Strana 1 z 6

Mercedes S 350 L CDI BLUE TEC 4MATIC

Napísané: 29.06.2020 23:59
od používateľa kajlec426
zdravim . Chcel by som kupit MERCEDES-BENZ S TRIEDA SEDAN 350 L CDI BLUE TEC 4MATIC rv 2011
Cca 230tisic km..

Otazka znie.. co si mam všimat pri kupe ?
Co na tom aute je poruchove ?
Odporucate tento motor ?

Budem Vam velmi vdacny za kazdy postreh a kazdu odpoved.. dakujem

Napísané: 30.06.2020 10:03
od používateľa Fakyu
Ten biely z nitry ze ? :D

Napísané: 30.06.2020 10:49
od používateľa lorak777
sam so zvedavy, nakolko sa sem nechodi vela ludi bavit o S-klasse a ziadat radu na takyto typ povozu....

Napísané: 30.06.2020 11:19
od používateľa kajlec426
Fakyu napísal:Ten biely z nitry ze ? :D
Ano aj ten pozeram .. viete o nom nieco blizsie ?

Napísané: 30.06.2020 11:25
od používateľa lorak777
este pridam, aby to nevyzeralo sprosto - jednoznacne si vsimaj diagnostiku - ma ju asi najlepsiu, len treba dost origo diagnostiku...poruchove je vsetko ako u ostatnych aut, len toto ma vsetkeho nadmieru, vela RJ-tiek a preto sa skor nieco pokazi a servisne naklady pocitaj z ceny noveho auta 100-200 tis.euro...motor je dobry, ale kvalitnejsi bol 320-tka, tento nie je taky drziak...na km u s-klasse je zbytocne pozerat, nakolko je toto auto primarne urcene na valanie strasneho mnozstva km a nie okolo komina...teda hlavne pozeraj a pocuvaj, ako sa o auto majitel staral...ak akoze nic nebolo treba, tak cakaj nie ledajaky napor na penazenku...mam tie auta rad, su super, hlavne w221 a w222....

Napísané: 30.06.2020 12:07
od používateľa ciclone
No toto teda aj mňa zaujíma, aké dostaneš odpovede. Ja ti neporadím, som len fanúšik automobilizmu a väčšinou tu len zbieram dáta. Mne by sa tiež páčilo nejaké superluxusne auto typu S, 7... za 10% z ceny, ale čo to tak obnáša. Koľko musí mať človek príjem. Tak 2500 v čistom podľa mňa, alebo 4000 na domácnosť, aby si zachoval aj nejaký ten životný komfort a aby ho prípadná porucha ktorá sem tam nastane nebolela.
Lebo keď niekto pozerá najlacnejšie Sko z daného roku, ešte aj dovezené, to mi príde ako začínajúci pruser. Väčšinou také inzeráty potom po polroku končia tak, že plne funkčné, svieti 10 kontroliek, stačí vymeniť čidlo za 70€.

Napísané: 30.06.2020 12:20
od používateľa kajlec426
Nikde som nenapisal ze pozeram najlacnejsie eSko.. napisal som ze pozeram aj to biele . Ale dost pozeram vonku v De.. doteraz vsetky auta co som mal a mam dostali to co potrebovali a niekedy aj viac .. robim rocne 20 30tisic km preto si nemozem dovolit aby ma auto niekde nechalo .. preto davam autu vzdy viac lasky ako je treba..

Otazka znela jasne ..

Napísané: 30.06.2020 12:49
od používateľa xentry
320 a 350 je stale OM642, menilo sa len vybavenie motora vzhladom na emisne normy a novsie varianty vstrekovacich systemov, emisne doplnky okolo.

Napísané: 30.06.2020 13:58
od používateľa lorak777
chapem, nechcem vymenovavat s cim som sa postretal u tych motorov, len slusne povedane ten 350-ka je citlivejsi na vsetko...nie,ze by zostal stat, len ochotnejsie sa hadze do nudzaku - ako simulant...

Napísané: 30.06.2020 15:59
od používateľa ivko1
Ako nič v zlom, vravíš že nepozeráš len ten v NR, ale všetky ostatné sú cenou úplne inde ako ten v NR

V DE sú pravda lacnejšie, ale lacnejšie preto, lebo servis je asi o niečo nákladnejší ako na MB C-čko a nemec tiež nie je padnutý na hlavu aby platil za servis, radšej to pošle dalej

Bud na také auto máš, alebo nemáš a ked sa raz obzeráš aj po kuse čo stojí o 5000€ menej ako je bežný priemer, tak na také auto asi nemáš a asi ani netušíš kolko také auto dokáže vytiahnuť grošov z tvojej penaženky.

Čo myslíš prečo sú všetky tie premiové luxusné autá po 10 rokoch tak lacné? Pretože to nikto nechce.
Prečo si myslíš že niekto predáva to biele o 5000€ lacnejšie? Asi nie preto že bude bez chyby

Napísané: 30.06.2020 16:14
od používateľa kajlec426
A kde si zas precital ze chcem kupit prve najlacnejsie esko ?

Ja som sa pytal co mam pozerat a co tam odchadza alebo nieco.. nikde som ani len nespomenul ze idem kupit prve najlacnejsie.. a neviem kde si to ty nabral.

A mas na to alebo nemas.. trapne odpovede..

Ked nevies odpovedat k veci tak tu nepis zbytocne .. mna zaujima nieco ine nie to co si ty akoze myslis..

Nemam ani prve ani posledne auto .. uz som kupil kadejake dobre ale aj zle auto .

Keby na to nemam nejdem sa pytat na take auto..

Ale ked nevies poradit pomoct k veci tak si oddychuj na slniecku dalej.

Napísané: 30.06.2020 16:36
od používateľa oco13
Keby na to nemam nejdem sa pytat na take auto..
No ono je to tak, že chlapci nemyslia peniaze, na S klasse ale aj na iné triedy aut musíš byť aj na určitej duševnej aj socialnej urovni. To mali na mysli , že niekto nahonobil,alebo zdedil hrbu eur to nič neznamená. Ono sa to ťažko opisuje , pretože na SVK takí ludia nie sú. Slováci nie sú socialne a duševne zrelí ani na A8,BMW 750ky, Lexusy a čo ja viem čo ešte. To že aj u nás jazdia trebárs S klasse, neznamená že ich majitelia sú na rovnakej úrovni. :4012:

Napísané: 30.06.2020 16:45
od používateľa xentry
Lorak777 to je tak pri vsetkych vzhladom na prisnejsie emisie su stale viac zuzene normy kde sa moze hybat odchylka od spravnej prace kazdej suciastky. Obrazne norma je 300 a bolo dovolene sa hybat este 200 alebo 400 bolo ok, cim novsie tak 300 norma a povolena odchylka je 270 a 330 cisto obrazne povedane. Ked uz sa musia automobilky hrat ze cez ktoru dierku na vstreku vstrekne kolko percent paliva do spalovacieho priestoru a novsia norma to meni tak su potom takto aj citlivejsie stroje. OM642 CDI4 ma iny "dozor" ako OM642 CDI60LS.

Napísané: 30.06.2020 16:50
od používateľa kajlec426
Tak ako som predpokladal ..

Preto som sem nikdy nepisal ..

NEDOZVEDEL SOM SA NIC AKO ASI AJ VSETCI OSTATNÍ PRISPIEVATELIA CO SA CHCU NIECO DOZVEDIET ..

PRAJEM VAM PEKNE DUSEVNE A SOCIALNE PISANIE

A DAKOVAT ANI NEMAM ZACO TAKZE

PEKNY DEN TO JE ASI VSETKO ..

Napísané: 30.06.2020 16:58
od používateľa oco13
Aj tebe synku aj tebe.
V skratke - kto má na určité triedy a kategorie aut, nie eurá, ale usporiadanie v hlavičke - tak sa tu pýtať určite nepotrebuje. :40bd: :40bd: