Strana 1 z 1

W210 E320 m112 v6 diesel zvuk po vymene zdvihatok

Napísané: 30.06.2019 19:55
od používateľa didoop
Dobry den,

Tak zase mam vazne problemy s mojim mercedesom. Auto jemne pocvakavalo uz cca 3-4 mesiace. No ked sa vytocilo, prestalo cvakat. K zhorseniu doslo tento tyzden, kde cvakanie v tomto videu sa prakticky prejavovalo stale:. Co je ale zaujimavejsie, 2 tyzdne dozadu to isty cas vobec nerobilo. Ale ze vobec.
.

Pytal som sa viacerych mechanikov co s tym - povedali jasne vymenit zdvihatka. Objednal som teda 18 zdvihatiek a vysledok je takyto:



Auto taktiez nema vykon. Jednoznacne je niekede chyba. Neskutocny hluk. Auto som odstavil a zajtra zmerame tlak oleja. Nieake ine rady ?

Co sa tyka cvakania, auto to uz robilo dlhsiu dobu, tak cca 4 mesiace dozadu ked sa pokazila kocka ol. Chladica sa menil aj olej. Vtedy to na istu dobu stichlo. Zeby nieco vazne riedilo olej ? Vadna olej. Pumpa ?

Dakujem za akekolvek rady.

Napísané: 01.07.2019 09:09
od používateľa laco1871
Wikipedia hovorí , že motor V 6 3.2 18 V 165 kW použitý v E 320,

s kodovým označením M 112.941 je GASOLINE FUELED , nie diesel...

https://mercedes-benz-publicarchive.com ... l?oid=5335

Vymenou zdvihatok si akurat mohol poriešiť ventilove vole,
obeh oleja je v motore nutený.. tento motor je ovladaný reťazovým rozvodom..
Po r.1997 bol tento motor modernizovaný a dostal VVT system variabilneho časovania ventilov a rozvod remeňom

https://engineswork.com/engines/mercede ... ngine.html
Ak maš tento modrnizovaný motor s remeňovým rozvodom tak cvakanie pochádza zo zle fungujucich aktuatorov vačkových hriadeĺov ...

"Kocka" čo si menil pod ňou tesnenie je integrovaný výmennik olej-voda a služi na rýchlejšie zohriatie studeného motora a na učinnejšie chladenie tepleho motora,

Napísané: 01.07.2019 09:59
od používateľa didoop
Ok, takze zmerat tlak oleja a prakticky som zbytocne menil zdvihatka. Nakolko k nim sa nedostane olej, asi sa ani neotvaraju spravne.

Mozem garantovat ze M112 NIKDY nemalo remen a NIKDY nemalo VVT. Vychadzas zo zlej stranky. Pred 97 sa pouzival este povodny M104 radovy 6 valec a potom prisiel od 97 V6 s 3mi ventilmi na valec a SOHC (odvodeny od V8 m113 motora). Zmena po 99 obsahovala pridanie sekundarnej vakuovej pumpy, to je asi jedine co tento motor potreboval aby splnil euro 4. Vzdy mal iba obdobu DISA - variabilne sanie. VVT a taktiez jednoduhsiu retaz nafasoval az motor M272.

http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=31

https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M112_engine

Dakujem za odpoved, snad sa dnes dostanem k meraniu tlaku oleja.