Kolegovi to v 6ke vydrzalo "az" 200 000 km.
A to len v daka tomu, ze jazdil dlhe trasy (1500-2000 km).
Ano, opravu si platil sam a bolo to cca polovica hodnoty auta.
Ale v podstate ho to stalo ako je cela hodnota tej jazdenky, koli servisu, co z neho predtym vytiahli..
Smutne je, ze ta oprava je zas len na tie iste kilometre (za predpokladu, ze nezmeni sposob uzivania auta).
Staci trocha poguglit a sam prides na to, ze su mnohi, ktori to riesili uz pri podstatne mensom najazde. Z toho vyplyva, ze sposob uzivania toho auta, ma zasadny vlyv na zivotnost.
Ze to Mazda uz dako vyriesila??? Aha, uz 4x skratila mierku oleja???
Nie, aj ked mozno upravili material, stale su tam neni rolny... Stale je tam nariedeny olej...
Na roznych mazda kluboch su stale novi a novi ludia s tym problemom.
A mimochodom, tu jejich zazracnu spotrebu udavanu v TP, to ani nahodou. Cez 7 litrov na 100. Zial, nechceli mocovinu a podobne, jejich DPF sa proste velmi casto regeneruje (u noveho snad je to co 300 km), co sa nepriaznivo podpisuje na spotrebe.
Ale clovece, nebud lenivy, regni sa na mazdaklan.cz, mazdaklub.sk, mazdaclub.cz a podobne, nech sucitis nazivo s ludmi co si tym presli, ci prechadzaju, ked to budes citat...
A este detail, Mazda po zaruke to nemieni riesit!
A este pan Vaculik:
Kód: Vybrať všetko
https://svetmotoru.auto.cz/clanek/svet-motoru-diesel/5286/editorial-je-tezke-zustat-v-klidu.html
A za mna, po precitani istych topicov na tych mazda fun kluboch, by som vyhodil ako alternativu aj benzinove motorizacie.
No, hold, to je dan, za tu jejich fantasticku, vesmirnu techniku, ktoru testuju na ludoch, uzivateloch.
V konecnom doslednu, pre Mazdu skvely plan, ako zarobit neskutocne peniaze na jednom aute. 1x pri predaji, dalsie velke love vytiahnu z vychodneho bloku, kde sa tie auta dovlecu... Za nahradne diely... Origo diely, kedze druhovyroba na take daco neni...