riadenie zo skoda na lada
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 15.02.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
no chlapci vidim, ze sa to tu trochu rozrastlo:Dno tiez som pocul ze si chvalia ziguly a hlavne v perovani a ze tam mozes dat hocjaky benzin pojde to..ale nevem ci z toho nieco nakoniec bude lebo sme sa rozhodli ze asi nechame to povodne..najlepsie by bolo z nivy ale to stoji 800 eciek a tazko sa hlada po srotoviskach .no mozno raz najdmeme nejaku v dobrom stave :D
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 15.02.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
no rozhodol som sa ze riadenie zatial nebudem menit .idem si kupit central s DO a sportovy vyfucek a menit hudbu tak mam co robit.a k tim predsudkom, mne tiez hovoria ze ci som osalel ze na takom aute jazdim ale mne to je jednoi lebo nahradne diely mam doma setko skoro a zatia mi netreba ine ked som student.Ovela lepsie a komfortnejsie ako favorit ale to riadenie by som bral lahsie, ale servo stoji 800 euri a tak musim rostovat nieco ine :D
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 19.12.2008 15:07 Zdieľať na Facebook
nuž neviem ale presedlať z Lady 2107 do favorita je obrovský skok dozadu. ja jazdím v Ladách celý život a 8 rokov sme mali feliciu čo je oproti favoritu trošku lepšie a nedalo sa to porovnať. felicia mi z toho vychádza oveľa horšie výdržou trvácnosťou at´d. pamätám si že ai dva krát odmietla ísť ešte ako nová, pokazil sa prerušovač blinkra odpadol kryt stĺpika riadenia na tej felde, vrzgala vodičova sedačka proste hrúza. samozrejme oproti prvým VAZ 2101 to je novšie, má to 5q ale napr. VAZ 2107 s 1.7i motorom 5q alebo motorom 1.5 a 5q je to omnoho lepšie vozenie, priestrannejšie, pohodlnejšie, väčší kufor, lepšie spracovanie oproti favoritom atď čiže ak niekto tieto auta nepozná tak by som sa nerozpisoval o favoritkách a podobných nezmysloch od Škodovky že sú lepšie len na základ enejakých fámov že staré Lady vea žerú a že sú to sovietske autá. Samozrejme Lada dnes je už veterán a nedá sa od nej čakať že bude konkurovať novodobým autám ale čo sa týka ceny náhradných dielov, jednoduchosti je pre mladého chalana ideálna. čo sa týka sériového riadenia v lade je nevýhoda to že sa tam nachádza obrovské množstvo čapov a spojovacích tyči a preto toto riadenie nikdy nebude úplne presné ako na nových autách. ak má príliš veľké vôle odporúčam vymeniť komplet čapy na riadení vrátane pomocné čapu (to je taká konzola na pravej strane auta umiestnená pod kapotou pri pozdĺžnom nosníku). celé riadenie víde na cca 50 euro odporúčam čapy značky moog alebo lempforder prípadne originál sovietské čepy zo starých zásob. ruské nekupuj sú cenovo podone ako napr. moogy ale nevydržia toľko. po poskladaní riadenia nastaviť zbiehavosť prípadne skontrolovať geometriu komplet a vymedziť vôu v prevodovke riadenia a musíš tam dostať max. 5° vôľu meranú na obvode volantu to je ešte inak asi 18-20 mm. taktiež dosť pomôže prehusťiť gumy oproti predpísanému tlaku na 2,2 bar vpredu a 2,1 vzadu a auto bude aj trochu stabilnejšie. a ešte jeden trik keď parkuješ tak sa s autom trošku pohni a tak toč volantom ide ľahšie. ja v pohybe veľa krát ovládma v Lade volant jednou rukou.
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 15.02.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 19.12.2008 15:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 15.02.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 05.06.2010 17:08
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní