Strana 1 z 1
Napísané: 29.12.2013 04:04
od používateľa anti98
automat je lepsi ako manual a urcite vydrzi
lakinoo: na mojej mazde6 s automatom mi v mazda servise chceli menit olej, ale zistili ze vyrobca to neodporuca, vraj sa nevymiena a ani ho nevedeli vymenit, vraj by museli zohriat olej a az tak by sa dal vymenit / a na zohrievanie nemali nastroje/ nie som mechanik, ale mi to prislo divne, hlavne v autorizovanom, ze nevedeli.
Napísané: 29.12.2013 05:42
od používateľa lubomt
ak je tam manualna robotizovana prevodovka, treba menit olej na servomotorceky v nadrzke pri motore. Ked sa pokazi, amen tma
Napísané: 29.12.2013 09:58
od používateľa ivko1
anti98 : jednoduchá matematika vraví, že ked výrobca nariadi že olej meniť netreba, a tebe niekde po 150000km prevodovka zdochne, že na tebe výrobca zarobí daleko viac predajom novej prevodovky, ako by na tebe zarobil na dvoch výmenach oleja v AT.
Poruchu zvalia kludne na občasné nesprávne používanie a je to a ty budeš lahší o pár tisíc €€€ a nie len o pár stoviek za výmeny oleja s filtrom
Napísané: 29.12.2013 13:47
od používateľa anti98
v tom servise mi chceli menit olej v prevodovke pri 70000km aj mi poslali co vsetko budu robit, ale po pol hodine volal zo servisu vraj olej v prevodovke menit netreba a ani to nedokazu
aspon ze si to nenauctovali za nic.
Napísané: 29.12.2013 19:32
od používateľa YxoYpsilono
to je jednoduche - prevodovka, rovnako ako auto je navrhovane na zivotnost 150tkm - preto autorizovane servisy automaty olej memenia ani to memaju ako vediet. Detto manualne prevodovky - len tam je prirodzena zivotnost vyssia (zvycajne, nie vzdy).
Automat je super - ale novy. Jazdene auto len s manualom.
Napísané: 29.12.2013 22:02
od používateľa bady555
ked je tam manualna robotizovana prevodovka ako mala 147 , 156, fiat 500 a pod. tak je to strasne vozenie, kyve s tebou ako na traktore. tato prevodovka je vlastne mechanicka len zaradovanie rychlosti je robene elektro-hydraulicky. na dsg, tiptronic to ma velmi daleko
Napísané: 29.12.2013 22:13
od používateľa msakac33
Napísané: 29.12.2013 22:38
od používateľa bajo777
do takejto lancie 1,4 manual....
dvojhmotu, repas automatu a podobne sragory, mozes pustit z hlavy
Napísané: 29.07.2014 20:05
od používateľa citronsk
zdravim,
ked uz je tu podobna tema, chcel by som sa spytat ci niekto nemate skusenosti s aut. prevodovkou vo Fiate Bravo 1.4 T-jet, prevodovka je Dualogic MTA, pravdepodobne je to robotizovana dvojspojkova prevodovka.. Ak by ste mali nejake skusenosti so spolahlivostou nakladmi na vymenu oleja v nej, odolnostou (v porovnani s DSG), alebo cenou repasu prevodovky a pod. budem rad...
dakujem