Strana 1 z 1

Honda Accord 8g 2.4 ivtec AT - zachveje motor pri 40kmh

Napísané: 27.12.2020 14:20
od používateľa igor1986
Zdravím Vás , ak môžete poraďte mi , ďakujem .

Môj problémom spočíva vtom, že motor zavše ako keby sa zachvel/zatriasol/znepravidelnil chod pri cca 40-50 kmh pri 1400-2000ot. Avšak vždy buď na rovine pri jemne stlačenom plyne alebo to jemného kopca . Akonáhle sú otáčky vyššie od 2000 sa to nikdy nedeje. Skrátka iba pri nízkom výkone .
Auto bolo vždy servisované , naposledy podľa servisného intervalu boli nastavené ventily, vyčistená skrtiaca klapka , vymenený vzduchový filter a sviečky (tento problém bol už pred týmito výmenami ) , takže to nepomohlo . Auto bolo na Origo Pc .... žiadna závada nikde .
Auto má 195000 km. Nerobí to zatiaľ pravidelne .

Prípadne uvítam kontakt na Honda odborníka v BB kraji.

Ďakujem

Napísané: 27.12.2020 16:01
od používateľa wilz
Tak to je zrejme vynútené zložené chvenie, keď sa pri vhodných podmienkach sčítajú amplitúdy viacerých sústav.
Ak je prípadne problém so silentblokmi hnacieho agregátu, prípadne nevyváženosťou spojky/zotrvačníka, tak to žiaden Pc neukáže.

Napísané: 27.12.2020 16:20
od používateľa igor1986
Trvá to tak 1-2 sekundy . Prípadne stačí pridať plyn .

Preto by si to zaslúžilo nejakého odborníka ,keďže to treba odborné očko.

Napísané: 27.12.2020 16:40
od používateľa mhlavaty
OBD diagnostika má svoje mantineli preto nedokáže odchytiť anomálie ktoré pritom reálne motor má. Ani autorizák nepoužíva novšie systémy (nepomerne efektívnejšie)diagnostiky ako je logovanie a už vonkoncom nie logovanie datovými rekordérmi.Nič iné nemá schopnosť odchytiť čiastkové disfunkcie,ako je napr odchýlka zapalovania v čiastkovom spektre otáčok,alebo neefektívne naplnenie či vyprázdnenie valca (vid ukážka vady v saní) či napr nedostatočnú iskru od -do nejakých otáčok niektorého valca.Sem sa autorizáky nikdy ani nepriblížia,pretože nie je záujem.Ak odhalíte že celú vec spôsobuje banálny preskok mimo iskrište sviečky...nič ste nezarobili,pritom máte asi o tisíc ton mozgu v hlave viac ako celá ich vlajková diagnostika aj z ansáblom. Preto sa to takto robiť nikdy nebude,teda okrem špecialitiek kde si tých pár ľudí v republike ktorý to ovládajú vypýta za prvú hodinu 100.- a ďalšiu 50.- ale objasní sa v čom to je.Tu nikdy ochota platiť za rozum nebude,to musí byť predtým niekoľko tisíc éčiek vyhodených bez výsledku,kým príde ochota takéhoto človeka zaplatiť.A ešte ísť krížom cez republiku za ním.Zrazu ale príde ako výhodné je toho človeka takto zaplatiť.
Mne je úplne jasné že zadavateľ nikam nepobeží,jazdí.Chcel som iba priblížiť kam sa poberá slovenské opravárenstvo a že existuje aj iný svet diagnostiky ako ho autorizáky (pre prospech vlastného vrecka) prezentujú.Kto odhaluje skutočné vady (a iba za tie sa nechá zaplatiť),ten nezarába.Tak radšej ostane na úrovni rovníkovej Afriky,zato v mramorovom salóne
[img]https://i.postimg.cc/RW2Tmq2v/a.jpg[/img]

Aby bolo jasné čo je tam ...vada v nasávacom trakte vo vyžších otáčkách,zelené pole napravo hore.Takto isto je vidieť vyprázdňovanie motora,výf.sústavu cez celý priebeh otáčok.

Napísané: 27.12.2020 16:52
od používateľa igor1986
Určite to chcem vyriešiť, takže by som rád takého odborníka našiel . Nie vyhodiť majland zbytočne .... Lenže kde nájsť niekoho kto takto dokáže analyzovať problém ?
Preto by som bol rád za kontakt na odborníka nie na meniča súčiastok .

Dik

Napísané: 27.12.2020 17:17
od používateľa Renova
Tripoidný klb poloosi...jeden,alebo obidva.Demontovať poloosi a zaniesť na posudok niekomu kto sa tomu rozumie.

Napísané: 27.12.2020 17:27
od používateľa igor1986
Tripoidne kĺby dávno vymenené originály samozrejme. ale dik .

Napísané: 27.12.2020 17:28
od používateľa Mateusz737
V BB poznám pána čo servisuje iba Hondu možno by Ti vedel pomôcť

Napísané: 27.12.2020 17:34
od používateľa mhlavaty
V ktorej časti štátu bývate ? Môžte do ss

Napísané: 27.12.2020 17:47
od používateľa Renova
igor1986 napísal:Tripoidne kĺby dávno vymenené originály samozrejme. ale dik .
To ešte neznamená že nemôžu byť o5 opotrebené

Napísané: 27.12.2020 17:49
od používateľa igor1986
Nie to pochybujem , keďže viem aký to je rozdiel ...chvenie vtedy a teraz ...to sú úplne odlišné znaky za úplne odlišných podmienok .

Napísané: 28.12.2020 10:58
od používateľa martincichy
Mne to robilo netesne sacie potrubie na toyote. Vymena tesnenia problem vyriesila.