Strana 1 z 1

Ford Mondeo MK3 , 2.0 tdci , 96 kw

Napísané: 23.02.2021 17:51
od používateľa Piky 24
Dobrý deň potreboval by som radu odišli mi na mondeu vstreky. V motore mám vstreky s kódom EJDR00501Z . Hľadám nové a stretol som sa zo vstrekamy s kódom EJDR00301Z a EJDR00401Z tiež z motora 2.0tdci 96kw lenže je tu problém tie 301Z a 401Z majú špičku o 7mm dlhšiu ako mám ja v motore. Chcem sa opýtať či by to vadilo keby som dal vstrek s dlhšou špičkou . Môže sa to? Nič sa nestane s motorom ?? Za rady dalujem

Napísané: 23.02.2021 20:08
od používateľa seven549
jeden je na euro 3 a druhy na euro 4 co mas ty?podalsie na to aby ti tie trysky dobre fungovali potrebujes kod zadat do rj motora a ked kupis od niekoho vstreky na bazosi ako budes vediet kod?potrebujes stitok z auta.

kody z prvovyrby su nalepene na ventilovom dekli kazdy cylinder-valec,ma svoje cislo.

ale dnes v roku 2021 ma tak asi 95 percent mondei tie vstreky uz menene repasovane alebo testovane a tym padom sa dava iny kod ten ktory testovacia masina vygeneruje.

ja na tvojom mieste pokial mas cerpadlo dobre dam tie vstreky do firmy kde to repasuju a oni ti povedia ktory musi na repas a ktory staci dat naspat. a ku kazdemu vstrekovacu dostnes papier s kodom a vsetkym o tom ako pracuje.

je to najlepsia istota ze su v poriadku.a este im povedz aby ti ich natlacili naftou ak to budes davat sam pretoze kopec mechanikom tie delphi diezle trapi startovanim naprazdno donemoty nasucho vsade potecie nafta ked povoluje trubky a uz aj repasnute vstrekovace odpali.

Napísané: 23.02.2021 20:49
od používateľa Piky 24
Ďakujem za radu. Aha dobre že vravíte mne mechanik povedal že mám zháňať vstreky s číslo EJDR00501Z ale vždy som našiel len 301 a 401 potom som zohnal tie 501Z na bazosi a išli jeden deň .

Áno čerpadlo je funkčné keďže som auto naštartoval cez ŠTARTsprej striekol som mu trocha a chytilo hneď no mesiac stalo a už nepomohol ani sprej tak dúfam že je ešte funkčné ale za rady ďakujem . Chcel by som sa ešte opýtať či mi neviete poradiť nejakú firmu čo repasuju vstreky .

Napísané: 24.02.2021 00:52
od používateľa seven549
taky naznak ze cerpadlo je zle treba vyliat naftu z filtra zospodu tou srobou a pozerat ci tam nieco neplava a este ked demontovat snimac tlaku rail potrubia ci tam niesu nanosy.

este tie vstreky netusim ake maju presne 2.0 tdci tie boli 85kw a 96kw --- euro 3 euro 4 a euro 4 96kw z dpf.dovoz to mal dpf tam boli dpf skor povinne ako u nas.cize su tam 3 druhy vstrekov na 2 liter tdci.predtym boli tddi 66kw a 85kw.

2.2 tdci nemali nikdy dpf a vyzsi objem motora mali len tym ze ma to vacsi zdvih piesta a tym padom sa zdvihol objem vstrekovace a dvojhmota su ine.

ale ako som pisal ja by som jazdene vstrekovace z internetu neriesil.bez papiera je to len kus zeleza.ono celkovo tie fordy z delphi vstrekovanim ak to zle startuje v zime za studena,alebo dymi alebo motor skube je to vstrekami.

treba tie vstreky poslat do firmy kde to repasuju tam maju aj testovacu masinu na to.kazdy vstrek ide najprv na test a potom sa vie ako na tom je.ja som to riesil osobne autom v kezmarku T.S.A diesel servis.zavolal som tam dohodol si termin a bolo.stalo ma to z demotazou test a montaz s novymi podlozkami pod vstreky 89euro 4 roky dozadu.ale tych firiem je viac po celom sk.

Napísané: 24.02.2021 08:38
od používateľa Piky 24
Ďakujem za info. Dúfam že to čerpadlo bude OK. Ja som tiež s okresu Kežmarok takže skočím do T.S.A a úvidim čo povedia.
Ďakujem

Napísané: 24.02.2021 19:54
od používateľa astrak
Ešte mám v živej pamäti moju skúsenosť.Stálo ma to tisíc €,nové 4 vstreky a bol som u pána pri Prahe-Říčany.Po pol roku padanie do núdzaku a čerpadlo v háji.Okamžite išlo z domu za zlomok ceny a bol som rád že som sa toho zbavil.A týmto som s naftou skončil.Bolo to mondeo 2005/85kw.

Napísané: 24.02.2021 20:27
od používateľa seven549
nemozes to brat tak ze auto bolo zle.vsetko je to o gazdovi a ak chces mat dobre auto musis si kupit nove u jazdeneho je vzdy riziko vsetko.

ja som si svoju mk3 z roku 09/2006 motorom 2.2tdci nechal odgulal som na to nejakych 218000km investoval som tam len origo diely aj take veci ako spotrebak brzdy alebo nemrznuca v chladici + dostavalo to kazy rok vystrek dutin aby nekorodovalo nic ani napravy nemaju hrdzu a ked to malo nieco cez 400000km,strcil som to do garaze.auto jazdi stale na povodnych vstrekoch turbe cerpadle.nechal som si ho koli tomu ze je to sk povod ja som druhy majitel a auto je zachovale leskle v ST vybave.predat ho za 500 euro nechcem pretoze staci sadnut a veziem sa kde len cesty budu.auto som pouzival na to na co bolo urcene cize -95 percent- jazd len dialnice 1000-1300km trate.teraz jazdim mk4 z roku 2014 titanium sport 2.2 tdci a uz ma skoro 417000km.a nahrada uz neni mk5 nemaju taky dizel tak asi presedlam zase na zadnohraby laka ma bmw 540D.

Napísané: 24.02.2021 23:07
od používateľa Piky 24
Máte pravdu veľa záleží od majiteľa autá ako sa o to stará a pristupuje k tomu. Ja na mondeo nemôžem zle slovo povedať pekná spotreba pohodlne len som natrafil na zanedbaný kus nabehal som 500km a odišli vstreky . Ale nič nenarobím druhé auto kúpim určite mondeo ale už si dám poriadne pozor čo a od koho kupujem

Napísané: 25.02.2021 18:21
od používateľa braga
si si isty ze su vadne trysky ? kolega mal tento problem na takom istom aute a bol vadny snimac klukoveho hriadela

Napísané: 25.02.2021 20:36
od používateľa Piky 24
Bolo napojene na PC a PC vypísal vstreky a cez prepady keď sa skúšali tak 3 zo 4 tiekli takže sú KO

Napísané: 25.02.2021 22:28
od používateľa seven549
mne je divne ze auto do 500km po kupe padlo.tam muselo byt pocut ako to hlucne bezi a kebyze sa to testuje ako sa patri prejavilo by sa to hned.vadne vstrekovace a cerpadlo sa prejavuju aj 50000km a az tak padnu.ale tak tie mondea mk3 su uz stariny malokto pamata ako to ma bezat.

Napísané: 26.02.2021 10:16
od používateľa Piky 24
Práveže tiež mi to bolo čudne že odišli auto ani nedymilo šlo pekne tichučko motor nebol nejaký hlučný ani nič pri jazde mi začala blikať kontrolka zhavenia po minúte kontrolka motora ale auto šlo normálne bez zmeny prišiel som domov po dvoch hodinách som šiel ešte s autom preč a startlo na brnk išlo normálne večer som domov došiel a ráno som ho už nenaštartoval.

Napísané: 26.02.2021 12:37
od používateľa Piky 24
Bol som nato pozrieť skúšal som to štartovať auto normálne odpáli ale hneď zdochne. Pri štarte som skúšal povoliť tu kovovú podtlakovu hadičku čo ide do vstreku a striekala s neho nafta ale len s prvého na druhom vstreku nič a tretí štvrtý len slzilo okolo zavíta .

Napísané: 26.02.2021 21:10
od používateľa seven549
cize chyti a hned vypne.vstrekovce menene z bazosa.kody boli zadane?diagnostikou vidiet kody vstrekov ci ich rj motora vidi.

tie prepady su take ze ja moja mk3 ich mla take ze po starte su rozdiely velmi velke a postupne sa to upravuje.tomu autu trva 30 sec kym nacita zavady.

Napísané: 26.02.2021 21:13
od používateľa Piky 24
Hej chytí a hneď vypne pekne odpáli a zdochne. Nie práveže vstreky sú pôvodne ja som zohnal vtedy druhé a auto šlo deň tak som ich vybral dal späť moje a tie vrátil pánovi čo mi ich predal