Strana 1 z 1

Mazda 6 combi 103 kw 2.0 d , 2008

Napísané: 29.10.2019 18:06
od používateľa julko242424
ahojte.mam na vas otazku.doviezol som si toto auto(vin:jmzgh19d601201377) a ako sa pozeram na TP je tam ze splna emisnu normu EURO4.kedze ma to auto dpf nejako mi to nejde do hlavy.viete mi s tym poradit ze ako to vlastne je?lebo mam octaviu 1 81kw a to je tiez EURO4.

Napísané: 29.10.2019 18:57
od používateľa cicmanec
DPF a emisná norma sú dve rôzne veci.

Napísané: 29.10.2019 19:02
od používateľa seven549
v nemecku je dpf povinne od roku asi 2006 a uz na euro 4.

octavia 1 81kw a euro 4?to bude asi jedina

Napísané: 29.10.2019 19:02
od používateľa mastik29
Motor 1.9 TDi, 81 kW, ASV a EURO4?
To bude asi preklep, ak to malo viacej majitelov, tak sa v tom niekde sekli.
Ano, ta Mazda je EURO4. Len neviem, ze co je na tom zvlastne. Je viacero motorov, co maju DPF a su EURO4.

Napísané: 29.10.2019 19:11
od používateľa julko242424
ano.tak to bude asi s tou octaviou preklep.tam mam v TP tiez ze EURO4.tak asi to ma polietlo.

Napísané: 29.10.2019 20:23
od používateľa vsevetko
Riešila sa minule 1.9 Tdi, či EURO 3 alebo EURO 4, ale 74kw... vw-golf-iv-1-9-tdi-74-kw-axr-euro-plaketa-t76381.html

Napísané: 30.10.2019 09:11
od používateľa lubos1236
Ja som cez víkend videl golfa 2 generácie v Taliansku a tiez mal za oknom zelenu nalepku Euro 4 :-\

Napísané: 30.10.2019 11:38
od používateľa cicmanec
Čo je na tom čudné? Všetky s katalyzátorom majú zelenú.

Napísané: 31.10.2019 15:36
od používateľa braga
mam octaviu 1 81kw a to je tiez EURO4.nemyslis vazne vtej dobe ani euro4 nebola

Napísané: 31.10.2019 16:18
od používateľa ivko1
Vrátim sa na úvodný príspevok - čo ťa viedlo ku kúpe auta s tým motorom? Lebo diesle od Mazdy sú čierna mora, možno nie 2.0, hlavne 2.2D, ale aj tak od Mazdy vždy radšej benzín

mazda6

Napísané: 01.11.2019 08:49
od používateľa julko242424
Ahoj Ivko.tak ti odpovedam.auto som kupil na jar tohto roka od mojho sefa s ktorym robim spolu uz dost dlho.auto zhasinalo na volnobehu a v 7 servisoch v rakusku nevedeli nato prist tak mi to predal vyrazne pod cenu.ja som si to doniesol vsak sa opravi.tiez som to mal tu v autorizaku u jedneho consa specializuje na mazdu u mhlavateho a napokon som sa dostal k adminovi stranky japonec.eu ktory mi to aj opravil.palivove cerpadlo ze to bolo a boli tam piliny a 2 trisky.na aute sa urobilo zhruba 1000km a zase to seka a pri starte to ma asi horsi zvuk ako 30 rocny traktor.moje skusenosti su take ze to bol prvy aj posledny japonec v diesli.keby bolo natom pol miliona nepoviem nic.ale original 176 000km po 50 rocnom chlapovi ktory natom jazdil iba sem tam.

Napísané: 01.11.2019 09:58
od používateľa ivko1
A to som ten môj príspevok písal v domienke že ti zatial auto funguje ako má...

Ja som diesel mal a pred vela rokmi som sa vrátil k benzínu a nemohol som urobiť lepšie a srať aj na tú vyššiu spotrebu paliva

Re: mazda6

Napísané: 04.11.2019 14:06
od používateľa matthew89
julko242424 napísal:Ahoj Ivko.tak ti odpovedam.auto som kupil na jar tohto roka od mojho sefa s ktorym robim spolu uz dost dlho.auto zhasinalo na volnobehu a v 7 servisoch v rakusku nevedeli nato prist tak mi to predal vyrazne pod cenu.ja som si to doniesol vsak sa opravi.tiez som to mal tu v autorizaku u jedneho consa specializuje na mazdu u mhlavateho a napokon som sa dostal k adminovi stranky japonec.eu ktory mi to aj opravil.palivove cerpadlo ze to bolo a boli tam piliny a 2 trisky.na aute sa urobilo zhruba 1000km a zase to seka a pri starte to ma asi horsi zvuk ako 30 rocny traktor.moje skusenosti su take ze to bol prvy aj posledny japonec v diesli.keby bolo natom pol miliona nepoviem nic.ale original 176 000km po 50 rocnom chlapovi ktory natom jazdil iba sem tam.
Ahoj,
ak tam boli piliny, vyzera to na notoricky znamy problem s obrusenymi vackami. Piliny budu v celom palivovom systeme a v motore. Ak servis menil iba palivove cerpadlo a 2 vstreky, tak za taku robotu by som im ani nezaplatil, lebo pri tomto probleme sa musi rozoberat cely motor, nahradit vacky (novsie by mali byt z odolnejsieho materialu), preplachnut cely palivovy system, aby sa zostatky pilin zase nepohybovali po motore kade tade.
Ak to necistili, je dost velka pravdepodobnost, ze to cerpadlo schyta znova...

Bohuzial 2.2Skyactiv-D diesel od Mazdy bol v tomto problemovy. Ak to je jeden zo skorsich rocnikov, tak tych 170tkm je praveze celkom dobry najazd. Bohuzial

Napísané: 04.11.2019 15:11
od používateľa mastik29
Noooo, tu je rec o 2.0 MZR-CD, 103 kW v Mazde 6.
A tych Sky je v ponuke celkom dost, vsetky si najdu svojho majitela, co tvrdo doplati na japonsku techniku…
Ak si dobre spominam, tak len cena dielov na opravu hlavu je takmer polovica ceny, za co sa tie auta predavaju… Kolega by vedel o tom napisat story, ale…

Napísané: 04.11.2019 16:18
od používateľa matthew89
ach, uplne som to prehliadol, ze tu sa jedna o 2.0 diesel :)

Kazdopadne postup byva rovnaky, ak su piliny v cerpadle je velka sanca, ze su aj inde, vymenou cerpadla sa nic neriesi.
Tieto 2.0 MZR-CD mali zase problem s podlozkami pod vstrekovacmi ak si dobre pamatam. To mohlo byt spustacom dalsich problemov