Strana 1 z 2

Kia Ceed - zvysenie vykonu

Napísané: 10.07.2017 16:07
od používateľa vladek
zdravim. je najeka moznost zvysit vykon na aute kia ceed, rocnik 2007, benzin, 77kw ?
dakujem

Napísané: 10.07.2017 16:24
od používateľa FERO 321
Za tie peniaze čo by ťa to stálo sa to neoplatí. Máš atmosféru a tam je zvýšenie minimálne. Ak chceš vyšší výkon, potom radšej druhé auto.

Napísané: 10.07.2017 19:05
od používateľa hjundai
sak ty už zvýšený výkon máš - 1.4 a 77kW je slušné... z toho už bez nejakého turba nič nevydoluješ... to si trebalo rozmyslieť skôr - taký motor som mal v getzovi tam to bolo super, pre nižšiu strednú treba aspoň 1.6 ak sa bavíme o obyčajnom motore....

Napísané: 10.07.2017 19:19
od používateľa laco1871
Mimochodom je to 1.4 CVVT 73 kW ,

tu ti dávam link , kde to vedia PROFESIONALNE spraviť
takpovediac na počkanie a neošklbú Ťa ani nič nedo.d.r.bú

naozaj oplatí sa tam objednať a vycestovať tam.

http://www.profi-chiptuning.cz/osobni-a ... cvvt-73-kw

Ale existuje tzv. soft tunnig ktorý zahŕňa vymenu niektorých komponentov motora za výkonnejšie

predovšetkým zapaľovacích sviečok , odporúčané su Iridium
/platinová elektroda/ silnejšia iskra

a ďalej výmena vložky vzduchu za priechodnejšiu napr. K&N

Skus urobiť tieto dve výmeny a uvidíš , či sa niečo zmení.

Taktiež pokiaľ chceš od motora maxx vykon, musíš V PRVOM rade MAZAŤ kvalitným olejom , vymena každých 8-10 000 km

davať výkonnejšie vysokooktanové palivo , alebo rovno LPG

a samozrejme žmýkať z motora všetok výkon čo dá, to znamená TOČIŤ, TOČIŤ , TOČIŤ

II.stupeň na 4500 r.p.m III.stupeń na 5500 r.p.m a IV. stupeň taktiež aspoń na 4000 r.p.m jazdiť

z adaptačnej pamäte RJ sa vymažu nepotrebné vzory spaĺovania načítané jazdou po meste
a uvidíš ako ten motor pojde !!

Napísané: 10.07.2017 19:54
od používateľa ivko1
laco1871: prosím ťa neblbni...

Vieš kolko mu pomôžu platinové / iridiové sviečky + značková vložka filtra?
Jedno velké h***o... Nejaké 2-3 PS nemáš šancu ani pocítiť

Takých grafov "čiptunerskej" firmy kde je akože nárast výkonu ti nakreslí stredoškolak kolko len chceš. Výkon 73kW "až" 80kW! To znamená kolko "až" 80kW? Možno len 77kW...

Na rovinu - ak sa výkon nedvihne zhruba o 10-15kW tak to skoro nie je cítiť.

Napísané: 10.07.2017 20:04
od používateľa laco1871
ivko ,su tu temy o chipovaní Sandera....

Ja som len zhrnul určité fakty , pri tuningu,ide o to aby ten motor išiel pocitovo lepšie hlavne z nízkych otáčok

a tiež aby sa dal točiť až po obmedzovač, kde ma svoju výkonovú špičku od 5000 r.p.m do maxima

Samozrejme,že malokto je schopný pocitiť nárast nejakých 7-10 kW

ALE , prosím Vás NEPOROVNAVAJME VŠETKO s TDi .....

Nikdy nebolo cielom chipovania hladkeho benzinoveho motora dvihnuť mu výkon o 30% alebo o 1/2 ako je to možne na oturbenom diesli

TOTO NIE JE MOŽNÉ

Ale dosiahnuť to aby benzinový motor pracoval hladšie a efektívnejšie MOŽNÉ JE

Z KIE Ceed nikdy nebude SAFETY CAR použiteĺný na pretekoch,
Takže milý ivko, prosím Ťa pekne
nerob zo mňa hlupáka !!!

A nevkladaj mi do ust slova a myšlienky , ktoré mi nikdy ani nezišli na um !
ďakujem.

Napísané: 10.07.2017 20:12
od používateľa bajo777
zvysovanie vykonu iridiovymi svieckami a vzduchovym filtrom su rozpravky pre male deti a prachatych podobanych pubertakov, laci myslim ze uz nejsi ani v jednej karegorii, ci ? lol

Napísané: 10.07.2017 20:36
od používateľa ivko1
laco1871: A kto to porovnáva s TDI??? Alebo nejakým iným oturbeným dieslom?
Ty si nič nepovedal - nenapísal?
laco1871 napísal:Ale existuje tzv. soft tunnig ktorý zahŕňa vymenu niektorých komponentov motora za výkonnejšie - predovšetkým zapaľovacích sviečok , odporúčané su Iridium
/platinová elektroda/ silnejšia iskra

a ďalej výmena vložky vzduchu za priechodnejšiu napr. K&N

Skus urobiť tieto dve výmeny a uvidíš , či sa niečo zmení.
Ked na 73kW dvihneš výkon o 5kW tak to skoro ani necítiš, raz sa ti zdá že to ide lepšie a inokedy nevidíš rozdiel. Viac ako 5kW ti zabije smer vetra, je sakra rozdiel či ideš po vetre, alebo proti vetru

Sviečky nič neriešia, hlavne aby boli v stave akom byť majú a nie nejaké vyiskrené s pretiahnutým intervalom. Vložka filtra v ideálnom prípade prida 2PS a možno aj vôbec nič, len sa zmení zvuk.

V Renaulte som mal vložku BMC, stálo to cez 50€ (ja som ju nekupoval) a na rovinu poviem že okrem otravného hluku to neprinieslo nič a to bol 2.0i 102kW.

Kto chce výkon má si kúpiť auto s adekvátnym výkonom. Ja viem prečo mám 2.5i a nie nejakú 1.6i kde by som nahánal kone blbostami. Ako tu bolo povedané, dvihnúť výkon atmosferického motora stojí nehorázne peniaze. Ked už nejak začať tak najrozumnejšia cesta je iné vačky, úprava sania + výfuku (ladené zvody) + chip, ale to sa zrazu bavíme o tisíckach €€€, ale teda sa dá takto získať trebárs 20-25kW

Napísané: 10.07.2017 20:38
od používateľa karool
Boze moj......ludia,zamyslite sa nad sebou

Napísané: 10.07.2017 20:59
od používateľa marvolo
pri 50kw citit aj zapnutu klimatizaciu do kopca, verim ze +5kw by pomohlo... takych +10% je fajn...

Zakladny postup je asi vzdy rovnaky:
brzdy, podvozok, kvalitne pneu, turbo/supercharger, vylepsit chladenie, vstreky, cerpadlo, kovane diely motora, ostra vacka, lahky zotrvacnik, skratene radenie, zvody a komplet vyfuk, vzduchovy filter

Tisice eur... pokial planujes jazdit sportovo,co najviac odlahci auto, prava zabava je v zakrutach, nie na priamke. Pokial to bude len presuvadlo, kasli na vykon, spolahlivo ta presunie z A do B aj so 70kw.

Samozrejme mozes vymenit vzduch filter (vykon nezvysi, ale zlepsi reakcie motora) vyfuk, vstreky a CHIPnut ale podla mna sa neoplati. Alebo odbornik na motory, nech odlahci pohyblive casti motora... ale to tiez nebude najlacnejsie...

Ked ti mozem poradit, radsej ako nasypat 3000e do Ceed, kup si MX-5 a uzivaj si cestu v tom spravnom aute.

Napísané: 10.07.2017 21:22
od používateľa truck123
tak neviem.ked tu toto citam, mne ponukaju zvysenie vykonu na 2 0 CVVT zo 120kw na 133 a NM zo 194 na 215, ozaj to realne nijako nepocitim?

Napísané: 10.07.2017 21:24
od používateľa ivko1
Ladiť 1.4i nemá absolútne zmysel, lebo stále tomu chýba krútiaci moment a bárs by to človek nejak upravoval tak výkon stúpne ale krútiaci moment sa moc nedvihne, len sa všetko posunie do vyšších otáčok. Zospodu to bude také isté tupé, akurát keby to človek nahánal tak by citil že to ide, ale to je vhodne tak na jazdu po okruhu a nie na normálnu cestu

Dám taký jednoduchý príklad na dvoch motoroch z Hondy Civic
1.6VTI - 118kW/7600rpm, 153Nm/7000rpm
1.6i - 81kW/5600rpm, 152Nm/4300rpm

truck123: ponúkajú ale či aj reálne dodajú... 120kW z 2.0i je už sakra výkon, jasné sú aj vyýkonnejšie, ale to je trebárs 2.0i v Type--R/S2000 vyladený na 147kW, alebo trebárs v Subaru BRZ/Toyota GT86 147kW a to sú fakt vrcholovo naladené motory a nejak sa mi nechce veriť že by na vyladenom 2.0i na 120kW vedeli dvihnúť na 133kW

Napísané: 10.07.2017 21:29
od používateľa truck123
ivko1 .. ved to keby clovek vedel a aj tomu veril...

Napísané: 10.07.2017 22:36
od používateľa marvolo
pani sme zabudli na najjednoduchsiu moznost - vymenu motora
do ceedu/i30 snad montovali alebo aj montuju nieco lepsie

Napísané: 11.07.2017 07:44
od používateľa hjundai
hej je to najjednoduchšie ale len v hlave ktorej sa sníva aj cez deň. Nakoniec prečo tam nenahodí rovno 2.0 alebo 2.0 crdi ta ne? A možno na iných trhoch ponúkali aj niečo silnejšie. Veci ako spojka, prevodovka, RJ, emisie, STK - to netreba vôbec riešiť. Zanes auto garážnikovi s iným motorom v kufri nech vymení...