Strana 1 z 2

Honda CR-V 2.0Vtec automat 2010

Napísané: 17.09.2017 19:30
od používateľa civicvtec
Dobrý večer, poprosil by som Vás o radu. Jeden môj známy uvažuje o kúpe HONDY CRV 2.0 VTEC 2010, 4x4 v plnej výbave( krémová koža, xenóny, panoramatická strecha..) jednoducho fakt v plnej výbave. Cena je 13 990EUR, najazdených 100 000km. Myslíte si, že by sa oplatilo do toho ísť? Potrebuje spoľahlivé a bezpečné auto, a žije v blízkosti hôr, kde v zime je dosť veľa snehu, takže ta 4x4 mu príde vhod si myslím. V Euro NCAP Honda CRV dostala 4 hviezdy. SUV sa porovnávajú vo svojej triede alebo sa všetky autá porovnávajú spolu? osobne si myslím, že SUV sa porovnávajú s SUV, nižšia stredná trieda s nižšou...alebo sa mýlim? resp. ked príde búračka s dajme tomu stredná trieda a SUV tak myslím si, že SUV by malo byť na tom lepšie, nie? kedže vyšší posed a pod. ?? Dalšia otázka..Automat v CRV čo? je spoľahlivý? Zdá sa mi, že je to CVT...spotreba bude cca 9 litrov si myslím? Aspoň tie poznatky čo som sem napísal, som povedal jemu. Ale chce si to overiť.4x4 je spoľahlivé? Viem, že to nie je SUBARU ale nechodí do lesa ani nič. Cesty, ryby, lyžovačka..ĎAKUJEM. Pekný večer

Napísané: 17.09.2017 19:44
od používateľa ivko1
CR-V ten pohon má slabší - také oneskorené reakcie, zlepšilo sa to až s novou generáciou.
Inak ako auto by som sa nebál

Napísané: 17.09.2017 20:31
od používateľa astrak
4x4 je v tom aute o ničom-trošku si po googli.Zbytok auta pohoda.

Napísané: 17.09.2017 20:48
od používateľa prioritasko
Nazorny priklad ku tvojej otazke: SUV vs. nizsia stredna
https://www.youtube.com/watch?v=a-GTTdnpGNg

Napísané: 17.09.2017 23:40
od používateľa patko1
auto spolahlive pisal som tu ze som predaval taku CRV s 360000km a auto uplne ako keby malo 100000km [samozrejme treba sa on starat] Ale automat by som radsej vynechal lebo je podla mna dost spomaleny a to auto zabija

Napísané: 18.09.2017 04:08
od používateľa gabo498
Takže ako majiteľ, skoro to iste - 2,0 executive automat 2010, čo sa týka spoľahlivosti vo svojej triede asi nemá konkurenciu (rav4 je malá), áno automat je spomalený, ale ak jazdis kľudne tak je to v pohode, na športovú jazdu sa nekupuje suv, a nieje to cvt ale Klasicky automat s hydromeničom, ktorý aj niečo vydrží a nerozpadne sa po 200 000km, je to predokolka, pripája zadok, keď som to testoval v zime, nemal som problém nikam vyjsť, a to som skúšal fakt veľa... Ale ako píšeš nieje to subaru ani grand vitara apod., spotreba podla štýlu, ja mám cca 10-11, kopce, mesto, otec robí 9-9,5 ale určite to treba vyskúšať, lebo je to dosť slaby motor + ten automat ho dosť zabíja, ak chceš viac info tak sa pýtaj, alebo napíš SS

Napísané: 18.09.2017 21:28
od používateľa martinvozar11
Zdravím, mám tiež záujem o Crv, ale všade čítam aké je to auto v benzíne lenivé. Je to tak aj v prípade manuálnej prevodovky? Pohrávam sa aj s myšlienkou zobrať motor 2,2 i-CDTi v predfaceliftovej verzii. Dpf filter by okrem DE a AT verzií v tejto verzii nemal byť. Nenájde sa tu niekto kto sa viezol, respektíve šoféroval obe verzie a vedel by to zhodnotiť? Ja som sa pár krát viezol v tej 2,2ke naftovej ako spolujazdec a tam som žiadnu lenivosť nepostrehol. Ďakujem

Napísané: 18.09.2017 21:34
od používateľa patko1
s manualom je to kusok lepsie ale aj tak ked sa das predbiehat kamion ako ja a v polovici zistis ze auto nema paru tak sa smiechu nezdrzis. Ale na normalne jazdenie je to v pohode. Ved chod a vyskusaj jesto ich dost v ponuke. Ja by som siel do nafty ak najazdis nejake tie kilometre rocne lebo tie naftove verzie su TOP

Napísané: 18.09.2017 21:38
od používateľa aristoteles
Crashtest sa robi narazom do pevnej bariery v definovanych podmienkach + hodnotia sa rozne asistenty, aj preventivne posobiace.
Cize, zjednodusene, rating narazu hovori o bezpecnosti pri naraze do pevnej bariery, resp. ma vypovednu hodnotu v ramci danej triedy, zjednodusene-hmotnostnej kategorii auta. Ta vyska posedu, myslim, nieje to najdolezitejsie.
Z toho videa, co tu kolega zavesil je jasne, ze sa stretli dve auta uplne inych hmotnosti, aj ked mozno rovnakych ratingov...

Napísané: 18.09.2017 21:41
od používateľa martinvozar11
Veď práve, že ja som sa o tých 2,2 icdti nič zlé nedočítal. Tak nad ňou vážne uvažujem.

Napísané: 18.09.2017 21:46
od používateľa aristoteles
No, ved to je to, ze sa tu ani nic zle nedocitas:-)

Napísané: 18.09.2017 21:55
od používateľa ivko1
martinvozar11 napísal:Zdravím, mám tiež záujem o Crv, ale všade čítam aké je to auto v benzíne lenivé. Je to tak aj v prípade manuálnej prevodovky? Pohrávam sa aj s myšlienkou zobrať motor 2,2 i-CDTi v predfaceliftovej verzii. Dpf filter by okrem DE a AT verzií v tejto verzii nemal byť. Nenájde sa tu niekto kto sa viezol, respektíve šoféroval obe verzie a vedel by to zhodnotiť? Ja som sa pár krát viezol v tej 2,2ke naftovej ako spolujazdec a tam som žiadnu lenivosť nepostrehol. Ďakujem
Je to jednoduché, 2.0i má síce 110kW ale aj hmotnosť skoro 1500kg a to jednoducho nebude tak živé ako klasický osobák čo má 1300kg a ani tak úsporné lebo aj krabica. Diesel stačí, má omnoho vyšší krútak, ale bez DPF a 2010 no myslím že asi nie.

Napísané: 18.09.2017 22:01
od používateľa martinvozar11
V 2010-tom bol už facelift a nový motor 2,2i-dtec, ten aj na internete odporúčajú viac. Ale ja dpf určite nechcem.

Napísané: 18.09.2017 22:31
od používateľa Dep
2.4 benzin ? Spotreba bude velmi podobná dvojlitru.

Napísané: 18.09.2017 23:13
od používateľa martinvozar11
O 2,4ke som čítal, že je ďaľeko užranejšia a má len 122kw výhradne s tým spomaleným automatom. Takže som ju viac ani neriešil. A na Slovensku som našiel v ponuke len jednu.