Honda CRV 2.2 i-cdti , 103kW , 2010

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

killer270
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 08.01.2009 19:50
Zdieľať na Facebook

Honda CRV 2.2 i-cdti , 103kW , 2010

Príspevok od používateľa killer270 »

Servus mechanici, chcem sa opýtať, čo stojí skrtiaca klapka ?A za dalsie mám taký problém že sem tam my vyhodí cek motora auto sa dá do nudzaku funguje ale úplne strati ťah ale ide. Keď nastartujem znova cek svieti furt ale auto ide na 100 % a po niekolkych jazdach cek zhasne a potom po cca 2 týždňoch znova zasvieti prestane tahat a znova sa spameta po prestartovani ide ok aj zo svietiacim cekom. Mal som to na diagnostike 2 krát 1 manik vravel že je tam nejaká klapka už neviem kde v pi.ale že sa dá obísť vyradenim na riadiacej jednotke a netreba ju meniť lebo cely system kde je sa meni komplet a stojí od 1500 ecek hore a dalsi koumak my vravel že to robí skrtiaca klapka. Prosím o radu bo som z toho vyoseny. Auto ide ok len ma serie že tam svieti sem tam ten cek a auto strati ťah nie vzdy ale pár krát, najcastejsie sa to stáva keď jazdím v obci alebo meste
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

uplne presne rovnaky symptomy mal byvaly kolega na rovnakom motore - bol to zaneseny EGR ventil. Netvrdim ze je to aj v tvojom pripade, ale vycistit ho dokazes zadarmo, treba benzin, srobovak, stetec a bude sa ligotat jak novy.

On ma 340.000km. Robilo mu to od nejakych 250.000km, vycistil, zhruba na 30.000km prestalo, potom zase vycistil...
Napísať odpoveď

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní