Ford S-max diesel, 120kw - nežhaví
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3446
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7883
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Ford S-max diesel, 120kw - nežhaví
ale napiste ci po meste okreske alebo dialnici maju tie auta odjazdene km.
-
- Príspevky: 3446
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Ford S-max diesel, 120kw - nežhaví
Ten s 373 2.0 hdi má najviac kratke km, posledných cca 100-150.000 km, stale studený 7 km..,samozrejme, aj dlhšie trasy.
2,2 podobne.
Predtým oba, dlhšie, nad 100 km +, skoro každý deň.
2,2 podobne.
Predtým oba, dlhšie, nad 100 km +, skoro každý deň.
-
- Príspevky: 908
- Dátum registrácie: 25.01.2009 20:17 Zdieľať na Facebook
Re: Ford S-max diesel, 120kw - nežhaví
ja mám 2,2 jtd a 2,0 jtd, čo sú v podstate rovnaké motory ako hdi, keď nie je pod 2 stupne tak to ani nežhaví, keď je pod 2 stupne tak to blikne na desatinku sekundy, keď je viacej pod nulou, tak to možno žhaví sekundu, takže teoreticky ak mám tie autá dovezené z Talianska z oblasti kde nikdy nemrzne, tak do 150 tisíc km možno nikdy ani nežhavili.... aj keď ja som žhaviče dal vymeniť, keď sme mali raz motor vonku, pre istotu, nie je to až taká veľká položka. Mám aj 2,0 tdci ten žhaví pol sekundy aj keď je okolo 10stupňov...ak sú motory zahriate tak nežhavia vôbec, preto na km vôbec nezáleží, záleží na podmienkach v akých auto štartuje a ako často stihne motor aj vychladnúť na teplotu prostredia
-
- Príspevky: 530
- Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59 Zdieľať na Facebook
Re: Ford S-max diesel, 120kw - nežhaví
No možno preto, že sa zapečú a potom už idú len odvŕtať? Čo je možno na 3h roboty jeden.
Podla servisnej histórie mi ich menili už 2x. Pri 58t a 117t.
Pýtam sa a zisťujem si, čo dám robiť na velký servis....
U poliakov na fóre som videl, že HDI 2.0 a 1.6 majú pri turbe plastový filter na usadeniny, na ktorý nieje servisný interval ale dá sa objednať. Horkoťažko ale dá.
Nieže je ho dobré meniť kvôli zaneseniu ale časom sa vplyvom tepla ten plast dolova rozpadne a všetko pekne prejde lopatkami.
Postupne si spisujem preventívne opatrenia kde čo vymeniť, lebo fakt sú to niekde doslova veci za 3e.
Podla servisnej histórie mi ich menili už 2x. Pri 58t a 117t.
Pýtam sa a zisťujem si, čo dám robiť na velký servis....
U poliakov na fóre som videl, že HDI 2.0 a 1.6 majú pri turbe plastový filter na usadeniny, na ktorý nieje servisný interval ale dá sa objednať. Horkoťažko ale dá.
Nieže je ho dobré meniť kvôli zaneseniu ale časom sa vplyvom tepla ten plast dolova rozpadne a všetko pekne prejde lopatkami.
Postupne si spisujem preventívne opatrenia kde čo vymeniť, lebo fakt sú to niekde doslova veci za 3e.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných