Strana 1 z 1

Mercedes W210 , 250 D

Napísané: 05.06.2020 14:46
od používateľa zeon
Ahojte Mercedesaci,,zvažujem kupu už staršieho Merciku,,
ide len o konkretnu motorizaciu 25O D 83 KW,,Napište mi vaše postrehy,o danom aute,,a dialšia prosba je o informacie ohladom hniloby je mi jasne že tie auta hniju,,ako podbehy dvere leny,blatniky,,ale mna zaujima už niečo take čo by bolo životu nebezbečne,ako su nosne časti a tie veci,,alebo či hnije len to čo je vidno.a bezpečnostne prvky karoserie zvyknu byt ošetrene,,alebo končia aj tie,,a ktore konkretne su to,,.aby som vedel čo pri obhliadke poriadne pozriet. dakujem,,auto idem pozriet v nedelu t.j.7 jun 2020

Napísané: 05.06.2020 16:18
od používateľa seven549
v roku 2003-2006 mala take u nas casnicka z baru.presne taky isty benz no len 200d rok asi 1996-1997 co sa ledva hybalo.este auto nemalo ani vek a hrzdave bolo vsetko zvonka a zospodu a v okoli zadnej napravy a hlavne nosniky co drzia zadnu napravnicu v silentoch pod zadnymi dverami.su tam take velke 2 silenty kazdy na jednej strane.potom v roku 2006 to predala ako jazdilo to dobre bola spokojna ale koli tej hrdzi uz to bolo nebezpecne a nikto nechcel vyvarat nosniky.alebo uz rovno zosrotovala nepamatam uz.ale viem ze hrdzavelo to ako skoda favorit.na odhalenie musi auto na zdvihak je to tazko poznat staci kladivo udriet a diera je tam.inac ma to pod zadnymi sedadlami dekel a je krasne vidiet do nosnika ten dekel sluzil na voskovanie aby k tomu nedoslo.no kto to robil v tej dobe nikto.

Napísané: 05.06.2020 17:09
od používateľa bosston
No co sa tyka podvozkovych dielov tak zopsodu su to misky prednych pruzin,tie ulozenia su len tenke plechy pribodovane,doslova odhniju ak este neboli robene,to poznas podla toho ze predok sedi velmi nizko jedna alebo druha strana,potom spodne ramena vpredu pri gulovom cape tam sa tiez drzi voda a prehrdzaveju az tak ze sa moze odtrhnut cely cap,vyztuhy prednych blatnikov,prahy zhnite tak ze sa auto uz ani neda zdvihnut na zdvihak...ale ked auto malo riadnu udrzbu tak tie podvozkove veci by mali byt urobene.Vacsina tych aut ktora sa dochovala dodnes a bolo o nich starane su E55 alebo E430,neviem ja by som 250D uz dnes nebral,mozno este 300TD..

Napísané: 05.06.2020 21:08
od používateľa hamer
W210 motor 250D - R5 boli pre taliansky trh. Pokus sa najst kus z IT. Korozia by mala byt v mensom rozsahu. Hladaj rocniky ´98 a ´99 pred fejsom.
Zachovala 300TD - R6 urcite tiez stoji za to.
Uvazoval by som aj s 320CDI - R6 po fejse.

PS: Koroduje naozaj vsetko - aj ramy okien dveri. Dovodom bola ocel z Ciny - BAO Steel. Samozrejme bez pozinku...
Mal som S210 300TD. Spomienky su pekne, motor OM606 je pre mna TOP este aj dnes.

Napísané: 06.06.2020 00:08
od používateľa xentry
Problem mozno nebol ani tak baosteel ako tesniaca guma, pod ktorou sa nepretrzite drzala vlhkost, voda na ramoch dveri po odkryti tej gumy na vrchnom rame. Teraz nedavno kamarat kupil 300TD no hrdzu je tam problem najst :) Ja som mal jedno 300D tiez a hrdza bol ten najposlednejsi problem.

Napísané: 06.06.2020 00:49
od používateľa ivko1
zeon: nejak nerozumiem tvojmu výberu. Ked už chceš teda také auto tak prvoradý je asi práve stav karoserie.

Teda nejak nerozumiem prečo iba 250D, ked bude iná motorizácia s lepšou kasnou tak kúpiš radšej horšiu len preto že má ten motor čo chceš?
Zrovna motor je to čo sa dá dať lahšia a lacnejšie dokopy ako riešiť hnilobu na kasni, ošetrovať to striekať...

Re: Mercedes W210 , 250 D

Napísané: 09.06.2020 23:54
od používateľa intro
Zachovalu W210/S210 dnes u nas najdes len velmi tažko. Verzie pre Japonsko nekorodujú tak ako tie v EU :)ale tomu zodpoveda aj cena a su to len benzinove verzie, najcastejsie V8, AMG alebo v Lorinser, Carlsson uprave. čiže mimo budget slovenskeho motoristu.....