípade ak z akéhokoľvek dôvodu nie je možné v prípade problémov radiť do "N" je to prúser dostať čo i len na odťahovku. No cele zle..

Napísané: 20.07.2021 14:15
od používateľa oco13
benderbrodriguez : počul si už o takej vymoženosti - odťahovka s hydraulickou rukou???
A k tej "mrtvej baterke" - kedže som vlastníkom francúzskej vraždy menom Laguna2 tak vždy keď gazdiná zavolá "zabudla som vypnúť svetlá" beriem 55Ah baterku z filcky a štartovacie káble. Na mieste proste lahnem pod auto +pol na štarter -pol hocikde na kostru a zrazu to ožije. :40bd:

Napísané: 20.07.2021 14:18
od používateľa xentry
V diagnostike je moznost to vyradit z parkingu elektronicke ale musi to este ako tak fungovat aspon. Tuvolnobezku mysleli mozno podlozit pod kolesa niecim co ma svoje kolieska a tak tym vies hybat.

Napísané: 20.07.2021 16:29
od používateľa miroslav114
Xentry vďaka za radu , pre oca ,auto stojí v garáži kde je nad ním 30cm miesta a po bokoch 40cm (predtým tam stalo Polo ) + úzky vjazd do dvora a pri garáži kde sa ledva zmestí to Viano s odklopenymi zrkadlami . Auto som nevidel už viac ako 2 mesiace nakoľko sa čakalo na diagnostika ktorý to nevedel urobiť a len okolo toho saskoval .Bola mena spinacka skrinka a Rj bola daná do vyrginu . MH mi poradil človeka čo to dokáže urobiť ale to tam musíme dopraviť na odťahovke a preto to potrebujem vytiahnuť z garáže .je to kamaratove pracovné auto a len ja to riešim nakoľko on slovensky skoro nevie ani ceknut .

Napísané: 20.07.2021 16:52
od používateľa xentry
Len sa opytam na podrobnosti, bola menena spinacka a resetovany imobilizer v rj motora a auto nestartuje a neodomkne parking na prevodovke? Pokial nie je lankovy system od brzdy na odblokovanie prevodovky potrebuje mat zapnute zapalovanie a signal zo spinaca brzdy o stlacenej brzde a elektronicky odomkne paku. Akym sposobom bola vymenena spinacka? Stara sa uz nedala precitat ani mimo auta? Ak nie od urcitych rj motora sa da vygenerovat z nich data, ktore nasledne nahras do resetovanej spinacky a mas novu s povodnymi klucmi a vsetkym ostatnym. Druha moznost precitaju sa udaje ak sa da z povodnej spinacky a prenesu do druhej, nic ostatne sa nemeni. Preco bol robeny virgin motorovej jednotky? Akym sposobom bol urobeny? Cisto imo alebo sa to dotklo aj kodovania a programu? Ake problemy hlasi auto v celkovom teste systemu?

Napísané: 20.07.2021 22:33
od používateľa miroslav114
Práve že neviem odpovede na všetky tvoje otázky , viem toľko : autu blbla spinacka tak sa kúpila od jedného pána z po bazarova , poslali sme mu Rj motora nakoľko potreboval kvôli pareniu Rj a spinacky ,zo starej neviem prečo neokopiroval druhu .ja sa tomu nerozumiem tejto elektronike mb Rj dal ževraj do Virginu ,prečo to neviem .mal n to on naparovat len mal problém s Pc a trvalo to dlho tak som ju dal poslať naspäť k majiteľovi .on tvrdil že to stačí nahodiť do auta a origo diagnostikou zadať príkaz na párovanie priamo v aute a aj aby nacitalo vin . Teraz auto vypisuje štart error ,všetky kontrolky svietia ,do funguje len nejde štart .tu poistku som tam našiel a volič išiel v poho do N teraz to potrebujem dať na odťahovku a odviezť diagnostikovi čo to údajne dokáže urobiť