Strana 2 z 4

Napísané: 15.11.2018 05:46
od používateľa bajo777
ale treba dodat kde s tym hybridom, kamarat kupil yaris hybrid ale jazdi s tym po okreskach za 5 v priemere, mal doma okrem inych aut punto z 1996 1,1 a s tym jazdil za 5,2 v priemere, to si vazne pomohol, alebo inac setrit sa musi, nech to stoji cokolvek :40bd:

Napísané: 15.11.2018 09:32
od používateľa hjundai
hybrid patrí do mesta ale aj na okreske neberie viac ako klasika s automatom - to si treba tak trošku uvedomiť plus punto 1.1 bude dynamikou niekde inde.
A nakoniec pointa hybridu je nakoniec niekde inde - a to v nízkych servisných nákladoch. Paradoxne. Kto to vidieť nechce ten to neuvidí.
Mám aj to punto aj hybrida a ťažko to porovnávať. Každé má to "svoje"

Napísané: 15.11.2018 09:51
od používateľa easyridersvk
trucker694 napísal:Posledný dobrý, výkonný, jednoduchý, spoľahlivý TROJVALEC vyrobili v NDR v ROKU 1990 v Eisenachu v továrni Wartburg /Barkas. :4012:
v uprave F3 to malo 100kW a zozralo aj cigancata na kraji cesty :D

Napísané: 15.11.2018 10:09
od používateľa pieso
Bajo jak si napisal, setrit sa musi nech to stoji co to stoji, tiez mam takeho kamarata :40bd: :40bd: :40bd:

Napísané: 15.11.2018 14:16
od používateľa mp3turbo
ze 3.25 litra oleja :) co nam uz uplne drbe v bedni, priatelia :)

Napísané: 15.11.2018 14:56
od používateľa dudikopf
Neaky auris alebo honda civic predposlednej generacie ti velmi dobre posluzia a budeš mať radodt to soferovat i servisovat... Tie nove turbo priamovstreky su uz riziko...

Napísané: 15.11.2018 16:28
od používateľa autolaik
patko1 napísal:Znamy ide kupovat SUV a bude predavat Lancer Sportback 1.6i 2016 s najazdom tusim 25000km. Do 10 by ho hadam aj dal
Skoda,ak by to bol sedan tak uz idem na vylet do Detvy

Napísané: 16.11.2018 18:01
od používateľa ado1982
ja by som bral mazda 2- novu - v dobrej vybave za 10900 - klima - tempomat atd. a mas nove auto a nemusis riesit ako s tym kto jazdil a stahovanie km prip jazdenka https://www.autobazar.eu/mazda-2-15-sky ... 16756.html a mas tam 1,5 atmosferu spohlivu

Napísané: 16.11.2018 19:50
od používateľa hjundai
a prečo mazdu 2 keď suzuki celerio je za 8500? :28b7:
Mazda 2 je tak trošku iná liga než pán má požiadavku takže mazda2 je úplne mimo...

Napísané: 16.11.2018 20:19
od používateľa idontknow
kup fiat punto atmosferu alebo japonca a budes maximalne spokojny v ziadnom pripade htp tsi :2f93: plus pridavam otazku na vas chcel by som kupit superb 3.6 ma cca 220tisic km po nastartovani hrkocu rozvody kolko by stala vymena? plus keby nahodou sa pokazi mechatronika alebo nieco v dsg prevodovke? auto chcem na dochadzanie cez zimu do rakuska cca 600km tyzdenne z toho cca 500km je dialnicnych...dakujem

Napísané: 16.11.2018 20:39
od používateľa martinovic
Toyota HSD, pohon s nizsimi prevadzkovymi nakladmi najma v meste dnes asi neexistuje. Auris pri troche hladania vyhovie poziadavkam na cenu a vek.

Napísané: 17.11.2018 04:55
od používateľa mp3turbo
superba 3.6 : vytahane rozvody su klasika, totalne de-bi-lny a lakomy majitel uz od casov VW motorov 3.2 (phaeton 2002, audi s3 atd). Ale fakt ze totalne de-bi-lny majitel.

Vymena : okolo 800 eur.

Mechatronika : myslim ze stala 1.800eur, to by som ale klamal. Nieco v DSG prevodovke neviem nacenit podla tohoto popisu. V principe ale rataj ze ked sa ti nieco zopsuje v DSGcku, tak 1.500 eur je normalna suma a samozrejme sa nebavime o kompletnom repase.

Na jazdenie v Rakusku s ich rychlostnymi limitmi a toleranciou policajtov podla mna zlahka nepotrebujes 3.6 objem. Isiel by som do niecoho prevadzkovo aj servisne uspornejsieho. Prvy problem je ze takuto techniku nevie opravit kazdy Jozko (uz len opravit DSG je pruuuuser intergalakticky, k tomu este motor co v dielni nikdy nevideli lebo ich beha 200 v celej Europe a fajront), druhy je ze aj na dialnici s tym budes jazdit za 8-9 litrov pri veeeelmi kludnej jazde. K tomu este ceny paliv v Rakusku a...

co mi z toho vychadza ?

Mensi stvorvalcovy neoturbeny benzin s LPG... aha, v Rakusku nie je dostupne LPG lebo oni su ekologicki (mnozne cislo, makke i).

Takze diesel. Ked uz to musi byt tento koncern, tak 2.0d pretoze 600km neprejdes bez toho aby si nebol v nejakych horach kde bude 1.6d slabucky. Ano, da sa s tym jazdit tych 125km/h ale kedze pozeras po 3.6i tak predpokladam ze 1.6d nie je v tvojej danovej kategorii teda ze ho nechces. 2.0d jazdi prakticky na desatinu litra s rovnakou spotrebou, pri 600km jazdach nebudes mat problemy s regeneraciou DPF, vybrat masinu bez automatu lebo pri Bratislave zaradis sestku a vyberes ju az v Salzburgu cize ani radenie ta netrapi (zato servisne naklady DSG budu ked na to pride)... a hotovo.

Ci ?


A aby sme neboli uplne mimo temu :) kde je zadanie spolahlivy benzinak do 10k eur a 5 rokov... tak aj rovnako stary diesel tejto autickarskej skupiny sa VESELO da zohnat za 10k eur.

Napísané: 17.11.2018 06:20
od používateľa ivko1
hjundai napísal:a prečo mazdu 2 keď suzuki celerio je za 8500? :28b7:
Mazda 2 je tak trošku iná liga než pán má požiadavku takže mazda2 je úplne mimo...
Ja obdivujem ludí čo sú ochotný za takú škatulku dať 8500€...

Tú istú službu urobí Fiesta, Clio, Swift... Ojazdené za +-3000€
Ked už sa má kúpiť keketné auto, tak prečo zan preboha vygrcať 8500€, ved to nekupuje na firmu

Napísané: 17.11.2018 07:24
od používateľa Moonshine
Napr. som medzi tými, čo vygrcajú bezbolestne desinu za auto triedy mazda2. Lebo ho používam ako zadávatel. Tri malé japonce som dral po velkej dedine a nad 6,5l som sa nikdy nedostal. A o servise ani nehovorím. V autorizáku. Ročný do 150e v priemere.
Poďme na to - kúpna cena+servis za 5 roky. 10000e+750e=11000e s blbosťami bez benzínu. ÷5 roky = 2200e/rok ÷12mesiacov = 200e/mesiac za funglovicu. A teraz si odpočítam zostatkovú/predajnú cenu cca 5000e za 5r auto s cca 50000 km. No a kde zoberem 5000e? Keďže niesom rozšafný blb, tak ročne min 1000e odložim na vehikel. A takto to točím a točím...
U mňa síce dosadím 3 roky a vyšší nájazd, ale zhruba to pasuje.
Suma sumárum. Lepšie ako taxi, idem kam a kedy chcem, nebojím sa ísť roztrasenou haraburdou, mám záruku na vehikel, asistencne sluzby.
Toto je jedna z vecí, akože životné minimum to volám. Inak sa mi tu neoplatí žiť.
Potom je tu ešte bývanie, žrádlo, koníčky, ale to je na iné fórum....

Napísané: 17.11.2018 07:50
od používateľa ado1982
limit bol do 10 000 - takze dolozit 900 eu za novu mazdu 2 alebo skoro novu za 9000 - suzuki celerio je uplny low cost - rozdiel tried medzi mazdou a suzuki - NCAP testy 60 % - technika a bezpecnost s 90 rokov mazda 2 - 90 % - takze len tuhost karoserie hovori o obrovskom rozdiele.