Strana 1 z 2

Mazda 2,2 diesel

Napísané: 22.08.2018 18:07
od používateľa jurco1990
Veľa krát som počul alebo čítal tuto na forume, že Mazda diesel konkrétne 2.2 sú kazové motory no nikde to nebolo bližšie rozvinuté, viete k tomu niekto niečo bližšie napísať? A taktiež si Mazda dávala už od nejakého ročníka neviem či to bolo 2014 alebo 2015 väčší pozor, poprípade vlastné skúsenosti ak niekto má túto motorizáciu.

Napísané: 22.08.2018 19:47
od používateľa braga
len sa viac rozpis ci chces 2003 alebo 2015 ? ja mam skusenost 2007 105 kw , motor ma vyborny tah problem bol presak oleja , vstrekovace , tesnenia kvoli presaku oleja sa daju kupit len ori. mazda a stoja okolo 400 eur presne si nepamatam ,nejake serie mali vadne intercoolere - praskali,bola nato zvolavacka ,pri 200 tis. klasika upchaty dpf cistene bohuzial v garazi z vysledkom ktory radsej nejdem rozpisovat -zatial nedoriesene, novsie skusenost nepoznam

Napísané: 22.08.2018 19:53
od používateľa cobo77
Poskulujem po Mazde CX3 alebo klasickej 3 s benzínom od 2015 a novšej a všetko si nájdeš na www.japonec.eu .....ak sa dobre pamätám problém Mazdy 6 dieselovej r.v.2013 až 2015 mali od výroby vadnu klukovku presnejšie materiál... Prečítaš na študuješ a zariadiš sa... Ber benzín a nemusíš čítať :28b7:

Napísané: 22.08.2018 20:04
od používateľa mastik29
Kolegovi to v 6ke vydrzalo "az" 200 000 km.
A to len v daka tomu, ze jazdil dlhe trasy (1500-2000 km).
Ano, opravu si platil sam a bolo to cca polovica hodnoty auta.
Ale v podstate ho to stalo ako je cela hodnota tej jazdenky, koli servisu, co z neho predtym vytiahli..
Smutne je, ze ta oprava je zas len na tie iste kilometre (za predpokladu, ze nezmeni sposob uzivania auta).
Staci trocha poguglit a sam prides na to, ze su mnohi, ktori to riesili uz pri podstatne mensom najazde. Z toho vyplyva, ze sposob uzivania toho auta, ma zasadny vlyv na zivotnost.
Ze to Mazda uz dako vyriesila??? Aha, uz 4x skratila mierku oleja???
Nie, aj ked mozno upravili material, stale su tam neni rolny... Stale je tam nariedeny olej...
Na roznych mazda kluboch su stale novi a novi ludia s tym problemom.
A mimochodom, tu jejich zazracnu spotrebu udavanu v TP, to ani nahodou. Cez 7 litrov na 100. Zial, nechceli mocovinu a podobne, jejich DPF sa proste velmi casto regeneruje (u noveho snad je to co 300 km), co sa nepriaznivo podpisuje na spotrebe.

Ale clovece, nebud lenivy, regni sa na mazdaklan.cz, mazdaklub.sk, mazdaclub.cz a podobne, nech sucitis nazivo s ludmi co si tym presli, ci prechadzaju, ked to budes citat...
A este detail, Mazda po zaruke to nemieni riesit!

A este pan Vaculik:

Kód: Vybrať všetko

https://svetmotoru.auto.cz/clanek/svet-motoru-diesel/5286/editorial-je-tezke-zustat-v-klidu.html
A za mna, po precitani istych topicov na tych mazda fun kluboch, by som vyhodil ako alternativu aj benzinove motorizacie.
No, hold, to je dan, za tu jejich fantasticku, vesmirnu techniku, ktoru testuju na ludoch, uzivateloch.
V konecnom doslednu, pre Mazdu skvely plan, ako zarobit neskutocne peniaze na jednom aute. 1x pri predaji, dalsie velke love vytiahnu z vychodneho bloku, kde sa tie auta dovlecu... Za nahradne diely... Origo diely, kedze druhovyroba na take daco neni...

Napísané: 22.08.2018 20:32
od používateľa karool
Problem tam je vackovy hriadel."ostruhaval sa"

Napísané: 22.08.2018 20:58
od používateľa mastik29
karool, lenze omyl.
Myslis, ze tie pilinky ti ziadnu skodu nenarobia?
Tie narobia dalsiu paseku, co treba potom riesit.
U toho kolegu, vlastne ako prve sa riesilo podtlakova pumpa. To mu vymenili, on to zaplatil a az o dva, ci 3 mesiace mu odisiel zbytok.
Uz si presne nepamatam, co mu s tou pumpou menili (sa mi mari, ze spominal dake podlozky pod vstrekmi, ci co) a este nieco, no on vtedy platil tusim, ze okolo 4000.
A o chvilu na to, mal zas “velky servis“.

Napísané: 22.08.2018 22:22
od používateľa karool
mastik29 napísal:karool, lenze omyl.
Myslis, ze tie pilinky ti ziadnu skodu nenarobia?
Tie narobia dalsiu paseku, co treba potom riesit.
U toho kolegu, vlastne ako prve sa riesilo podtlakova pumpa. To mu vymenili, on to zaplatil a az o dva, ci 3 mesiace mu odisiel zbytok.
Uz si presne nepamatam, co mu s tou pumpou menili (sa mi mari, ze spominal dake podlozky pod vstrekmi, ci co) a este nieco, no on vtedy platil tusim, ze okolo 4000.
A o chvilu na to, mal zas “velky servis“.
Precitaj si este raz co som napisal.napisal som ze tie pilinky skodu nenarobia?

Napísané: 22.08.2018 22:26
od používateľa zeroA6M

Napísané: 23.08.2018 20:50
od používateľa Kujon78
Mazda CX-5 2,2 diesel. Záruka 5 rokov alebo 150ô tisíc km.

Realita po 3 rokoch poctivého servisu, po 160 000 km odišlo turbo oprava cez 2000 € neviem presne. Stále pribúdanie oleja v motore, teda nafty v motore. Nakoniec mu teraz pri 200 000 km povedali, že oprava 10 000 € motor v prdeli.

Otázka je, ak raz chodím poctivo do servisu 3 roky a kľakne mi motor na známy problém týchto motorov, je v poriadku, že si to má zakazník zaplatiť sám ??? Nemali by to opraviť v rámci "záruky" teda neopravenia motora pri servise, čo tam chodil 3 roky ??? Taká automobilka sa tvári, že to nie je problém a nechcú mu to opraviť ???

Hodnota auta je v podstate možno 15 000 € ak je v poriadku a ja mám dať za opravu 10 ????

Napísané: 23.08.2018 22:54
od používateľa mastik29
To je ci pribeh?
200 000, takze dlhe trasy prevazne, predpokladam...
Mimochodom, uz sa tesim na jejch Skyactiv-X (SPCCI) a skusenosti po par rokoch. Dufam, ze fleetova klientela nan zareaguje...

Napísané: 24.08.2018 02:49
od používateľa mp3turbo
realita : fleetovu klientelu prdlajz zaujimaju konstrukcne kotrmelce. Oni totiz maju vsetko v zaruke a z titulu velkoodberu im opravia aj to, co sa cloviecikovi nepodnikatelovi s jednym autom nesniva.

Fleetova klientela bude milovat AKYKOLVEK voz kde budu vymenne intervaly na olej 50.000km. Ci uz je to dobre alebo nahouby, to je uz uplne ina diskusia.

Napísané: 24.08.2018 06:12
od používateľa ado1982
Takze ked uz od mazdi jedine benzin to je spravna volba :D

Napísané: 24.08.2018 16:32
od používateľa blaster417
A ktorý 2.0 l benzín od psa je najlepší? Prosim Vas, Kto z Vás čo hanite benzínovu mazdu skyaktiv ju máte?

Napísané: 24.08.2018 21:18
od používateľa puma11212
Mazda sa zameriava hlavne na benzinové motory, dieslove ma v ponuke len kvoli vyplneniu trhu ked ma konkurencia maju aj oni.
v tych staršich mazdach sa použivali dokonca ford motory dieselove.
ked mazdu taj jednoznačne benzin...
:2f93:

Napísané: 25.08.2018 04:42
od používateľa mastik29
Toto tvrdenie ale nekoresponduje s realitou…

Napriklad teraz je v ponuke 72 dieslovych a len 19 benzinovych motorizacii tu na strankach.
Z toho sa da predpokladat, ze aj predaj novych aut bol, je v podobnom pomere.

Zlate 2.5 TDi V6,co bol povazovany za najhorsi motor v historii… Ten vsak bez problemov dokazal urobit aspon 500 000km.
Nie ako tieto nedorobky, co sa uz po 20 000 km dokazu rozsypat.
Ludia si akosi zacinaju zvykat, prisposobovat sa tomu, ze moderne auta po dakych 200 000 km su totalne na odpis.
Len neviem co sa bude predavat v inzercii, kedze hodnotu 200 000 km pokoria vsetke auta do 4 rokov.