Za jazdy zasvietila batéria a nedalo sa točiť volantom

Diskusia ohľadne vozidiel značky Hyundai

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Ak je tam remeň a hydročerpadlo a je na spoločnom remeni aj alternátor tak prečo by sa z ničoho nič remeň šmykol a znížili otáčky a kontrolka signalizovala nedobíjanie? a naraz šecko OK remeň nešmýka a všetko beží jak má? leda že by bol mechanický problém v niečom čo je na tom remeni poháňané niektoré ložisko ? alebo niektorý komponent alternátor, čerpadlo, klimakompresor....iné ma nenapadá. Alternátor je najviac zaťažený tesne po naštartovaní ...ak to vtedy nespravilo....
ampo
Príspevky: 102
Dátum registrácie: 28.04.2014 08:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ampo »

Áno v Santa Fe je na rovnakom remeni alternátor, klíma aj servo. Dnes mi to nespravilo, no mam pocit, že volant sa trošičku ťažšie otáča, aj za jazdy. Myslite teda, že problém bude v remeni? Je to náročná oprava? Uvidí to mechanik keď otvorí kapotu?
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

určite uvidí viac ako my tu na fóre ;-) nabetón
andreus
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 02.11.2015 10:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andreus »

Vyriesili ste co to nakoniec bolo?

U mna sa to stalo prvy krat v Taliansku v Benatkach, bol som z toho celkom v soku.
Casom som prisiel na to ze to sposobuje voda. Rychlejsi prejazd hlbsou mlakou a posilovac nejde. Taktiez v Taliansku som trafil akurat nadhernu prietrz mracien ked som isiel po moste z Benatok

Návrat na "Hyundai fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 63 neregistrovaných