Strana 1 z 1

Mercedes S 320 cdi - unik oleja

Napísané: 29.09.2014 20:30
od používateľa peter485
kto my poradi unika my olej na s320 cdi r.v,2008 simering medzi motorom a prevodovkou vymeneny tesnenia na vrchu sania vymenene a stale je unik motoroveho oleja nema niekto s podobnym niecim skusenost ?

Napísané: 29.09.2014 20:37
od používateľa ivko1
Nerozumiem na čo sda menilo gufero na kluke, ked to tadial netieklo, potom sa pretesnilo niečo v okolí sania a olej stále tečie...

Nevalí to cez odvetranie kluky ? Ved ked to je celé poriadne očistené tak sa to miesto úniku oleja musí dať identifikovať

Napísané: 29.09.2014 21:00
od používateľa peter485
o uniku som sa dozvedel ked my menili olej v automate,medzi motorom a prevodoukov je nejaky priestor a tam bolo plno motoroveho oleja tak sa vymenilo to gufero nepomohlo to tak som sa informoval a zevraj to zvykne tiect z vrchu sacieho a potom to ide dole medzi motor a automat prevodovku do priestoru nedzi nimi tak sme skusili vymenit take cervene tesnenia vymenilo sa aj to ale olej sa stale objavi aj v tom medzi priestore aj na zadnej casti motora

Napísané: 29.09.2014 22:09
od používateľa peter485
cervene tesnenia hore na vzduchu co vedie k turbu tie sa menili a nepomohlo to ale tieto co si poslal mozno ze to bude tiect cez ne uvidim ked sa to rozoberie z vrchnej casti viac,je to ako hladat ihlu v kope sena je plno tesneni a pristup ku vsetkemu uplne zly treba vela veci odstranit kym nieco uvidis v tomto type motora

Napísané: 30.09.2014 09:31
od používateľa camry
V tomto prípade toho treba pomeniť viac, kým sa príde ku výsledku. To že je olej niekde až na prevodovke môže byť, že tečie úplne niekde vpredu motora. Mne na veteránovi S400 to tieklo v týchto bodoch:
Tesnenia na saní, tesnenia pod krytmi ventilov, hlavne na jednej strane, Predné gufero kľukového hriadeľa, tesnenie olejovej vane a jej častí, tesnenie spojov intercoolera.
V súčasnosti mám toto auto už 4 tý rok a konečne je suché, ale už aj tak len stojí v garáži. Teraz som ho vybral na tri týždne a jazdím a všetko super suché.

Napísané: 06.10.2014 18:36
od používateľa peter485
tak dnes som to dal rozobrat pomenit tesnenia ako je hore na obrazku plus vycistit sacie a dpf filter ked to uz je vsetko rozobrate nech sa to spravi naraz nastal mensi problem 3ks srobov na vyfukovom potruby sa ulomili uz sa tesim ked sa to posklada opat to bude vip jazda v esku :-)

Odlucovac oleja

Napísané: 22.01.2018 16:59
od používateľa reyder
Ako zistím ze je chybný odlucovac oleja? Tecie mi vela oleja pred turbom do sania. Mercedes w164

Napísané: 22.01.2018 18:21
od používateľa pidizvi
skontroluj vzduchovy filter, ci nie je moc upchaty. Separator oleja je na vacke, to je obrazok co pisal cviro, tam je to ako centrifugal oil separator.
Ak mas povodne oranzove tesnenie medzi turbom a sanim, tak ho treba vymenit, zrejme netesni. Ale to ti vyriesi akurat, ze olej sa bude palit vo valcoch a nebude kvapkat na motor virivych klapiek v sani.

Odlucovac oleja

Napísané: 22.01.2018 20:33
od používateľa reyder
Mas pravdu, oranžové tesnenie som vymenil-olej uz netecie, ale olej mizne z motora, vidno to na mierke oleja. Je to koplikovana vymena toho separatora?

Napísané: 22.01.2018 21:34
od používateľa reyder
A dakujem za radu. Akurat si mi zachranil 120€, pretoze ja som chcel vymenit pressure controler,( na obrazku pod cislom 5.) Este raz vdaka

Napísané: 23.01.2018 07:20
od používateľa pidizvi
ako nevylucil by som, ze je problem prave v tom ventile c.5. Mozno to skus odmontovat (3 sroby, lahka robota) a pozriet, ci nie je gumene tesnenie vyrazne poskodene, pripadne ci usadeniny neblokuju tesnenie.
Takto nejako by to malo vyzerat vnutri, taka membrana:
https://www.drive2.com/l/10505622/

Skus pohladat lacnejsieho dodavatela, napr ebay za 55 libier:
https://www.ebay.co.uk/itm/Oil-Separato ... rmvSB=true

Ten separator neviem ako sa meni.

Napísané: 24.01.2018 09:25
od používateľa reyder
Je to v poriadku, ja potrebujem vymenit ten centrifugovy odlucovac co je na vacke. Je to tazka robota? a kolko cca stoji? Vdaka

Napísané: 24.01.2018 18:51
od používateľa reyder
Ano olej steka po prevodovke, medzi valcami pri chladici oleja je jazierko oleja. Dam vymenit aj gumicky pod chladicom snad to bude ono. Uvidime

Napísané: 12.02.2018 23:37
od používateľa reyder
Mali ste pravdu, boli to aj tie gumicky pod chladicom oleja a vzduchove filtre boli uplne zapchate. Dakujem za radu, motor uz je suchy a olej uz nemizne.

Odlucovac oleja

Napísané: 16.02.2018 22:22
od používateľa reyder
Dakujem za radu, ano filtre boli upchate. Olej tiekol z pod chladica oleja. Tak som dal vymeniť tie gumicky co ste ukazali na fotke a motor je suchý. Som vdacny za radu.